FORUM ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ NIVA
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Αργεί να ρίξει τη θερμοκρασία!

Πήγαινε κάτω

Αργεί να ρίξει τη θερμοκρασία! Empty Αργεί να ρίξει τη θερμοκρασία!

Δημοσίευση  Θύμιος Σαβ Ιουν 23, 2012 11:24 pm

Πριν έξι μήνες περίπου, είχα αλλάξει στο αμάξι μαζί με τη φλάντζα της κεφαλής, την αντλία νερου και τον θερμοστάτη.
Μέχρι τώρα όλα πήγαιναν καλά με το θέμα της θερμοκρασίας..... από τη στιγμή όμως που άρχισε η ζέστη, τα πράγματα άλλαξαν....!
Τα βεντυλατέρ δουλεύουν υπερωρίες στα δύσκολα σημεία(κάτι που δεν συνέβαινε πριν) και η θερμοκρασία παίζει από τους 100 εώς τους 96 για μεγάλο διάστημα και το όλο σύστημα χρειάζεται τον δεκαπλό χρόνο από πριν την επισκευή της φλάντζας, για να φτάσει τη θερμοκρασία στους 93.
Η πρώτη γνώμη που πήρα μιλούσε για την αντλία νερού, η οποία πιθανώς να έχει μικρότερη φτερωτή από τη ''μαμά'' και να ζορίζεται στο γύρισμα του υγρού.
Αναμένω και άλλες απόψεις για να λύσω το εκνευριστικό και επικίνδυνο θέμα της θερμοκρασίας!

Θύμιος

Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αργεί να ρίξει τη θερμοκρασία! Empty Απ: Αργεί να ρίξει τη θερμοκρασία!

Δημοσίευση  Θύμιος Δευ Μαρ 04, 2013 7:31 pm

Επαναφέρω το θέμα, για να ''λυτρωθεί'' και κανείς άλλος που είχε το ίδιο πρόβλημα με εμένα!
Ένα πρωί, βλέπω κάτω από το κάρτερ και στον δρόμο κόκκινο λάδι...ψάχνοντας διαπίστωσα πως είχε σκιστεί ο σωλήνας του υδραυλικού και έχανε αρκετό λάδι.
Κατά τη διάρκεια της επισκευής,πρόσεξα πως η διαρροή δεν ήταν εκείνης της στιγμής, αλλά πολύ πιο παλιά- αλλά έχανε ελάχιστο λάδι και δεν το είχα καταλάβει.
Παρατήρησα επίσης,πως, το λουρί που κινεί το υδραυλικό(που είναι το ίδιο με του δυναμό) ήταν μουλιασμένο από το ATF λάδι!
Το καθάρισα και αυτό και έφυγα για το βουνό...στο πρώτο ξεκίνημα των βεντιλατέρ, η θερμοκρασία έπεσε όπως τον παλιό καλό καιρό και έκπληκτος διαπίστωσα πως αυτό που με ταλαιπωρούσε τόσο καιρό και ανάγκασε όσους μηχανικούς συμβούλευτηκα να μου λένε ο,τι τους κατέβαινε στο κεφάλι επειδή δεν μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα(άλλαξε αντλία νερού, άλλαξε ψυγείο, άλλαξε θερμοστάτη, άλλαξε παραφλού), ήταν μία μικροδιαρροή από το κολάρο του υδραυλικού που έσταζε επάνω στον ιμάντα, με αποτέλεσμα να γλιστράει και να ζορίζεται όλο το κύκλωμα της ψύξης... υπ'όψιν, δεν είχα καμία ένδειξη δυσλειτουργίας του δυναμό ή κάποιον θόρυβο σπινιαρίσματος από το λουρί!
Αυτό είναι το Niva, μπορεί να μη σε ενοχλήσει για πολύ καιρό και μία ωραία μέρα να σε τρελάνει!

Θύμιος

Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης