FORUM ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ NIVA
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

4 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Empty ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευση  xristosskl Κυρ Δεκ 30, 2012 11:17 pm

εχθες βρηκα κινητηρα πετρελαιο 1900 JTD μετα τις γιορτες θα κσερω και ποσο θα μου βγει το κουστουμη γιατι θελει και και ολα τα εξτρα(ιντερκουλερ,πλεξουδα και ολα τα υπολοιπα).
xristosskl
xristosskl

Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Empty Αλλαγή κινητήρα με ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ;;

Δημοσίευση  alfaka Τετ Ιαν 09, 2013 1:03 am

Πριν κάνεις ένα βήμα, αγορές κ.λ.π., ρώτησες αν επιτρέπεται η αλλαγή καυσίμου σε πετρέλαιο; Ξέρω βέβαια ότι η χρήση πετρελαιοκινήτων οχημάτων πλέον επιτρέπεται, αλλά δεν εξυπακούεται ότι αυτομάτως άρθηκε η απαγόρευση μετατροπής βενζινοκινήτου οχήματος σε πετρελαιοκίνητο. Το ελληνικό κράτος έχει αποδειχθεί δυσκίνητο και ίσως απρόθυμο σε τέτοιες μεταβολές, όσο αυτονόητες και αν είναι για τον μέσο πολίτη- αυτοκινητιστή! Καλύτερα πρώτα μια ερώτηση στο Υ.Μ.Ε.Τ., παρά να ψάχνεις να πάρεις πίσω χρήματα που εξόδεψες! Πάντως έχει πολύ ενδιαφέρον το θέμα, και θα εκπλαγώ ευχάριστα εάν οι απαγορεύσεις πλέον δεν ισχύουν!!

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Empty Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευση  xristosskl Παρ Ιαν 11, 2013 3:53 pm

δεν ξέρω για το αν απαγορεύετε αλλά θα το ψάξω!τώρα για τον κινητήρα δεν ταιριάζει αυτός που βρήκα αλλά μου είπαν από Δανία οτι μπαίνει από παλιό WV πετρέλαιο!πρέπει να το ψάξω!!!
xristosskl
xristosskl

Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Empty Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευση  alfaka Πεμ Ιαν 17, 2013 1:05 am

Καλημέρα γι' αύριο σύντροφοι, δεν βλέπω νεώτερα στο θέμα. Και όμως είναι ΤΟΣΟΝ απλό!! Κατόπιν ερώτησής μου στην δ/νση Μετ/Επικ τής Νομαρχίας Αθηνών, η μετατροπή/αλλαγή του κινητήρα βενζίνης οχήματος με πετρελαιοκινητήρα, γίνεται σύμφωνα με το έντυπο περί αλλαγής κινητήρα <<Χορήγηση αδείας κυκλοφορίας επιβατηγού αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας ιδιωτικής χρήσης λόγω αλλαγής κυρίων χαρακτηριστικών (αλλαγή κινητήρα)>>, αρκεί να τηρούνται οι ισχύουσες διατάξεις . Και δεν υπάρχει πλέον διάταξη που απαγορεύει την χρήση πετρελαιοκινητήρων στα αστικά κέντρα Αθηνών και Θεσσαλονίκης (σιγά μη σου έδιναν σημασία στην Θεσ/νίκη, όπου ήθελες πήγαινες, μόνο στο Αθηναϊκό χάος δεν μπορούσες να μπής!). Εννοείται οτι στην επαρχία, όπου το πετρέλαιο επιτρέπεται απο το 1999, επιτρεπόταν απο τότε η μετατροπή! Αλλά ...όταν οι απαγορεύσεις και οι συνέπειές τους είναι βίωμα ή τρόπος ζωής, δεν ...σου κόβει που λένε!! Τέλος πάντων, η αλλαγή σε πετρέλαιο είναι η ίδια με την γνωστή έως τώρα αλλαγή βενζινοκινητήρα με άλλου τύπου απο τον αρχικό. Οι απαιτήσεις, οι προδιαγραφές, τα βήματα και η διαδικασία περιγράφονται αναλυτικά στο συγκεκριμένο έντυπο, 4 περίπου σελίδων της Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών της κατά τόπους Περιφερειακής Ενότητας, δηλαδή της Περιφέρειας! Εγώ το βρήκα στην ιστοσελίδα www.patt.gov.gr, της Π. Αττικής(Λ. Μεσογείων, Αγία Παρασκευή) στην οποία ευρεθείς για δουλειά μου, ερώτησα τον υπάλληλο που μου απήντησε οτι εντός Αθηνών και Θεσ/κης είναι πολύ αυστηρές οι προδιαγραφές ρύπων (λές και εμείς οι αυτοκ/στές θα βάλουμε κανένα...Μαλκότση στα αμάξια μας,εννοείται οτι θα τηρήσουμε τις προδιαγραφές!), στην δε επαρχία (επι λέξει) <<πότε απαγορευόταν η πετρελαιοκίνηση;>>!!Το νεαρόν της ηλικίας του βλέπετε! Και βέβαια με παρέπεμψε στην οικεία δ/ση Υπολοίπου Αττικής (Σταυρού) που ανήκω, όπου και ο υπάλληλος είναι παλιός και έμπειρος κ.λ.π. Όσοι θέλετε κατεβάστε το ως άνω έντυπο απο την ιστοσελίδα και μελετήστε το. Εγώ το παραθέτω και εδώ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΑΙΤΗΣΗ
( άρθρο 8 του Ν.1599/1986 και άρθρο 3παρ. 3 του Ν.2690/1999 )
Η ακρίβεια των στοιχείων που υποβάλλονται με αυτή τη δήλωση μπορεί να ελεγχθεί με βάση το αρχείο άλλων υπηρεσιών
( άρθρο 8 παρ. 4του Ν. 1599/1986 )
Περιγραφή αιτήματος : « ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟΥ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Ή ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΥΡΙΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ( ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ) »
Προς :
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
…………………………………………… ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ - ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Συμπληρώνεται από την υπηρεσία
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΙΤΟΥΝΤΟΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΩΣ ΔΗΛΟΥΝΤΟΣ
Ο – Η Όνομα: Επώνυμο:
Όνομα Πατέρα: Επώνυμο Πατέρα:
Όνομα Μητέρας: Επώνυμο Μητέρας :
Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας: Α.Φ.Μ. :
Ημερομηνία Γέννησης : Τόπος Γέννησης :
Τόπος Κατοικίας : Οδός : Αριθμ.:
Τηλέφωνο: Fax: Δ/νση Ηλεκτρ.
Ταχυδρομείου (Email)
Παρακαλώ να μου χορηγηθεί άδεια κυκλοφορίας επιβατικού αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας ιδιωτικής χρήσης ( υπογραμμίστε ανάλογα ), λόγω αλλαγής κύριων χαρακτηριστικών ( αλλαγή κινητήρα ).
Δηλώνω ότι ως ιδιοκτήτης του με αριθμ. κυκλοφορίας………………………(επιβατικού-φορτηγού-λεωφορείου-μοτοσικλέτας) αυτοκινήτου εργοσ.κατασκευής…………………. τύπου…………………….
και αριθμού πλαισίου ……………………………………………..αντικατέστησα το βενζινοκινητήρα-πετρελαιοκινητήρα με νέο εργοσ.κατασκευής………………….. τύπου ……………………….. Ο κινητήρας αυτός είναι ιδιοκτησίας μου και τοποθετήθηκε σε αυτό το όχημα την ………… …. στο συνεργείο του ………………
ΟΡΙΣΜΟΣ / ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ( για κατάθεση αίτησης ή παραλαβή τελικής διοικητικής πράξης ):
ΟΝΟΜΑ: ΕΠΩΝΥΜΟ:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΠΑΤΕΡΑ: ΑΔΤ:

Δηλώνω ότι εξουσιοδοτώ τον/την πιο πάνω αναφερόμενο/η, να καταθέσει την αίτηση ή /και να παραλάβει την τελική πράξη.



Ημερομηνία:. . . . . . . . - . . . . . . . - 20. . .




( Υπογραφή )

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

1. Αίτηση ( συμπλήρωση της πρώτης σελίδας του εντύπου ).
Σε περίπτωση αντικατάστασης κινητήρα νέας τεχνολογίας, απαιτείται πιστοποιητικό καυσαερίων όταν ο κινητήρας δεν είναι του ιδίου τύπου, καθώς και βεβαίωση εργοστασίου κατασκευής ή αντιπροσώπου ή αρμόδιου τεχνικού περί συμβατότητας με τα λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου. Το παραπάνω πιστοποιητικό καυσαερίων, εκδίδεται από το εργαστήριο ανάλυσης καυσαερίων του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων.
2. Τιμολόγιο αγοράς ή τοποθέτησης του κινητήρα ( νομίμως λειτουργούντος συνεργείου ).
3. Παράβολο συμβεβλημένης τραπέζης 75,00 ΕΥΡΩ για τα επιβατικά και 9,00 ΕΥΡΩ για τις μοτοσυκλέτες.
(Σημείωμα καταβολής από τη Δ/νση Μεταφορών & Επικοινωνιών).
4. Η παλιά άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέτας.
5. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο ( επίδειξη ).
6. Σε περίπτωση που ο νέος κινητήρας είναι διαφορετικού τύπου : Υ.Α.12140/737/2009/ΦΕΚ1818Β
6.1.1. Έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής του οχήματος ή της επίσημης αντιπροσωπείας που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, στην οποία αναφέρονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα και κατονομάζονται όλα τα συστήματα του οχήματος που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης, με λεπτομερή αναφορά και περιγραφή των εξαρτημάτων που απαιτείται να τοποθετηθούν συμπληρωματικά, αντικατασταθούν κ.λ.π. Επιπροσθέτως, για τις περιπτώσεις των διασκευών θα αναφέρονται τα προς αντικατάσταση εξαρτήματα ή οι ρυθμίσεις αυτών, τυχόν οδηγίες για την εκτέλεση της διασκευής, τρόποι- εφόσον υπάρχουν- με τους οποίους θα διαπιστώνεται αυτή από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, καθώς επίσης και ο κυλινδρισμός και η ισχύς του νέου κινητήρα. Το δικαιολογητικό αυτό απαιτείται οπωσδήποτε στην περίπτωση που η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα ή/και ο κυλινδρισμός του μεταβάλλεται πέραν των αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρα.2.3 της Υ.Α. ποσοστών απόκλισης.
6.1.2 Σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου Μηχανολόγου Μηχανικού Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα, με περιεχόμενο τα αναφερόμενα στην υποπαράγραφο 3.1.1 της Υ.Α. και επιπλέον υπολογισμό των επί των αξόνων επιπτώσεων του νέου κινητήρα.
Το δικαιολογητικό αυτό υποβάλλεται εναλλακτικά της έγγραφης συναίνεσης μόνο
Στην περίπτωση που η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του νέου κινητήρα μεταβάλλεται εντός των αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ.2.3 της Υ.Α. παρούσης ποσοστών απόκλισης.
6.1.3 Υπεύθυνη δήλωση του ν.1599/1986 διπλωματούχου Μηχανολόγου Μηχανικού ή Πτυχιούχου Μηχανολόγου Μηχανικού Τ.Ε. άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα, σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στις υποπαραγράφους 2.1., 2.2 και 2.3. της Υ.Α.
6.1.4 Υπεύθυνη δήλωση του ν.1599/1986 για την εκτέλεση της αντικατάστασης-διασκευής από διπλωματούχο Μηχανολόγο Μηχανικό ή Πτυχιούχο Μηχανολόγο Μηχανικό Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με τα αυτά επαγγελματικά δικαιώματα, ή του υπεύθυνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής οχημάτων, που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες στην οποία θα πιστοποιείται η πλήρωση των απαιτήσεων των εδαφίων 3.1.1. ή 3.1.2 της Υ.Α. κατά την εκτέλεση των εργασιών της αντικατάστασης –διασκευής. Στην υπεύθυνη δήλωση θα πρέπει επιπροσθέτως να περιγράφονται τα συστήματα αντιρρυπαντικής διάταξης (π.χ. τριοδικός καταλύτης, κάνιστρο, αισθητήρας λ κ.λ.π.), εφόσον πρόκειται για οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με αναφορά στους αριθμούς αναγνώρισης τους, θα αναφέρεται ότι έγινε έλεγχος καταλληλότητας τους για το συγκεκριμένο τύπο οχήματος και θα δηλώνεται η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρια ή/και ο κυλινδρισμός τους νέου κινητήρα



6.2 Πρόσθετα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε περίπτωση αντικατάστασης ή διασκευής κινητήρων εντός τριετίας από την έκδοση της άδειας κυκλοφορίας οχήματος αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:
6.2.1. Πιστοποιητικό καυσαερίων, το οποίο εκδίδεται από το Τμήμα Ελέγχων της Δ/νσης Οδικής Ασφάλειας και Περιβάλλοντος (Δ.Ο.Α.Π.) του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών. Το ανωτέρω πιστοποιητικό έχει ισχύ για όλες τις όμοιες περιπτώσεις αντικατάστασης-διασκευής κινητήρα, που αφορά τον αυτό τύπο κινητήρα και αυτοκινήτου. Το πιστοποιητικό αυτό εκδίδεται μετά τον έλεγχο εφόσον διαπιστωθεί ότι το αυτοκίνητο εκπέμπει καυσαέρια εντός των ορίων που προβλεπόταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμηση του διατάξεις «περί αυτοκινήτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας».
6.2.2. Βεβαίωση Δημοσίου ΚΤΕΟ ή ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) ανάλογα με το αν η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του μεταβάλλεται πέραν ή εντός των αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της ΥΑ της παρούσης ποσοστών απόκλισης, αντίστοιχα.
Στις διατάξεις της παρούσας υποπαραγράφου δεν υπάγονται οι περιπτώσεις που προβλέπονται από την παράγραφο 2 του άρθρου 41 του ν.1882/1990, όπως ισχύει.
6.2.3. Ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) από ΚΤΕΟ, με το νέο κινητήρα, όταν η πραγματική ισχύς ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του μεταβάλλεται εντός των αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3. της ΥΑ ποσοστών απόκλισης, στο οποίο δεν έχουν σημειωθεί σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις. Το δικαιολογητικό αυτό απαιτείται ανεξάρτητα εάν το όχημα είχε ισχύον ΔΤΕ πριν την αντικατάσταση ή διασκευή του κινητήρα ή δεν είναι υπόχρεο περιοδικού τεχνικού ελέγχου.Προκειμένου για αντικατάσταση ή διασκευή κινητήρων δικύκλων μοτοσικλετών τα δικαιολογητικά της παρούσης υποπαραγράφου απαιτούνται εφόσον στην περιφερειακή ενότητα ταξινόμησης της μοτοσικλέτας εφαρμόζεται περιοδικός τεχνικός έλεγχος δικύκλων και δεν απαιτούνται για τα τρίτροχα οχήματα κατά την έννοια του άρθρου 2 του ΚΟΚ. Το δελτίο αυτό θα εκδίδεται μετά από γενικό οπτικό έλεγχο της όλης αντικατάστασης ή διασκευής του κινητήρα και σε περίπτωση που δεν διαπιστωθούν σοβαρές ή/και επικίνδυνες ελλείψεις, θα αναγράφεται στο χώρο παρατηρήσεων αυτού «Το παρόν εκδίδεται για αντικατάσταση/διασκευή κινητήρα (επιλέγεται αναλόγως )».

Διαδικασία για την παράγραφο 6.2 :
Για την εφαρμογή της παρούσας απόφασης :
1. Κατατίθενται , σε πρώτη φάση, από τον ενδιαφερόμενο στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών της Περιφέρειας, πέραν των προβλεπομένων από άλλες διατάξεις δικαιολογητικών, και τα δικαιολογητικά της παρ.6.2 πλην του Πιστοποιητικού Καυσαερίων, ή της Βεβαίωσης Δημοσίου ΚΤΕΟ ή του ισχύοντος ΔΤΕ με το νέο κινητήρα.
2. Η ανωτέρω υπηρεσία, μετά την υποβολή και τον έλεγχο των δικαιολογητικών και εφόσον η αιτούμενη αντικατάσταση ή διασκευή κινητήρα επιτρέπεται, χορηγεί στον ενδιαφερόμενο παραπεμπτικό σημείωμα προς τη Δ/νση Τεχνολογίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων ή προς ΚΤΕΟ για την έκδοση του δικαιολογητικού που λείπει. Στο παραπεμπτικό σημείωμα προς ΚΤΕΟ επισυνάπτεται και φωτοαντίγραφο του τυχόν καταλόγου των εξαρτημάτων προς αντικατάσταση. Σε περίπτωση απαίτησης έκδοσης Πιστοποιητικού Καυσαερίων στο παραπεμπτικό σημείωμα αναφέρεται απαραίτητα και η οδηγία περί εκπομπών ρύπων της Ε.Ε. τις απαιτήσεις της οποίας πρέπει να ικανοποιεί το όχημα.
3. Μετά την έκδοση των υπολειπόμενων δικαιολογητικών ο ενδιαφερόμενος τα υποβάλλει στην Υπηρεσία Μεταφορών & Επικοινωνιών της Περιφέρειας κατάθεσης των αρχικών δικαιολογητικών, για την έκδοση νέας άδειας κυκλοφορίας στην οποία θα αναγράφεται η πραγματική ισχύς ή/και ο κυλινδρισμός του νέου κινητήρα.




ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Σε περίπτωση που η υποβολή των πιο πάνω δικαιολογητικών γίνεται από άλλο πρόσωπο απαιτούνται επίσης:
1. Θεώρηση γνησίου υπογραφής στην υποβαλλόμενη αίτηση και υπεύθυνη δήλωση από την Αστυνομία ή οποιαδήποτε δημόσια, δημοτική ή κοινοτική αρχή.
2. Εξουσιοδότηση ( με θεώρηση υπογραφής από την Αστυνομία ή οποιαδήποτε δημόσια, δημοτική ή κοινοτική αρχή ).


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

Σε περίπτωση που ο νέος κινητήρας είναι του ιδίου τύπου, δεν απαιτείται έκδοση νέας άδειας κυκλοφορίας ( δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα ).

Τα ποσοστά απόκλισης που αναφέρει η Υ.Α. για τον κυλινδρισμό του νέου κινητήρα και της ισχύος του είναι 25% +/-




alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Empty Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευση  MASTORAS Πεμ Ιαν 17, 2013 8:59 am

Μηπως ρωτησες η αλλαγη (βενζινη-πετρελαιο) αν γινεται σε ολες τις χρονολογιες ή απο ποια χρονολογια και πισω μπορει καποιος να την κανει?
MASTORAS
MASTORAS

Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 58
Τόπος : aerovolo.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Empty Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευση  alfaka Πεμ Ιαν 17, 2013 10:09 pm

Δεν είναι θέμα χρονολογίας εάν ισχύουν όσα μού είπε, αρκεί να τηρηθούν οι κανονισμοί ρύπων για την περιοχή και την κατηγορία προδιαγραφών (EURO X) του αυτοκινήτου. Διάβασες το κείμενο; λέει ότι ο νέος κινητήρας πρέπει να έχη εκπομπές ίσες ή λιγώτερες απο της κατηγορίας εκπομπών την εποχή που ταξινομήθηκε, ως καινούργιο. <<[i]Το πιστοποιητικό αυτό εκδίδεται μετά τον έλεγχο εφόσον διαπιστωθεί ότι το αυτοκίνητο εκπέμπει καυσαέρια εντός των ορίων που προβλεπόταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμηση του διατάξεις «περί αυτοκινήτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας»>>.Όλα αυτά βέβαια μένει να τα επιβεβαιώσω στην οικεία δ/νση μεταφορών όπου ανήκω λόγω διαμονής, δηλ στην του Σταυρού. Οποιοσδήποτε μπορεί να κάνη το ίδιο στην οικεία του διεύθυνση, π.χ. του Ελληνικού αν κάποιος μένη στα νότια προάστια. Με λίγα λόγια εάν κάποιος διαμένη εντός του λεκανοπεδίου, όπου επιτρέπεται η κυκλοφορία και συνακολούθως έκδοση αδείας οχημάτων πετρελαίου κλάσης EURO 5+, μόνο κινητήρα τέτοιον μπορεί να βάλη. Εκτός άστεων Αθηνών και Θεσ/κης, όπου οι κλάσεις Ευρο χ είναι ελεύθερες, μόνον η χρονολογία του μοντέλου περιορίζει την επιλογή, προς τα πίσω πάντοτε. Νεώτερη τεχνολογία ανα πάσα στιγμή είναι δεκτή, παλαιότερη δεν γίνεται!

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Empty Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευση  alfaka Τρι Ιαν 22, 2013 12:48 am

Καλό βράδυ και καλημέρα γι' αύριο, σύντροφοι! Όπως είχα γράψει σε προηγούμενη δημοσίευση, πήγα στην δ/νση συγκοινωνιών στον Σταυρό, όπου με παρέπεμψαν στο τεχνικό τμήμα και έθεσα το θέμα. Η απάντηση εν πρώτοις αρνητική, με επιχείρημα οτι << ποιά είναι η συγκεκριμμένη διάταξη που αναφέρει την αλλαγή καυσίμου απο βενζίνη σε πετρέλαιο (επι λέξει);>>!. Στο επιχείρημά μου ότι η παράγραφος <<ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ 1α Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογούμενη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται απο τις, για κάθε περίπτωση, ισχύουσες διατάξεις.β.....γ.....δ....ε....>> σε συνδυασμό με τον νόμο για την πετρελαιοκίνηση (του 1999 και του 2011), καλύπτει την αλλαγή, διότι ο νόμος είναι ισχυρότερος οιασδήποτε διατάξεως αντίθετης ή σύμφωνης! Και άλλωστε γιατί να αναφέρεται ειδικά στο καύσιμο, εάν είναι αυτό δεδομένο; Η ανταπάντηση ...ξανά η ίδια : <<εφ' όσον καμμία διάταξη, απόφαση, παράγραφος ή άλλο κρατικό κείμενο δεν αναφέρει επι τούτου την επίτρεψη της αλλαγής καυσίμου απο βενζίνη σε πετρέλαιο, αυτή η αλλαγή ΔΕΝ επιτρέπεται>>! Η ευθυνοφοβία και η αυστηρή τυπολατρία σε όλο τους το μεγαλείο!!Και συνέχισε ρίχνοντας τις ευθύνες στους ...νομοθέτες, οι οποίοι βεβαίως τις έχουν ακέραιες.Σε ερώτησή μου άν στο ΥΜΕ θα βρώ άκρη, <<βεβαίως>> μου απήντησε! Και θα πάω βεβαίως, ασχέτως τι θα προκύψη!. Όποιος δεν βρέχει κ+λο δεν τρώει ψάρι, κατα το λαϊκό ρητό!

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Empty Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευση  dimitris_patra Τρι Ιαν 22, 2013 12:35 pm

Παρακολουθώ με ενδιαφέρων το θέμα και σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μας δίνεις.
Νομίζω ότι το κόστος της μετατροπής θα είναι μεγάλο και δεν ξέρω αν θα συμφέρει κάποιον να την κάνει.....χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι η προσπάθεια που κάνεις δεν έχει αξία.

......σ΄ευχαριστώ και πάλι και περιμένω νεότερα. Very Happy Very Happy Very Happy
dimitris_patra
dimitris_patra

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Empty Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Δημοσίευση  xristosskl Τετ Νοε 06, 2013 11:27 pm

αρε ελλαδαρα!!!ππως σε καταντισαν ετσι?ευθινοφοβεια καλα το ειπες .τελικα με τοση ταλεπορια που θα φας με τα χαρτια καλιτερα να βαλεις βενζινη αλλα τι μοτερ?
xristosskl
xristosskl

Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης