ΚΙΤ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ- ΠΛΗΜΝΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΡΟΧΑΣΜΟΥ

Πήγαινε κάτω

ΚΙΤ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ- ΠΛΗΜΝΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΡΟΧΑΣΜΟΥ

Δημοσίευση  alfaka Την / Το Τετ Ιαν 09, 2013 1:47 am

Καλησπέρα σ'όλα τα παιδιά και καλή χρονιά με υγεία και πρόοδο. Δεν βρήκα σχετικό θέμα στις βελτιώσεις ή στα αξεσουάρ και γι' αυτό άνοιξα νέο πεδίο. Θέμα το κίτ απεμπλοκής της τετρακίνησης στο Νίβα, δηλαδή κόστος αγοράς- τοποθέτησης και κυρίως εμπειρίες απο τυχόντες χρήστες, όσον αφορά τον κύριο λόγο τοποθέτησης, την μείωση της κατανάλωσης και ίσως του θορύβου, επίσης όμως όσον αφορά συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Επίσης αν ξέρει κανείς για πλήμνες ελεύθερου τροχασμού, για τούς εμπρός τροχούς με μόνο πίσω κίνηση.

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΚΙΤ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ- ΠΛΗΜΝΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΡΟΧΑΣΜΟΥ

Δημοσίευση  dimitris_patra Την / Το Τρι Ιαν 22, 2013 1:05 pm

alfaka έγραψε:Καλησπέρα σ'όλα τα παιδιά και καλή χρονιά με υγεία και πρόοδο. Δεν βρήκα σχετικό θέμα στις βελτιώσεις ή στα αξεσουάρ και γι' αυτό άνοιξα νέο πεδίο. Θέμα το κίτ απεμπλοκής της τετρακίνησης στο Νίβα, δηλαδή κόστος αγοράς- τοποθέτησης και κυρίως εμπειρίες απο τυχόντες χρήστες, όσον αφορά τον κύριο λόγο τοποθέτησης, την μείωση της κατανάλωσης και ίσως του θορύβου, επίσης όμως όσον αφορά συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Επίσης αν ξέρει κανείς για πλήμνες ελεύθερου τροχασμού, για τούς εμπρός τροχούς με μόνο πίσω κίνηση.


Σχετικά με το κιτ απεμπλοκής........η γνώμη μου είναι να το ξεχάσεις!!!!!
Η μείωση της κατανάλωσης και του θορύβου είναι αμελητέα.......τα μειονεκτήματα όμως πολύ σημαντικά !!!!!
Το αυτοκίνητο γίνεται πολύ ασταθές, ( ιδιαίτερα αν είναι και ψηλωμένο ) και επειδή όλο το φορτίο πέφτει στο πίσω διαφορικό νομίζω ότι είναι εύκολο να καταλάβεις τι θα συμβεί.
Εγώ δεν είχα ποτέ το συγκεκριμένο κιτ , όμως κάποιοι γνωστοί μου που το τοποθέτησαν όταν κατάλαβαν τι συμβαίνει ή δεν το χρησιμοποιούν ή το έβγαλαν και έψαχναν να το πουλήσουν!!!!!

Θα υπήρχε μείωση στην κατανάλωση αν το μπροστινό σύστημα μετάδοσης ετίθετο εκτός δηλ. αν υπήρχαν και πλήμνες ελεύθερου τροχασμού......όπως και συ αναφέρεις........

Πλήμνες ελεύθερου τροχασμού σε Νίβα είχα δει σε κάποιο ξένο φόρουμ, αλλά ιδιοκατασκευή - πατέντα......
avatar
dimitris_patra

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης