FORUM ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ NIVA
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

+7
Admin
dimitris_tl
Desmo
morths21
Γιάννης-Ωρωπός
leonivas
bbk
11 απαντήσεις

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk Σαβ Δεκ 31, 2011 11:53 am

Γεια χαρά ….

Ονομάζομε Νίκος είμαι από Θεσσαλονίκη.
Άσχετος με τον χώρο της τετρακίνησης, μόνο με τα μηχανάκια ασχολούμαι εδώ και λίγα χρόνια(άλλο κόλλημα και τούτο).
Εδώ και πολύ καιρό θέλω να αποκτήσω ένα Niva …..που θα πάει θα το πάρω και εγώ……ελπίζω.
Το φαντάζομαι, το ζαχαρώνω, το ονειρεύομαι.
Η ανάγκη μου όμως να κάνω ερωτήματα γιαυτο το αυτοκίνητο με οδήγησαν στην εγγραφή μου στο forum.
Φυσικά θα σας βομβαρδίσω με ερωτήματα…..
Ελπίζω να μην γίνω κουραστικός.
Της ευχές μου
Χρόνια πολλά καλά με ευτυχία και πολλά πολλά χιλιόμετρα σε όλου με υγεία.
Καλή χρονιά να έχουμε.

bbk

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 31/12/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  leonivas Σαβ Δεκ 31, 2011 1:42 pm

Με το καλό να σε δεχθούμε Smile Smile Laughing Laughing
leonivas
leonivas

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 60
Τόπος : Βολος

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  Γιάννης-Ωρωπός Σαβ Δεκ 31, 2011 6:28 pm

Φίλε bbk καλώς ήλθες στην παρέα,
Θα σου πω μια παράλληλη ιστορία! Επιθυμούσα να παρω niva δύο χρόνια και όλο και κάτι τύχαινε και το ανέβαλα και δόστου όνειρα και δόστου καημός! Τελικά ένα βράδυ μου την έδωσε διότι τα προβλήματα έβλεπα ότι θα συνεχίζονταν και πήγα και πήρα το πρώτο διαθέσιμο με λίγα χρήματα που διέθετα!! Άρχισα να το μαζεύω και εκτός από μια πολλαπλή και ένα δυναμό που με έτσουξαν,τα υπόλοιπα που μου έβγαλε ήταν συντήρηση που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (πως το άντεξε η καρδιά του? )δεν είχε κάνει και έγιναν σχολαστικά και προληπτικά!!! Άρχισα τις πρώτες βόλτες μόνος για να το μάθω λίγο, ακολούθησε μια οικογενειακή εκδρομή που μας έφερε όλους μαζί κοντά στην φύση θάλασσα, βουνό, λίγη λάσπη... Αυτό που θα ανακαλύψεις όταν το αποφασίσεις είναι ότι αυτό το αμάξι διαθέτει έναν μυστικό αισθητήρα wireless που διαβάζει τα μάτια σου και το μυαλό σου!!! Όπου στρέψεις το βλέμα σου ή σκεφτείς μπορεί να μπει!!! (Νομίζω το άλλο μηχάνημα που έχει το ίδιο σύστημα είναι το οπλικό σύστημα του F16 Block 52+) Very Happy
Μην το πολυσκέπτεσαι διότι χάνεις πολύτιμο χρόνο από την ζωή!!! Ό,τι και να σου βγάλει μπορείς να το αντιμετωπίσεις!!! Αυτό τον καιρό θα βρεις πολλά niva με κόστος έως 2.500,00 euro!!!
Καλή αγορά!!!
Καλή Χρονιά!!!! Wink
Γιάννης-Ωρωπός
Γιάννης-Ωρωπός

Αριθμός μηνυμάτων : 5
Ημερομηνία εγγραφής : 31/12/2011
Ηλικία : 52
Τόπος : Ωρωπός-Αγ.Στέφανος

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  morths21 Τρι Ιαν 03, 2012 10:25 pm

Φθηνα ανταλλακτικα αλλα αρκετες ζημιες τακτικα.....αν πιανουν τα χερια σου καλως!!Αν οχι να εχεις καλο συνεργειο με καλες τιμες....Παει παντου!!!!κοστιζει φθηνα ενα μτχειρο και βρισκεις και με αρκετα αξεσουαρ!!Και φυσικα ειναι τανκς!!Καλως ορισες αν το παρεις και θα αναπτυξεις μια σχεση μισους -παθους...κατι σαν ερωτας!!!
morths21
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk Τετ Ιαν 04, 2012 9:58 pm

Να είστε καλά για το καλωσόρισμα.
morths21αυτό που φοβάμαι τελικά είναι η σχέση μίσους-αγάπης….το έχω ζήσει για μερικά χρόνια με το μηχανάκι που έχω…..και είμαι έτοιμος για ψυχίατρο.
Τα χέρια μου πιάνουν αλλά μηχανικός δεν είμαι, απλά δεν θέλω όλο τον χρόνο μου να τον τρώω επισκευάζοντας αλλά απολαμβάνοντας όμορφες διαδρομές με την οικογένεια.
Προτιμώ τα λεφτά να τα δίνω σε βενζίνες και όχι σε μη αναμενόμενες επισκευές.
Οι αρκετές ζημιές τακτικά…..πώς προσδιορίζονται?
Η σκέψη μου ήταν να πάρω ένα Niva σχετικά ποιο πρόσφατο και όσο ποιο οικονομικά γίνετε φυσικά.
Μετά να του κάνω όλες τις βελτιώσεις στις οποίες πονάει, έτσι ώστε να έχω όσο γίνετε ένα αξιόπιστο niva….???....αν γίνετε αυτό φυσικά μακροπρόθεσμα.
Να του βάλω έξτρα θερμοστάτη, μιας και πονάει από θερμοπληξία το θηρίο!!!
Βάνα στο καλοριφέρ, αφού του σπαν τα νερά που και που!!!
Δυναμό iskra.
Απεμπλοκή μπροστινού (4χ2) και αν μπαίνουν πλήμνες ελευθέρου τροχασμού….τί λέω το άτομο!!!!
Και ότι άλλο προτείνετε εσείς με την εμπειρία που έχετε λόγο χρήσης.
Αν μπορούσατε να μου παραθέσετε μία λίστα με ασθένειες που θα έπρεπε να επέμβω εξ αρχής ώστε να μπορέσω να τα βάλω σε μία σειρά….αααα φυσικά και το κόστος στο περίπου αν γινετε.
Δεν θέλω να κάνω τρελό off road αλλά να μπορώ να μετακινηθώ σε δύσβατο έδαφος με την οικογένεια χωρίς να φοβάμαι μην μείνω και γυρίζω με την οδική.
Αυτό που προσπαθώ να καταλάβω είναι τελικά μπορεί ένα Niva με την πάροδο του χρόνου να βελτιωθεί, αξίζει? Ή θα αρχίσει ο πονοκέφαλος από τις συνεχείς επισκέψεις στα συνεργεία.
Δεν είμαι προκατειλημμένος με την εταιρεία και πραγματικά το βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια…..αλλά υπάρχει το αλλά.
Συγνώμη που βάζω εδώ τα ερωτήματα αλλά τρώω πόρτα από τα άλλα θέματα όπου ήθελα να βάλω ποιο συγκεκριμένα ερωτήματα, ελπίζω σε επτά μέρες από την εγγραφή μου να μπορέσω να ποστάρω ερωτήματα…..αλήθεια γιατί γίνετε αυτό?
Προσπάθησα να δω στους όρους του forum αλλά δεν το βρήκα ή μου διέφυγε.
Να είστε καλά και πάλι για το καλωσόρισμα.


bbk

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 31/12/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  Desmo Τετ Ιαν 04, 2012 11:21 pm

bbk το niva εγώ θα το έλεγα στρατιωτικό όχημα, πολύ καλό για βουνά και χωριό αλλά αν το θες για την πόλη καλύτερα αστό, γενικά σου βγάζει κάτι άκυρα προβληματάκια από το πουθενά ακόμα και αν δεν το πολυζορίζεις,το αμάξι αυτό ή θα το ερωτευτής ή θα το μισήσεις
Desmo
Desmo

Αριθμός μηνυμάτων : 109
Ημερομηνία εγγραφής : 19/02/2011
Τόπος : ΕΛΛΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  morths21 Πεμ Ιαν 05, 2012 11:40 pm

https://youtu.be/3cQH6LXGzzQ Ερωτευμενοι σχιζοφρενεις!!!Τετοιος πρεπει να εισαι θα ελεγα...μπορει να σου βγει αστερι...μπορει να σου βγει και μαπα!!Μια το δυναμο,μια η βαλβιδα κανιστρου,μια ο θερμοστατης,μια το ωστηριο,μια το ψυγειο,μια το καλοριφερ,μια τα ρουλεμαν μια το σαζμαν......θα φριξεις πιθανον..ΑΛΛΑ!!!Φθηνα ανταλακτικα,παει παντου ,δεν σενοιαζει και αν ακουμπησεις και καπου ....Αλλιως παρε Ιαπωνα....δεν θα ειναι ο καλυτερος σου φιλος ο μηχανικος σου και δεν θα τον επισκεπτεσαι συχνα....ΟΤΑΝ ομως τον επισκεφτεις θα πληρωσεις οσα δεν πληρωνες τοσο καιρο!Δεν βγηκε τυχαια η φραση:Μιτσουμπισι...και αν σου σβησει???Την εχεις γαμησει!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
morths21
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  dimitris_tl Παρ Ιαν 06, 2012 5:11 pm

morths21 έγραψε:https://youtu.be/3cQH6LXGzzQ Ερωτευμενοι σχιζοφρενεις!!!Τετοιος πρεπει να εισαι θα ελεγα...μπορει να σου βγει αστερι...μπορει να σου βγει και μαπα!!Μια το δυναμο,μια η βαλβιδα κανιστρου,μια ο θερμοστατης,μια το ωστηριο,μια το ψυγειο,μια το καλοριφερ,μια τα ρουλεμαν μια το σαζμαν......θα φριξεις πιθανον..ΑΛΛΑ!!!Φθηνα ανταλακτικα,παει παντου ,δεν σενοιαζει και αν ακουμπησεις και καπου ....Αλλιως παρε Ιαπωνα....δεν θα ειναι ο καλυτερος σου φιλος ο μηχανικος σου και δεν θα τον επισκεπτεσαι συχνα....ΟΤΑΝ ομως τον επισκεφτεις θα πληρωσεις οσα δεν πληρωνες τοσο καιρο!Δεν βγηκε τυχαια η φραση:Μιτσουμπισι...και αν σου σβησει???Την εχεις γαμησει!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
Συμφωνώ και επαυξάνω, εάν δεν "πιάνει" το χέρι σου άστο καλύτερα...
Εγώ προσωπικά με 160.000 χλμ έχω αλάξει κιβώτιο ταχυτήτων, όλα τα ρουλεμαν του κεντρικού διαφορικού ένα κινητήρα, δύο αντλίες νερού, ένα ελαστικό σύνδεσμο, με τον μπιλιοφόρο σασμαν κεντρικού διαφορικού τέσσερεις θερμοστάτες, δίσκο πλατό και ρουλεμαν, δύο η τρείς αντλίες συμπλέκτη, ένα παρατίμονο, δύο ακρόμπαρα, ένα αισθητήρα Λαμδα ένα σετ πίσω ρουλεμαν, τέσσερεις μπάρες που κοντραρουν τον πίσω άξονα με το σασί, ένα κοντερόσυρμα, μια μιζα, ένα εναλάκτη με Ισκρα 120Α, δύο μπιλιοφόρους, δύο καθίσματα ενα καταλύτη δυο καζανακια, μια βαλβίδα αναθυμιάσεων, ένα κανιστρο ενεργού άνθρακα, ένα αισθητήρα εκκεντροφόρου και μια αντλία βενζίνας.
Επειδή μια ζωή είχα Οπελ είχα μάθει ότι ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα εφόσον δεν μπαίνει στο στροφόμετρο στην κόκκινη περιοχή, στο Νιβα δεν ισχύει αυτό! Εχει κόκκινο στις 5.500 στρ/λεπτο για να είσαι σίγουρος καλό είναι να το ανεβάζεις μέχρι τις 5.000 στρ/λεπτο και εκεί για πολύ λίγο... Πίστευα ότι καλύτερα που δεν έχει ιμάντα για την κίνησση του εκκεντροφόρου και έχει καδένα, ε λοιπόν κάποτε έσπασε η σταθερή γλύστρα της καδένας εκκεντροφόρου από κραδασμούς του μοτερ, επειδή το δούλευα ψηλά (5000-5500) στρ/λεπτό την πήρε μεσα την άλεσε μέχρι σε σημείο που έγινε υγρή σαν το λάδι και επειδή το λαδι έχασε τις λιπαντικές του ικανότητες άρχισαν να κολάνε τα οστήρια με αποτέλεσμα να αρχίσει να καίει βαλβίδες και φυσικά να αρπάξουν τα κουζινέτα και οι κύλινδροι. Η θεραπεία μετά ήταν ρεκτιφιέ, καινούργια οστήρια βαλβίδες μέταλα πιστόνια κτλ οπότε έβαλα κάτι παραπάνω και πήρα ένα μοτεράκι από τη Λαντα με μηδέν χιλιόμετρα...
Εάν δεν είχα βάλει τα μπλοκέ του Αμοργιανού με τη σιδερένιο χωνί μπροστά στο Νίβα θα το είχα σουτάρει στη πρέσα εν ψυχρό εκείνη τη στιγμή! Να μου πεις τι να πάρεις με κεντρικό διαφορικό με κοντές σχέσεις, μεσσαία κυβικά και καλό κράτημα και στην άσφαλτο και με χώρους? Δύσκολο να σου απαντήσω δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Οπότε για κάποιον που θέλει το αυτοκίνητο για χωματινη κυρίως χρήση και δεν διαθέτει πολλά χρήματα καλό είναι το Νιβα. Αλλά μετά τα 110 στην ασφαλτο βγάζει πολύ θόρυβο στην καμπίνα, τόσο που είναι προβληματική η συζήτηση στους επιβάτες ειδικά αν έχει αφαιρέσει την μόνωση κάτω από τα πατακια. Το Νιβα θέλει να του κάνεις ορισμένες βελτιώσεις που δεν ασχολούνται τα συνεργεία, όπως η ασφάλιση με λαμακια στις βίδες που κρατάνε τα γκρουπάκια στα χωνιά των διαφορικών όπως τις βίδες που ασφαλίζουν το πλακάκια που κρατάνε τα ρουλεμαν των ημιαξονίων στο μπροστινό διαφορικό. Αυτές λασκάρουν συνέχεια είτε τις ασφαλίσεις με Lock-Tight είτε όχι οπότε πρέπει να τις παρακολουθείς συνέχεια διότι όταν λασκάρουν θα χάσουν τις βαλβολίνες τα διαφορικά και συνήθως δεν το παίρνει είδηση και μετά αντέ γειά... Επίσης ο θερμοστάτης ο Ρωσικος κολλάει σε ανύποπτο χρόνο κλειστός και αντε γεια.... οπότε βαζουμε Γερμανικό. Επίσης ο πολλαπλασιαστής ο διπλός του Νιβα 2002 χαλάει σε ανύποπτο χρόνο με αποτέλεσμα να εργάζονται οι δύο από τους τέσσερεις κιλύνδρους που αν δεν έχεις γνώσεις να αποσυνδέσεις ηλεκτρικά τα μπεκ από τους κυλίνδρους που δεν έχουν σπινθήρα, αυτά συνεχίζουν να ψεκάζουν βενζίνη που πάει άκαυτη στον καταλύτη και μετά αντε γεια και ο καταλύτης...Εγώ πάντα είχα μαζί μου δεύτερο πολ/στή που μου χρειάστηκε δύο φορές μέχρι που έκατσα και εφτιαξα το σύστημα με τους τέσσερεις πολ/στες και ησύχασα. Στα νεότερα Νίβα 2006 και μετά νομίζω, κατάλαβε η Λαντα την "λαλακία" με τους πολ/στες και πλέον χρησιμοποιεί διπλούς πολ/στες αλλά οι οποίοι δεν έχουν ενσωματωμένη την πλακέτα (ανάφλεξη) μέσα τους αλλά κατα πάσα πιθανότητα είναι υπομονάδα μεσα στον "εγκέφαλο". Επίσης εκεί που έχει τον πολ/στή και χαμηλά είναι ώστε να βρέχεται και είναι ακριβώς δίπλα στο μπλοκ του μοτερ και δεν ψύχεται επαρκώς....
Επίσης τα δοχεία που έχουν τα υδραυλικά υγρά των φρένων και συμπλέκτη είναι από πλαστικό της πλάκας και σπάνε, λύση τα στερεώνεις με λαστιχένιους αποστάτες ώστε να μην έχουν το παραμικρό ζόρι στην στερέωση και αντί τα λαστιχένια σωληνάκια χρησιμοποιείς η διαφανή πλαστικά η σιλικόνης ώστε να μην επιβαρύνουν με το βαρος τους τα δοχεία.
Επίσης η ταπα βενζίνης δεν κλειδώνει, αν βάλεις με κλειδαριά δεν κλείνει επαρκώς και χάνει βενζίνη.
Λύση βάζεις κλειδαριά στο καπάκι απέξω και βάζεις μια κυκλική σκάρα στο λαστιχένιο σύνδεσμο του λαιμού του τεπόζιτου με το λαιμό της εξωτερικής σωλήνας ώστε να μην υπάρχει η δυνατότητα να μπει σωλήνα να σου κλεψουν βενζίνη...
Αλλο, ο δείκτης βενζίνας είναι αναξιόπιστος εντελώς επειδή δεν υπάρχουν διαφράγματα στο τεπόζιτο, λύση τοποθετείς ένα διάφραγμα με τρύπες περιμετρικά του φλοτερ που εμπεριέχει και την ηλεκτρική αντλία βενζίνης.
Η αντλία βενζίνας είναι η ίδια που χρησιμοποιούν πολλά άλλα αυτοκίνητα και έτσι δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις όλη τη μοναδα με το φλοτερ που είναι πανάκριβη....
Αλλά θέλει προσοχή στην αντικατάσταση γιατί μια λάθος (κατσαβιδιά) και άντε γεια το φλοτερ...
Αλλο, τα καλώδια που φεύγουν από την ασφαλειοθήκη και πάνε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι χύμα στο πατωμα και κανονικά πρέπει να τα περάσεις μέσα σε σωληνάκι ώστε να προστατεύονται....
Μετά το ρουμπινέτο του καλοριφερ, αν είναι από πλαστικό, δηλ αν φοράει air condition που το έβαλαν στην Ελλάδα, επειδή το νερό του κινητήρα έχει θερμοκρασία από 92 με 100 βαθμούς το πλαστικό με το περασμα του χρόνου μαλακώνει και στραβώνει στις σωληνώσεις με αποτέλεσμα να χάνει από εκεί έστω και αν είναι σφιγμένο με τον κολιέ, δηλ από κυλινδρικό γίνεται οβαλ, ακόμα και αν βάλεις ηλεκτρικό ρουμπινέτο που είναι πλαστικό θα σου βγάλει το πρόβλημα, η λύση βάζεις μια βανα στο χώρο της μηχανής να κλείνεις χειροκίνητα το κύκλωμα του καλοριφερ όποτε χρειαστεί.
Επίσης το λαστιχένιο κολάρο που πάει πίσω από την αντλία νερού και συνδέεται με την αποπαγωποίηση στην εισαγωγή του κινητήρα, με τον καιρό καίγεται από την θερμική ακτινοβολία της εξάτμισης και καλό είναι να του περάσεις αρμαφλέξ εξωτερικά.
Επίσης το λαμακι που προστατεύει την μιζα από την πολλαπλή εξάτμισης θέλει σε ένα σημείο κόψιμο για να μπορείς να αντικαταστήσεις την μίζα αμα χρειαστεί.
Η μίζα του Νιβα δεν έχει τύλιγμα στον στατορα αλλά μόνιμους μαγνήτες και τα καρβουνακια της δεν υπάρχουν, αλλά μπορείς να αγοράσεις ποιο μεγάλα και να τα φέρεις στη σωστή διάσταση με τρόχισμα.
Επίσης οι ανεμιστήρες του ψυγείου εκτός που κάνουν υπερβολικό θόρυβο όταν εργάζονται και τραβανε πολύ ρεύμα χρησιμοποιούν ένα (λευκό) φισάκι που είναι κάτω από τα ψυγεία, με αποτέλεσμα να βρέχεται ,οι επαφες του οξειδώνονται με τον καιρό και κάποια στιγμή ενώ δίνει εντολή ο εγκέφαλος να ξεκινήσουν οι ανεμιστήρες αυτοί δεν εργάζονται και εάν δεν έχει φροντίσει για εντελώς αυτόνομο χειροκίνητο σύστημα εκκίνησης των ανεμιστήρων, αντε γεια...
Εγώ τι έχω κάνει? Εχω πετάξει τους Ρώσικους και στην θέση τους έβαλα τέσσερεις Spall ου και κάνουν πολύ λιγότερο θόρυβο (μετα βίας ακούγονται όταν δουλεύουν) και τραβάνε λιγότερο ρεύμα και έχω εφεδρικό σύστημα χειροκίνητης εκκίνησης και παράλληλα ηχητική ειδοποίηση αν ο κινητήρας για οποιαδήποτε αιτία φτάσει τους 115 βαθμούς, και φυσικά παραφλού Οπελ που βράζει στους 175 βαθμούς...
Επίσης η αναπνοή των διαφορικών έχει μια βαλβιδούλα της πλάκας που είναι ένα λαστιχάκι με ένα ελατηριάκι, όταν λοιπόν μπείς στα βαθιά νερά για κάμποση ώρα (ποταμι, λίμνη) τα διαφορικά ψύχωνται και φυσικά και ο αέρας που είναι μέσα, με αποτέλεσμα να συστέλεται και να δημιουργεί υποπίεση που έχει σαν συνέπεια να ρουφίξουν νερό μεσα τα διαφορικά...
Λύση βάζεις λαστιχένιες σωλήνες προέκταση προς το χώρο της μηχανής η γενικά ψηλά...
Επίσης η εισαγωγή του κινητήρα μετά από το φίλτρο αέρος είναι πολύ χαμηλά και θέλει αλλαγή θέσης.
Βλέπω που όσοι πρωτοαγοράζουν Νιβα νομίζουν ότι αγόρασαν το απόλυτο όχημα της τετρακίνησης και το βάζουν σε αφανταστες ταλαιπορίες χωρίς λόγο.
Το Νίβα όπως και καθε αυτοκίνητο έχει τα όρια του και θέλει σεβασμό στην χρήση. Ξέρεις τι ζημιά μπορεί να πάθει αμα το χώνεις συνέχεια στα λασπόνερα?
Κάποια στιγμή θα περάσει λασπόνερο η σε κανένα ρουλεμαν, η σε κανένα μπιλιοφόρο και η λασπη είναι σαν σμιρίδι και θα αρχίσει να τρώει τα ρουλεμαν και τους μπιλιοφόρους η όπου αλλού περάσει. Η όπως του κάνουν άλματα, όταν κάνεις άλμα όταν οι τροχοί βρεθούν στον αέρα λόγο του ότι έχεις πατημένο το γκάζι αυτή υπερστρέφονται, ακόμα και ο ένας τροχός όταν δεν παταει κάτω, συνήθως είναι ένας από τους μπροστινούς, όταν λοιπόν προσγειωθούν στο έδαφος φρενάρουν απότομα οπότε όλο το ζόρι ξεσπάει η στα γρανάζια η στα ημιαξόνια η και στο χωνί του διαφορικού! Να λοιπόν πως ανοίγουν τα μπροστινά αλουμινένια διαφορικα σαν καρπούζι η πως σπάνε τα γραναζια στα διαφορικά και κόβονται τα ημιαξόνια!
Ε φυσικά μην περιμένεις να στα πει αυτά κανένας στα περισσότερα συνεργεία...
Κατι άλλο που θυμήθηκα τώρα, επειδή το πλαστικό που στερεώνει τα σωληνάκια προς τις αντλίες φρένων συμπλέκτη από τα αντίστοιχα δοχεία υδραυλικών δεν έχει λάστιχο στη σύνδεση με τη λαμαρίνα από εκεί βάζει νερά, επίσης η βάση της μπαταρίας (το σκαλοπάτι) δεν είναι κολημένο αλλά στερεωμένο με ηλεκτροπόντα με την υπόλοιπη λαμαρίαν και από εκεί βάζει νερά, επισκευή γίνεται με σικαφλέξ.
Επίσης στα μπροστινά φτερά στους θόλους στο πίσω μερος εκεί που είναι η πλαστική επιφάνεια, αν δεν τα κάνεις στεγανά περνάει νερό και λάσπη συσωρεύεται μεσα και σκουριάζει το αμάξωμα από τον κάτω μεντεσέ και χαμηλότερα....
Επίσης αν βάλεις ποιο σκληρά αμορτισερ θέλουν ενίσχυση οι βάσεις στους θόλους μπροστά για να μην κοπούν και κατα δεύτερο λόγο πίσω στον άξονα...
Αν θες να το ψηλώσεις και εκεί θέλει τις σχετικές μετατροπές,
ας είναι καλά ο φίλος Χρήστος Τσιμπούκης που με βοήθησε στα πρώτα μου βήματα με το Νίβα!
Γενικά πάντα είχα μαζί μου ένα πολ/στή, ένα αισθητήρα στροφάλου, μια αντλία βενζίνης, με ρελέ, μια μιζα και λουρί δυναμό, ένα σετ μπουζοκαλόδια και κατα δεύτερο λόγο ένα παρατόμονο, μια τρόμπα συμπλέκτη και ένα εναλάκτη όταν πήγαινα μακρινες εκδρομές ώστε να έχω εξασφαλίσει βλαβες που θα με άφηναν στο βουνό....
Επίσης στα ηλεκτρικά και τους αισθητήρες καλό είναι να χρησιμοποιείς τους BOSH οι άλλοι μπορεί να είναι ποιό φτηνοί αλλά υπάρχει περίπτωση να μπλέξεις απίστευτα, έχω δει απίστευτο εργο με αισθητήρα Λάμδα με βλάβη που δεν την εντόπιζε ουτε το διαγνωστικό που είναι μόνιμα συνδεδεμένο (μονάδα scangauge) ώστε με κάθε Check-Engine λαμπάκι να ξέρω τι μου γίνεται, που πίστεψε με στο Νιβα ανάβει πολύ συχνά...
Αλλο που θυμήθηκα τώρα, ο εγκέφαλος είναι χαμηλά αριστερά δίπλα στα πόδια του οδηγού και δεν είναι αδιάβροχος, ετσι και σου μπει νερό μεσα σε κάποιο ποταμι, αμα σου μπουν από το στερεωτικό από τα σωληνακια που έγραψα ποιό πριν, έμεινες!! Λύση τον βγάζεις τον ανοίγεις και τον αδιαβροχοποιείς με την κόκκινη σιλικόνη-κόλα RTV
Φιλε τι να πρωτογράψω, έχω κάνει διατριβή πάνω στο Νιβα μέχρι να το φέρω στα μέτρα μου να μη μου βγάζει κουφές βλάβες, για αυτό σου λέω αμα πιάνει το χέρι σου έχει καλώς, αν πέρα από το να το οδηγείς δεν ξέρεις να αλλάζεις ούτε μπουζί, άστο καλύτερα θα μπλέξεις.
Καλή συνέχεια
dimitris_tl
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk Παρ Ιαν 06, 2012 7:46 pm

Καλά δεν έχω τι να πω!!!!
Αυτό είναι ανάλυση ξεπέρασες κάθε επίπεδο.
Υποκλίνομαι, πραγματικά έπαθα πλάκα.
Για να πω την αλήθεια είχα κάποια λίγα πράγματα, πολύ λίγα από αυτά που παρέθεσες στο μυαλό μου.
Τώρα όμως ναι θα πρέπει να τα επεξεργαστώ πολύ περισσότερο.
Δεν μπορώ να πω πως δεν με απογοητεύουν όλα αυτά που παρέθεσες παρά πάνω.
Γιαυτο το λόγο έλεγα με την αγορά του να κάνω σε ένα πακέτο την αλλαγή θερμοστάτη, παραφλού Οπελ, και αν δεν έχει αλλαγμένο δυναμό να πάω σε iskra.
Καλές μονώσεις και στεγανοποιήσεις στους connectors και όπου αλλού έχει κάποιο τέτοιο πρόβλημα…..βλέποντας και κάνοντας.
Τα καμένα λαμπάκια δεν με τρομάζουν, με εκνευρίζουν, αλλά έχω την υπομονή να το ψάξω.(καλά το είπαμε μηχανικός δεν είμαι, καψούρης με το niva όμως είμαι).
Ο σκοπός χρήσης του δεν θα είναι να κάνει τρελό off road, trial και τέτοια, τουλάχιστο όχι στην αρχή.
Περισσότερο για βόλτες με την οικογένεια, απεγκλωβισμό από τα χιόνια(όχι δεν κάνω σκι).
Υπάρχει περίπτωση να πάμε δηλαδή κάπου και να γυρίσουμε οικογενειακός με λεωφορείο?
Θα πρέπει να κουβαλάω και μία κούτα με τα ανταλλακτικά του και τα εργαλεία του μπαμπά για επισκευή καθοδόν?
Αυτό που επίσης με φρενάρει και με προβληματίζει είναι η κατανάλωση του.
Δεν θα είναι το κύριο μέσω μετακίνησης, αλλά όπως και να το κάνουμε με την τιμή της βενζίνης να πετάει κάπου στον αστερισμό της Ανδρομέδας δεν μπορεί να μην το βλέπει κανείς.
Θα μου πεις καλά 4x4 είναι τι περιμένεις?
Γιαυτο έψαχνα και ψάχνω να δω πως μπορεί να γίνει κατ’έπιλογη τετρακίνητο(4x2) με το κιτάκι απεμπλοκής, και με το αν μπαίνουν πλήμνες ελευθέρου τροχασμού, ώστε να μην συμπαρασύρει όλο το μπροστινό σύστημα μετάδοσης.
Με ότι αυτό συνεπάγετε στην οδική συμπεριφορά με καθαρή πίσω κίνηση.
Και χωρίς φυσικά να κλείνω τα μάτια στην ασφάλεια, έτσι?
Άλλωστε δεν θα το πάρω για αγώνες.
Υπάρχει τεχνικά λύση για τέτοια μετατροπή, δηλαδή εγκατάσταση πλημνών ελευθέρου τροχασμού μπροστά, και αν ναι πως και με τι κόστος στο περίπου?

Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα κάνω από Δευτέρα μία βόλτα στην εδώ αγορά να δω μερικά που έχω εντοπίσει.
Όλα είναι μοντέλα μετά του 2005, αν και έχω καταλήξει σε ένα του 2007 με 30000km.
Αυτό που δεν κατάλαβα το niva του 2007 είναι το 2121? Ή 21213?
Αν πάνε όλα καλά και δεχτεί ο έμπορας ανταλλαγή με το υπάρχον αυτοκίνητο, με βλέπω στην παρέα σας στα βουνά. Laughing
Εφόσον καταλήξω τελικά να το αγκαλιάσω……είπαμε το καψουρευτικα και όσο περνάν οι μέρες ακόμα περισσότερο. geek
(το έχω σχεδιάσει στο μυαλό μου, σχάρες μπαγαζιέρες προβολείς, πατέντες, πατέντες, πατέντες......)
Με βλέπω να βγάζω στο ebay ότι έχω και δεν έχω για να μαζέψω κάνα φράγκο. Shocked

Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας, με βοηθήσατε πάρα πολύ με τις απαντήσεις σας.

bbk

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 31/12/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  dimitris_tl Παρ Ιαν 06, 2012 8:45 pm

Σχετικά για το κιτ που λες ελεύθερου τροχασμού, υπάρχει και μπαίνει στο κεντρικό διαφορικό, έτσι ο ένας εκ των δύο λεβιέδων (δεν θυμάμαι ποιός γιατί δεν με ενδιέφερε να την βάλω) αποκτά άλλη μια θέση που απλά απομονώνει την κίνηση προς το εμπρός διαφορικό. Εγώ προσοπικά δεν το έβαλα για δύο λόγους:
1ον Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί για μόνιμη τετρακίνηση έτσι λοιπόν έχει υπολογιστεί ώστε η δύναμη του κινητήρα για την κίνηση να μοιράζεται σε δύο διαφορικά, αν λοιπόν απομονώσεις το ένα εκ των δύο διαφορικών λογικό είναι όλο το φορτίο να το αναλαμβάνει το διαφορικό που δίνει την κίνηση, συνεπώς η φθορά του εν λόγω διαφορικού να είναι έξω από τα όρια που έχει σχεδιαστεί με τις ανάλογες συνέπειες, και
2ον) Οπως έχω πληροφορηθεί, και είναι λογικό είναι να αλλάζει εντελώς η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου* με αυτή τη μετατροπή, διότι από μόνιμα τετρακίνητο το κάνεις πισω-κίνητο και εάν εμπλακείς σε ατύχημα και είναι "γάτα" ο εμπειρογνώμονας μπορεί να επικαλεσθεί ότι η τροποποίηση στην μετάδοση κίνησης του αυτοκινήτου ευθύνεται για το τροχαίο, και φυσικά η έγκριση που έχει για κυκλοφορία το Νιβα στους δρόμους είναι για μόνιμη τετρακίνηση και όχι για πισω-κίνητο, οπότε όπως και με τα "Bull-Bars" τη στιγμή που δεν είναι γραμμένη αυτή η μετατροπή στην άδεια κυκλοφορίας που σημαίνει δεν έχει την έγκριση από μηχανολόγο του υπουργείου ότι το όχημα μπορεί να κυκλοφορεί με ασφάλεια στους δρόμους μπλέκεις ανάλογα στην περίπτωση που συμβεί (ω μη γένητο) κάποιο σχετικό τροχαίο.....
Αυτά για το τυπικό μέρος κάθε μετατροπής...
Τα προβλήματα στα έγραψα ποιό πάνω όχι για να σε αποθαρύνω,
αλλά για να μην τραβηχθείς και εσύ όπως άλλοι φίλοι όπως και εγώ, μέχρι να τα ανακαλύψω και τα "θεραπεύσω"...

*(φαίνεται ιδιαίτερα σε βρεγμένο δρόμο)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την dimitris_tl στις Παρ Ιαν 06, 2012 11:43 pm, 3 φορές συνολικά
dimitris_tl
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk Παρ Ιαν 06, 2012 9:52 pm

Προσπαθώ να βάλω λικ αλλά δεν μπορώ δεν με αφήνει το σύστημα.
Μου την λέει……..!!!!!!

New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.

Ετοίμασα ένα κειμενάκι με διευθύνσεις, με την μετατροπή και τις πλήμνες αλλά…..άστα βράστα.
Όταν θα με αφήσει θα το κάνω.
Αλήθεια γιατί τρώω πόρτα?

bbk

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 31/12/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  dimitris_tl Παρ Ιαν 06, 2012 11:20 pm

Απενεργοποίηση του εμπρος άξονα μεταδοσης κίνησης από το κεντρικό προς το εμπρος διαφορικό


Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! 093f65e080a295f8076b1c5722a46aa2

Πηγή: http://www.regiontehsnab.ru/product/otkljuchenie-perednego-mosta/


Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Nc467_big1

Πηγή: http://www.nivashop.ru/vcd-389-4-2849/goodsinfo.html


Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Otkl_pr1

Πηγή: http://www.nivashop.ru/vcd-389-4-2620/goodsinfo.html


Μήπως εννοείς αυτά εδώ?

Ρίξε μια ματιά εκεί με τη βοήθεια του Google Translate εκτός και αν διαβάζεις Ρώσικα, και θα δεις πολλά αξεσουάρ για το Νίβα!
dimitris_tl
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  Desmo Σαβ Ιαν 07, 2012 1:34 am

dimitris_tl πραγματικά έχεις κάνει διατριβή πάνω στο niva cyclops αν μπορέσεις να μας κάνεις μια παρουσίαση με εικόνες πάνω στις βελτιώσεις που έχεις κάνει για να περνούμε ιδέες και οι υπόλοιποι. Εγώ δεν το έχω ψάξει καθόλου το θέμα και όποτε μου βγάζει κάποια ζημιά ξαναβάζω ανταλλακτικό από την LADA
Desmo
Desmo

Αριθμός μηνυμάτων : 109
Ημερομηνία εγγραφής : 19/02/2011
Τόπος : ΕΛΛΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  Admin Σαβ Ιαν 07, 2012 8:07 am

Καλορίζικο και καλολάσπωτο και από εμένα. Προσωπικά θα διαφωνήσω σε κάποια πραγματάκια με τον Δημήτρη. Έχω κάνει 114.000 χλμ με πολύ λιγότερες ζημιές από όσες ανέφερε ο Δημήτρης. Πιστέυω πως ένα πρόβλημα με το Niva είναι ότι υπερεκτιμάμε τις αντοχές του με αποτέλεσμα να το φτάνουμε στα οριά του. Πχ στην άσφαλτο σπάνια θα ξεπεράσω τις 3.500 στροφές και δε βλέπω το λόγο να το ζορίσω παραπάνω. Το σέβομαι και εκείνο μου το ανταποδίδει στο έπακρο όταν το χρειάζομαι πραγματικά (στο χώμα δηλαδή). Το Α και το Ω στο Niva φίλε μου είναι ή να πιάνουν τα χέρια σου ή να έχεις μάστορα αστέρι. Αν έχεις το ένα από τα 2 είσαι οκ. Πχ αναφέρει ο Δημήτρης πως η γλύστρα ήταν η αιτία που έφτασε στο σημείο να αλλάξει μοτέρ. Βρε Δημήτρη μου δεν την άκουγες?? Προσωπικά την άλλαξα πριν μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα και ακουγότανε. Νόμιζα πως ήταν από τα ωστήρια αλλά όταν το άκουσε ο μάστορας μου λέει αυτό είναι γλύστρα. Την είδα. Ενα κομμάτι της είχε πέσει στο κάρτερ. Εκεί πέφτει συνήθως. Αλλάχτηκε και όλα μια χαρά. Γιατί να την αφήσεις να στα κάνει όλα χάλια??? Το Niva θέλει και λίγο κυνήγι τι να κάνουμε. Γενικά άμα δε το ζορίζεις άσκοπα δε σου βγάζει τόσες ζημιές και αν σου βγάλει τα ανταλλακτικά του είναι πάμφθηνα. Μην το φοβάσαι. Στο χώμα έχει εξαιρετικές ικανότητες για την χρηματική αξία του. Και πιστέψτε με στο χώμα το ζορίζω αρκετά.
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 158
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2009
Ηλικία : 50

http://nivagr.forumaction.net

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  takis niva Σαβ Ιαν 07, 2012 11:46 am

Με 65000 χλμ περιπου και εχω αλλαξει τρομπα νερου 2,δυναμο,φλοτερ καυσιμου 2,ψυγειο νερου με ολα τα κολαρα,1 δισκο-πλατο,αμορτισερ.αυτα!
Παντως με το "ξυλο" που τρωει καθε μερα παλι καλα.Αλλα πανακριβα 4χ4 αγριτικα μαλιστα και τα φτυνουν πολυ γρηγορετερα εκτος απο τα παλια L-200,Hilux.
Με το καλο να το παρεις Wink

takis niva

Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 27/02/2010
Τόπος : Αθηνα-Ικαρια

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk Σαβ Ιαν 07, 2012 3:16 pm

Επιτέλους…..είμαι ελεύθερος να βάζω και link…… Suspect
Αυτό κείμενο το είχα γράψει πριν φάω την πόρτα με τα link…..

Δεν μιλάω γιαυτο
http://www.ladaworld.com/product_info.php?cPath=2&products_id=45

Αλλά τοποθέτηση hub όπως αυτά που έχουν τα Feroza και αν δεν κάνω πολλά άλλα τετρακίνητα.
Το σύστημα που απεμπλέκει την ρόδα από τον άξονα του διαφορικού (αν το λέω καλά) ώστε να κινείτε ελεύθερα χωρίς να συμπαρασύρει το διαφορικό.
Αυτό….
Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! 10
Μπαίνει σαν ζεύγος, ένα στον ένα τροχό και ένα στον άλλο.
Η πεταλούδα που έχει στο κέντρο εμπλέκει/ απεμπλέκει τους τροχούς από τα ημιαξόνια και κατά συνέπεια από το διαφορικό(αν το λέω καλά).

Έχω βρει τις παρακάτω διευθύνσεις αλλά δεν κατάλαβα γρι.

Εδώ το έχει τοποθετήσει και μάλιστα έχει βάλει επώνυμες AVM.
http://www.ladaniva.co.uk/baxter/Gallery/Mods_and_Accessories/Gearbox_TC_and_Diffs/Locking-Hub_Conversion/index.html
Και εδώ τις πουλάει και υπόσχετε?
http://www.xhs-universal.com/en/ProductView.asp?ID=407
και εδώ αλλά για Uazz όμως τις βλέπω ίδιες.
http://russianspares.com/shop/advanced_search_result.php?keywords=hub
και από το ebay
http://www.ebay.com/itm/2-NEW-UAZ-469-UAZ-452-GAZ-69-free-wheel-hubs-/220821370299

Στο nivaclub.gr γινόταν αναφορά στο θέμα 4x2, αλλά όχι παραπέρα ανάλυση περί τεχνικών μετατροπών και κόστους.
Κάπου κάποιος κάποτε έγραφε πως πρέπει να αλλαχτούν τα μανίσια ρουλεμάν με άλλα…..αλλά με τι?

Μην ανησυχείς δεν με αποθαρρύνεις….ίσως με πεισμώνεις περισσότερο για την επιλογή μου.
Το θέμα είναι πως πρέπει να λέγονται όλα, μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα χωρίς να εθελοτυφλούμε.
Αυτό βοηθάει πολύ κόσμο και κάνει τον πραγματικά συνειδητοποιημένο να πάρει την σωστή απόφαση ξέροντας πραγματικά τι θα αντιμετωπίσει.

bbk

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 31/12/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk Σαβ Ιαν 07, 2012 4:03 pm

Τα δύο είναι ίδια μόνο στις τιμές αλλάζουν, αν δεν κάνω λάθος.

Περιπου200€
http://www.regiontehsnab.ru/product/otkljuchenie-perednego-mosta/

αυτό περίπου 230€
http://www.nivashop.ru/vcd-389-4-2620/goodsinfo.html


αυτό είναι το ίδιο με τα άλλα?
σαν να μου έρχεται διαφορετικό?
άσε που έχει και άλλη τιμή περίπου 300€
http://www.nivashop.ru/vcd-389-4-2620/goodsinfo.html

Είναι αξιόπιστα μαγαζιά?
Από επικοινωνία πως πάνε?
Μόνο Ρώσικα ή και με Αγγλικά γίνετε δουλειά?

Από τιμές πάντως δεν παίζονται.


bbk

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 31/12/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  Desmo Σαβ Ιαν 07, 2012 4:06 pm

bbk κάποιο παρόμοιο (ή ίδιο) σύστημα είχαν κάποια στρατιωτικά οχήματα του Ε.Σ. εγώ θυμάμαι που είχαμε ένα (1997-98 στο Λιτόχωρο) αν θυμάμαι καλά ήταν Αμερικανικό σεβρολέτ (το λέγαμε καναδέζα)
Desmo
Desmo

Αριθμός μηνυμάτων : 109
Ημερομηνία εγγραφής : 19/02/2011
Τόπος : ΕΛΛΑΣ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk Σαβ Ιαν 07, 2012 5:38 pm

Ναι κάτι τέτοιο.
Εδω μπορείς να δεις πως μπαίνουν οι χειροκίνητες πάνω στο Feroza.
http://www.ferozaclub.gr/viewtopic.php?f=19&t=875

Από όσο κατάλαβα Feroza, Samurai, Jimny και ένα κάρο 4x4 που δεν έχουν κεντρικό διαφορικό, όταν κινούνται σε δρόμο με άσφαλτο(καλή πρόσφυση τροχών) και δεν μπαίνει η τετρακίνητη πηγαίνουν μόνο με την πίσω κίνηση, οπότε με αυτό το σύστημα απεμπλέκοντε οι μπροστά τροχοί από το διαφορικό ώστε να γυρνούν ελεύθερα και που όπως είπα ποιο πάνω χωρίς να συμπαρασύρουν το διαφορικό με ότι αυτό συνεπάγετε.
Μαζί με το σύστημα που παρέθεσε ποιο πάνω ο Δημήτρης νομίζω πως μπορεί να γίνει καθαρό πισωκηνιτο το niva.
Δεν μπαίνω στο ζήτημα οδική ασφάλεια, χωρίς φυσικά να κλείνω τα μάτια στο ζήτημα αυτό.
Το τονίζω αυτό για να μην μπούμε σε ένα κυκεώνα αντίθετων απόψεων(που φυσικά είναι καλό να υπάρχουν) αν τελικά πάει το αυτοκίνητο με ή χωρίς ασφάλεια.
Θα ήθελα να σταθούμε περισσότερο στο τεχνικό ζήτημα, το αν γίνετε και πως.

bbk

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 31/12/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  MASTORAS Σαβ Ιαν 07, 2012 8:40 pm

Εχω συστημα 4χ2 το οποιο χρησιμοποιω ανελιπως. Η διαφορα καταναλωσης ειναι περι το 1 λιτρο στα 100 αλλα στο θεμα ασφαλειας χωλαινει, με την παραμικρη υγρασια υπαρχει κινδυνος για σβουρες σε επιπεδο πολυ μεγαλυτερο απο vitara και feroza.
Αν μπορει να τοποθετηθει η πεταλουδα ισως με λιγα παραπανω εξοδα μπορει να τοποθετηθει το αυτοματο φυγοκεντρικο απο vitara π.χ. το οποιο δεν χρειαζεται να κατεβεις καν απο το αυτοκινητο.
Απλα στο οδηγημα λιγη παραπανω προσοχη και η καταναλωση σιγουρα θα μειωθει κι'αλλο οπως και οι κραδασμοι απο τον εμπρος κεντρικο αξονα ο οποιος φερει ενα 20% ευθυνη για αυτους.
MASTORAS
MASTORAS

Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 58
Τόπος : aerovolo.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  dimitris_tl Σαβ Ιαν 07, 2012 10:35 pm

Πάρα πολύ ενδιαφέροντα όλα τα λινκ και καλά έκανες φίλε Νίκο και τα δημοσίευσες.

Σχετικά με τη μετατροπή του Νιβα σε πισωκίνητο, εγώ προσωπικά προτιμώ να καίει λίγο παραπάνω, παρά να γίνει κάτι κάποια στιγμή και να πάρω αθώο κόσμο στο λαιμό μου.
Κατηγορείστε με για άκρως συντηρητικό, δεν με πειράζει, ένα λέω, το ατύχημα,
μια φορά θα γίνει και η απώλεια ανθρώπινης ζωής η αναπηρία δεν αναπληρώνεται με τίποτα!!!! Αξίζει το ρίσκο λοιπόν?
για οικονομία 1 lit/100Km η 1,7 Εuro/100Km η μία τυρόπιτα στα 100 χιλμ όπως είπε ο Μάστορας ποιο πρίν

Σχετικα με τη γλύστρα, όχι δεν την άκουγα, αν το είχα καταλλάβει φυσικά θα γινόταν επισκευή πριν αχρηστευτεί το μοτερ! Πάντως προληπτικά μου είπε ο μηχανικός να την αλλάζουμε κάθε 50.000 χιλμ.
Επίσης σε άλλο Νιβα που έπαθε παρόμοια ζημια έγινε διότι είχε μακρύνει η καδένα λόγο φθοράς εξαιτίας μη αλλαγής λαδιών η κακής ποιότητας λαδιών, εγώ μέτρησα την καδένα από το σπασμένο μοτερ με μια καινούργια και δεν είχε την παραμικρή μεταβολή στο μήκος της, οπότε σίγουρα έσπασε λόγω κραδασμών διότι παράλληλα είχε κοπεί το κόντρα του δυναμού σαν από ξυράφι και είχε κοπεί η λάμα που σηκώνεις το μοτερ από την πολλαπλή όταν το βγαζεις από το αμαξωμα... Είπαμε το δούλευα ψηλά σαν να είναι Γερμανικό η Γιαπωνέζικο μοτερ, πήγαινα με 4η 130 χιλμ/ωρα (5.000 στρ/λεπτο) και επειδή δεν έμπαινε στο κόκκινο έλεγα είναι ΟΚ, αλλά στα Νιβα ισχύουν άλλα...

Θα σας πω μια ιστορία που μου συνέβει πριν ένα χρόνο και θα σας "σηκωθεί" η τρίχα κάγκελο, και θα καταλλάβεται γιατί είμαι τόσο συντηρητικός σε θέματα σχετικά με την ασφάλεια του αυτοκινή του... Εύχομαι να μην έχει κανένας από εσάς ανάλογη εμπειρία...

Λοιπόν κάποια στιγμή άρχισαν να σφυρίζουν τα ρουλεμαν των πίσω αξόνων, πάω λοιπόν στο συνεργείο και παραγγελνουμε καινούργια ρουλεμαν με καινούργιες ασφάλειες.
Τα αντικαθιστούμε, πρεσσάρουμε και τις ασφάλειες στα πίσω ημιαξόνια και τοποθετούνται όλα στη θέση τους.
Μετά από δύο η τρείς μερες που κυκλοφόρισα το Νιβα αποφασίζουμε να πάμε μια βόλτα στο Σούνιο οικογενιακώς χαλαρα χαλαρα.
Πράγματι μετά την Νέα Φωκαια και μετά τις ιχθυοκαλιέργιες στο ύψος του νησιού του "Πατρόκλου" στις στροφές δίπλα στον γκρεμό, εκεί που πήγαινα με 45 με 50 χιλμ/ώρα ακούω ένα "γκαπ"
χάνω τα φρένα, τραβάω χειρόφρενο και σιγά σιγά σταματησε.
Τι είχε γίνει?
Το πίσω δεξί ημιαξόνιο είχε βγεί από τη σωλήνα του πίσω άξονα μαζί φυσικά με τη ρόδα και το ταμπούρο, είχε βγεί περίπου 50 εκατοστά από το φτερό χωρίς ευτυχώς να φύγει τελείως.
Ευτυχώς εκεί ο δρόμος είχε τέτοια κλίση και δεν χύθηκαν βαλβολίνες στην ασφαλτο να πάρω κανένα Χριστιανό στο λαιμό μου.
Τι είχε γίνει?
Ξεκούμπωσε η σφάλεια!!!! Ξεκούμπωσε και έφυγε το ημιαξόνιο με το ταμπούρο και τον τροχό!!
Τρελάθηκα!!! Απορώ πως δεν του έβαλα φωτιά να το κάψω επιτόπου... πάει λέω τελείωσε, πάει για απόσυρση μετά από αυτό που έγινε!!!
Σκέψου να γινόταν αυτό σε καμία Αττική Οδό να θρηνούσα και αθώα θύματα!!!! Να έφευγε με καμια εκατοστή χιλίομετρα ο άξονας με τη ρόδα και να γέμιζε το οδόστωμα με βαλβολίνες,
εγώ να σκοτωθώ πάει στο διάολο αλλά η οικογενια μου και οι άλλοι άνθρωποι τι μου φταίνε!
Τι έκανα πήρα επιτόπου τηλ το μηχανικό με όση ψυχραιμία μου έμεινε, που έπαθε πλάκα, τρελαθηκε στην κυριολεξία φόρτωσα το Νιβα με την οδική βοήθεια, και του είπα, πόσο κανουν δύο καινούργια ημιαξόνια από τη Λαντα πρεσαρισμένα από το εργοστάσιο? Μου είπε τόσο...
Του λέω πάρτα, δεν πειράζει, καλύτερα να μην πάω μια εκδρομή, παρά να κάνω κακό σε αθώους ανθρώπους θες από αμέλεια, θες από αστοχία υλικού, πάντως εξ αιτία του Νιβα μου!!!
για να μην το πετάξω στην πρέσα για κατσαρόλες

Αυτό το έγραψα όχι για να κάνω τον έξυπνο, αλλά για να τονίσω ότι στο δρόμο που κυκλοφορούμε υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι και πρέπει το θέμα ασφάλεια και ανθρώπινη ζωή να είναι το Νο1 και κατα δεύτερο λόγο η οικονομία!!!

Σχετικά με τις τροποποιήσεις που έχω κάνει, λυπάμαι παιδιά δεν υπάρχει φωτογραφικό υλικό, ότι είχα το έχω δημοσιεύσει, με βελτίωση του Νιβα ποια δεν ασχολούμε, το έχω φέρει στα μέτρα μου το έχω για να με εξυπηρετεί,να πηγαίνω εκεί που δεν πάνε τα απλά ΙΧ, θα ήθελα να είχα ένα Land-Rover Defender η Discovery, αλλά επειδή δεν δύναμαι, βολεύομαι με το Νιβα όσο καιρό μας το επιτρέπει το κράτος, διότι αμα βάλει κανένα "κουφό" περιβαλοντικό τέλος, η αμα πει όλα τα αυτοκίνητα EURO3 αποσύρονται υποχρεωτικά πχ το 2013, τα Euro 4 το 2015 κτλ το Νίβα θα πάει κατευθύαν για κατσαρόλες...
dimitris_tl
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  morths21 Δευ Ιαν 09, 2012 12:13 am

Θα συμφωνησω με τον Δημητρη....κρατα το 4κινητο να εχεις ασφαλεια και βαλτου υγραεριο να εχεις οικονομια(βεβαια με το χασιμο του πορτ μπαγκαζ και οτι αλλο ακολουθει...)
morths21
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  bbk Δευ Ιαν 09, 2012 10:04 am

Δεν μπορώ να διαφωνήσω μαζί σας, σε καμία περίπτωση.
Η ασφάλεια πρέπει να είναι το πρώτο που πρέπει να απασχολεί όποιον προσπαθεί να κάνει οποιαδήποτε βελτίωση, είτε είναι φώτα, είτε είναι μηχανικές βελτιώσεις, είτε οτιδήποτε άλλο πάνω στο αυτοκίνητο.
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ Niva, πισωκίνητο όμως έχω οδηγήσει για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Στο πισωκίνητο τα φθαρμένα λάστιχα σε προδίδουν πολύ ποιο εύκολα κατά την οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα, σε σχέση με μπροστινοκίνητο και πολύ περισσότερο σε σχέση με 4x4.
Πρέπει να είσαι συνεπείς στην αντικατάστασή τους και να μην είσαι άνετος μόλις έρθει η φθορά του χρόνου ή των χιλιομέτρων.
Ο προβληματισμός μου ξεκίνησε βλέποντας πως υπάρχει το κιτάκι (4x2) αποκοπής του μπροστινού διαφορικού από Ρωσία, γιαυτο το προχώρησα λίγο παραπάνω(πάντα σαν σκέψη και μετά σαν υλοποίηση….κάτσε να αποκτήσω και το Niva).
Ας πούμε ένα άλλο ερώτημα που πρέπει να μπαίνει σε μία τέτοιου είδους μετατροπή είναι, το αυτοκίνητο πώς σταματάει…..εεεε?????
Αφού τα φρένα του είναι για τετρακίνητο δεν θα πρέπει να γίνει και μετατροπή στα φρένα για να γίνουν ποιο ισχυρά?
Και κάτι ακόμα…κατά την μετατροπή του Niva σε 4x2……
Μήπως το ότι έχει την τάση να υπερστρέφει οφείλετε και στο γεγονός πως ο μπροστινός άξονας ενώ είναι αποκομμένος και δεν δίνει κίνηση, φρενάρει κατά ένα ποσοστό το αυτοκίνητο, οπότε σε περίπτωση κακής πρόσφυσης η ουρά τείνει να προσπεράσει την μούρη με αποτέλεσμα να έχουμε υπερστροφή σε κακό οδόστρωμα/πρόσφυση με ότι αυτό συνεπάγετε?
Μήπως τελικά τοποθετώντας πλήμνες ελευθέρου τροχασμού σταματάει το φρενάρισμα του μπροστινού διαφορικού και κατεπέκταση το φαινόμενο?........(τηρουμένων πάντα των αναλογιών).
Μπορεί να είναι βλακεία αυτό που λέω αλλά σαν σκέψη δείτε το.
Το ξανά λέω, να με συμπαθάτε για τα ερωτήματα αν είναι χαζά, δεν έχω οδηγήσει ποτέ Niva, πολύ θα το ήθελα και ακόμα περισσότερο θα ήθελα να αποκτήσω ένα Very Happy .
Άτιμη κρίση Shocked …….(είμαι σε διαπραγματεύσεις με τον έμπορο). Rolling Eyes


bbk

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 31/12/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  leonivas Δευ Ιαν 09, 2012 11:47 pm

Η υγραεριοκίνηση για την ώρα είναι η μόνη λύση στο πρόβλημά μας.
Προσωπικά έβαλα υγραέριο και το ντεπόζιτο σύντροφε months21
είναι τοποθετημένο εξωτερικά στη θέση της εξάτμισης 80 λίτρα ,η οποία είναι
αλλαγμένη με ανοξείδωτη στο κάτω μέρος της πόρτας του συνοδηγού.
Μιλάμε ότι αξίζει αυτή η δαπάνη . Προσωπικά έχω κάνει περίπου 14000χλμ
και δεν το λυπάμαι καθόλου το γκάζι αντίθετα πολύ το ευχαριστιέμαι......
και μάλλον έχω κάνει την απόσβεση. Very Happy Very Happy Very Happy
leonivas
leonivas

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 60
Τόπος : Βολος

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!! Empty Απ: Μελλοντικός Nivaκιας….ελπίζω!!!

Δημοσίευση  morths21 Τετ Ιαν 11, 2012 1:07 am

Μια απο τα ιδια το γκαζι το χω εναμισι χρονο τωρα σιγουρα οικονομια!!!
morths21
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης