Ηλεκτρική μόνωση, αδιαβροχοποίηση του κυκλώματος και της πλακέτας ανόρθωσης του "δυναμό"

Πήγαινε κάτω

Ηλεκτρική μόνωση, αδιαβροχοποίηση του κυκλώματος και της πλακέτας ανόρθωσης του "δυναμό"

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Παρ Δεκ 21, 2012 7:15 pm










Καλησπέρα,
επειδή το alternator του Lada-Niva ευρίσκεται χαμηλά του κινητήρα
η πλακέτα με τα ανορθωτικά "υποφέρει" είτε από διαρροές παραφλού,
είτε από υγρασία και βρώμα από λασπωμένα νερά εν γένει!
Το αποτέλεσμα είναι, να υπάρχουν ηλεκτρικές διαρροές που μειώνουν
την απόδoση του alternator η ακόμα χειρότερα, να βραχυκυκλώσει
κάποιος ανορθωτής με ότι αυτό συνεπάγεται....
Η λύση είναι σχετικά απλή και ονομάζεται "ειδικό βερνίκι περιελίξεων"
Έτσι λοιπόν, σήμερα πέρασα την πλακέτα με τα ανορθωτικά με το ειδικό μονωτικό
βερνίκι (ELECTROTEK 428), χρειάζεται περίπου 3 ώρες μέχρι
να στεγνώσει και πιθανόν να περάσω δυο η τρία χέρια συνολικά,
ώστε να πραγματοποιηθεί πλήρης αδιαβροχοποίηση του κυκλώματος.
Το βερνίκι "δουλεύεται" εύκολα με ένα πινελάκι και χρειάζεται διαλυτικό
Νίτρου για να ξεπλύνετε το πινέλο.
Δεν χρειάζεται αραίωση πριν την χρήση!
Και μπορείτε να το αγοράσετε από καταστήματα που πουλάνε υλικά
για περιελίξεις και μετασχηματιστές...

Περισσότερα για το βερνίκι εδώ: http://www.hydroton.gr/el/ABD55E62/


Υψηλής ποιότητας ηλεκτρομονωτικό βερνίκι.

Προτεινόμενη χρήση
Είναι κατάλληλο για τον « εν ψυχρώ » εμποτισμό πηνίων ηλεκτροκινητήρων, γεννητριών,
ηλεκτρομαγνητών καθώς και ηλεκτρονικών στοιχείων Πληροί τις απαιτήσεις των διεθνών
προδιαγραφών I.E.C. 93, 243 και 250.Είναι απόλυτα ανθεκτικό σε νερό και υγρασία, σε λάδια
και γράσα καθώς και σε ψυκτικά υγρά. Έτσι ενδείκνυται η χρήση του για τον εμποτισμό κινητήρων
ψυκτικών μηχανημάτων.

Ηλεκτρικές Ιδιότητες
Ειδική αντίσταση ρ > 6,44 x 10 –12 OHM/M
Διηλεκτρική σταθερά 50 Hz 5,58 100 KHz 4,99
Εφαπτόμενη απωλειών 0,0004

Συσκευασία
1 Lt










Επίσης καλό είναι να υπάρχει ένας αγωγός γείωσης, "ground strap", όπως αυτό στην εικόνα που να συνδέεται από την βίδα που σφίγγει το "κόντρα" του
alternator με την πολλαπλή όπου εκεί συνδέεται ο αγωγός από τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, διότι η βάση του alternator δεν
διασφαλίζει ικανοποιητική αγωγιμότητα, με αποτέλεσμα να έχουμε πλημμελή φόρτιση της μπαταρίας, ειδικά όταν οι απαιτήσεις σε ρεύμα είναι μεγάλες....

ΥΓ. Αυτες οι λύσεις μπορούν να φανούν σωτήριες και σε άλλα αυτοκίνητα που
υποφέρουν από αντίστοιχα προβλήματα .....
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Ηλεκτρική μόνωση, αδιαβροχοποίηση του κυκλώματος και της πλακέτας ανόρθωσης του "δυναμό"

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Σαβ Φεβ 09, 2013 3:50 pm

Θα προσπαθήσω να περιγράψω την πορεία του ρεύματος από το "δυναμό" μέχρι την μπαταρία ώστε να δείτε τι μεσολαβεί,
ώστε να καταλάβετε γιατί είναι απαραίτητος ο αγωγός που περιέγραψα ποιο πάνω.
Λοιπόν
Θα αρχίσω από το εύκολο μέρος τον θετικό πόλο.
Αφού λοιπόν ανορθωθεί το ρεύμα από το τριφασικό τύλιγμα του στάτη του "δυναμό" φεύγει από τον χοντρή βίδα που είναι στο πίσω μέρος του "δυναμό" που ανήκει
στην πλακέτα με τους ανορθωτές, και πηγαίνει απευθείας στο θετικό πόλο της μπαταρίας!
αυτός είναι ο εύκολος δρόμος που δεν έχει απώλειες.



Ο δύσκολος δρόμος είναι αυτός από την μεριά του αρνητικού πόλου, και αυτός είναι που δεν φαίνεται και μας δημιουργεί προβλήματα, και συνεχίζω....
Αφού λοιπόν ανορθωθεί το ρεύμα από το τριφασικό τύλιγμα του στάτη στο δυναμό από τους ανορθωτές στην πλακέτα, "φεύγει" από εκεί που εφάπτεται και στηρίζεται η ανορθωτική πλακέτα
με το οπίσθιο μέρος του "δυναμό" με την βοήθεια των βιδών που την στηρίζουν, (1η σύνδεση), στην συνέχεια πηγαίνει στο εμπρόσθιο μέρος του δυναμό από τις (4) βίδες που σφίγγουν τα δυο μερη, (2η σύνδεση). Μετά περνάει στην βάση του "δυναμό", (3η σύνδεση), στην συνέχεια πηγαίνει από την βάση του "δυναμό" στο σώμα του κινητήρα, (4η σύνδεση). Από το σώμα του κινητήρα στο δικό μου Νιβα 1.7, πηγαίνει στην κεφαλή του κινητήρα, (5η σύνδεση) και από την κεφαλή του κινητήρα πηγαίνει από το δεξιό μπουζόνι που στηρίζει τον Νο1 αυλό της πολλαπλής εισαγωγής στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, (6η σύνδεση)



Δηλαδή έχουμε να κάνουμε με έξι συνδέσεις μέχρι να φτάσει το "αρνητικό" ρεύμα, για να το πω με απλά λόγια, μέχρι τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας!!!
Αν λοιπόν, σε κάποια η ακόμα και σε άλλες συνδέσεις υπάρχει κακή αγωγιμότητα, εμποδίζεται τα φτάσει το ρεύμα στην μπαταρία και να την φορτίσει σωστά!
Για αυτό λοιπόν, συνδέουμε ένα χοντρό καλώδιο από το σώμα του "δυναμό" μέχρι τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, η για να μην χρησιμοποιήσουμε μακρύ καλώδιο επειδή κοστίζει περισσότερο, το συνδέουμε εκεί ακριβώς που συνδέεται το καλώδιο που έρχεται από τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας στο σώμα του κινητήρα η της πολλαπλής εισαγωγής!

Ελπίζω να έγινα κατανοητός

ΥΓ: Αυτό ισχύει γενικώς για όλα τα αυτοκίνητα για αυτό καλό είναι να εφαρμόζεται αυτή η βελτίωση
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Πλεκτός ιμάντας γείωσης

Δημοσίευση  alfaka Την / Το Δευ Απρ 22, 2013 11:25 pm

DimitrisTL@<<Για αυτό λοιπόν, συνδέουμε ένα χοντρό καλώδιο από το σώμα του "δυναμό" μέχρι τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας, η για να μην χρησιμοποιήσουμε μακρύ καλώδιο επειδή κοστίζει περισσότερο, το συνδέουμε εκεί ακριβώς που συνδέεται το καλώδιο που έρχεται από τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας στο σώμα του κινητήρα η της πολλαπλής εισαγωγής>>

Καλησπέρα, έχω δυό ερωτήσεις για τον ιμάντα γείωσης, την μία την απαντούν όλοι αν ξέρουν, την άλλη ο DimitrisTL. Πρώτον υπάρχει σε καταστήματα ηλεκτρολογικού υλικού; και δεύτερον, στην εφαρμογή στο νίβα είναι μονωμένη με θερμοσυστελλόμενο ; εάν ναί, είναι απαραίτητο ;

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης