διαφορετικα λαστηχα
5 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
διαφορετικα λαστηχα
Για σας τα πισω λαστηχα του νιβα μου ειναι πιο ψηλα απο τα εμπρος και δεν ξερω αν αυτο δημιουργη
προβλημα .
προβλημα .
16niva- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2011
Απ: διαφορετικα λαστηχα
Τι εννοεις εχουν μεγαλυτερο προφιλ απο τα μπροστα?Αν ειναι αυτο και βεβαια δημιουργει προβλημα ασταθεια στο δρομο κακη συμπεριφορα του αυτοκινητου και περισσοτερο καυσιμο.
kynigos.k- Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2011
Ηλικία : 44
Τόπος : ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΚΟΤΥΛΙΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Απ: διαφορετικα λαστηχα
16niva έγραψε:Για σας τα πισω λαστηχα του νιβα μου ειναι πιο ψηλα απο τα εμπρος και δεν ξερω αν αυτο δημιουργη
προβλημα .
Αν εχουν διαφορα στην περιμετρο θα σου δημιουργησουν προβλημα στο κεντρικο διαφορικο αν το <<κλειδωσεις>>.
MASTORAS- Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 58
Τόπος : aerovolo.gr
Απ: διαφορετικα λαστηχα
διαφορετικη περιμετρο τα μπροστα με τα πισω
16niva- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2011
Απ: διαφορετικα λαστηχα
πρόσφατα πήγα να βάλω ένα μεταχειρισμένο λάστιχο που μου διαλύθηκε. ο λαστιχάς επέμεινε να μην βάλουμε διαφορετικής περιμέτρου, καθώς όταν κομπλάρεις το κεντρικό διαφορικό (μπροστινό λεβιεδάκι), ουσιαστικά αναγκάζεις τους μπροστινούς τροχούς να κινούνται με την ίδια ταχύτητα με τους πίσω. έτσι όταν έχεις διαφορετικά λάστιχα μπρός πίσω, ή έστω ένα απο τα 4 τότε υπάρχςει κίνδυνος να σπάσουν τα κορωνοπήνια (?). Άρα συμπέρασμα ΠΑΝΤΑ ίδιας διαμέτρου λάστιχα, ας μήν είναι όλα A\T ή MUD ή δρόμου αλλά πάντα οι ίδιες διαστάσεις. Δεν ισχύει το ίδιο για 4χ2 ή 4χ4 χωρίς μπλοκέ.
Tefkros- Αριθμός μηνυμάτων : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Ηλικία : 42
Τόπος : Άγιος Στέφανος Αττική
Απ: διαφορετικα λαστηχα
έτσι είναι, εάν δεν απατώμαι στο niva η τετρακίνηση είναι μόνιμη λόγω ακριβώς του ότι υπάρχει κεντρικό διαφορικό (δουλεύει συνέχεια) και
-> η μετάδοση στους κεντρικούς πρέπει να έχει πάντα την ίδια σχέση
-> ανεξαρτήτως "κλειδώματος" του κεντρικού διαφορικού απαιτείται ίδια διάμετρος/περίμετρος/ακτίνα τροχού
Βέβαια σε περίπτωση ανάγκης (μέχρι το βουλκανιζατέρ), φαντάζομαι ότι βάζεις ό,τι βρεις πρόχειρο (στο περίπτερο ).
-> η μετάδοση στους κεντρικούς πρέπει να έχει πάντα την ίδια σχέση
-> ανεξαρτήτως "κλειδώματος" του κεντρικού διαφορικού απαιτείται ίδια διάμετρος/περίμετρος/ακτίνα τροχού
Βέβαια σε περίπτωση ανάγκης (μέχρι το βουλκανιζατέρ), φαντάζομαι ότι βάζεις ό,τι βρεις πρόχειρο (στο περίπτερο ).
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|