Τεσσερις βελτιωσουλες.

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  MASTORAS Την / Το Παρ Μάης 04, 2012 12:23 pm

leonivas έγραψε:Ναι τη χωρητικότητα εννοούσα.
Απλώς επειδή η δική μου είναι 80άρα

Shocked Shocked Shocked

Aυτη ειναι δεξαμενη!
Περισευει πολυ απο κατω?
avatar
MASTORAS

Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 53
Τόπος : aerovolo.gr

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  leonivas Την / Το Παρ Μάης 04, 2012 10:53 pm

Η διάμετρος της δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη σε σύγκριση με την αμέσως μικρότερη όσο το μήκος της που πιάνει από την μια μεριά έως την άλλη.
Αυτό όμως μου δίνει μεγάλη αυτοδυναμία.
Έχω διανύσει έως και720 Χιλ. με ένα φουλάρισμα.
Επειδή ο νόμος λέει ότι η απόσταση της εξάτμισης από την δεξαμενή πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 cm είχα αυτή την απορία και σου έγραψα βλέποντας τις ομολογουμένως πολύ όμορφες φωτογραφίες σου.
avatar
leonivas

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 55
Τόπος : Βολος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  MASTORAS Την / Το Τρι Μάης 15, 2012 4:04 pm

Να αναφερω και το αποτελεσμα της καταναλωσης με το αεριο μιας και εχω κανει πανω απο 1000 χιλιομετρα και μπορω να εχω σαφη αποψη.
Η καταναλωση μου κυμαινοταν απο 13,3 μεχρι 13,5 λιτρα/100 χιλιομετρα. Η τελικη καταναλωση που εχω αποκομισει μετα τα 1000 χιλιομετρα, μετρημενη και ανα γεμισμα αλλα και συνολικα ειναι 12,7 λιτρα/100. Μεσα σε αυτα βεβαια να συνυπολογισω και 1,3 λιτρα βενζινη/100, ισως επειδη οι διαδρομες μου ειναι κατα το μεγαλυτερο ποσοστο μικρες.
Μενει μοναχα το μετρημα σε ταξιδι (τον χειμωνα πρωτα ο Θεος) στο οποιο ειχα απο 9,8-10,2/100 βενζινη αναλογως τις διαδρομες.
avatar
MASTORAS

Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 53
Τόπος : aerovolo.gr

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  xristosskl Την / Το Κυρ Μάης 27, 2012 4:07 pm

σκεφτομαι να βαλω υδραυλικο τιμονι στο θηριο(1600 του 95)!!!!!ξερει κανεις αν χρειαζετε πατεντα!!!
avatar
xristosskl

Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  MASTORAS Την / Το Κυρ Μάης 27, 2012 6:16 pm

Ειχα βαλει στο παλιο μου Niva (95 σαν το δικο σου) υδραυλικο. https://2img.net/h/i729.photobucket.com/albums/ww292/MASTORAS65/0001.jpg
Ηθελε ανοιγμα η τρυπα που βγαινει ο αξονας του τιμονιου πισω απο τα πεταλια και τοποθετηση τα υπολοιπα πραγματα που ειχε το σετ (αντλια, τροχαλια, δοχειο κλπ).
Τα μονα προβληματα που ειχα αντιμετωπισει ηταν ο αξονας που υποχωρει κατα την συγκρουση ο οποιος δεν μετεφερε την γειωση στον πανω αξονα που βιδωνει το βολαν και δεν κορναριζε, και (χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος επειδη ισως να ειχα αλλαξει ηδη σερβο) νομιζω οτι χρειαστηκε μια μικρη μετατροπη η βαση του σερβοφρενου.
Αξιζει τον κοπο παντως, γινεται αλλο αυτοκινητο.
Δες ποσο κανει το σετ και μετα ρωτησε και με την τοποθετηση μαζι για να μην παιδευτεις. Υπαρχουν και μεταχειρισμενα πλεον.
avatar
MASTORAS

Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 53
Τόπος : aerovolo.gr

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  alfaka Την / Το Πεμ Φεβ 28, 2013 6:19 pm

MASTORAS έγραψε:Τεσσερις βελτιωσεις σχετικα ευκολες που μου εκαναν ομως πολυ δουλεια:
1)Εισαγωγη αερα για το φιλτρο σε ενα σημειο πιο ασφαλες απο εκεινο της μαμας:
https://2img.net/h/i729.photobucket.com/albums/ww292/MASTORAS65/savoyra/DSC00665.jpg
2)Μετα απο δυο βαλβιδες καλοριφερ που κρατουσαν ενα με δυο μηνες, εξωτερικη βαλβιδα απο AUDI μαζι με διακοπτη η οποια λειτουργει κανονικα με το χειριστηριο του αυτοκινητου:
https://2img.net/h/i729.photobucket.com/albums/ww292/MASTORAS65/savoyra/DSC00664.jpg
3)<< Ο βραχνας της θερμοκρασιας >>. Μια μικρη μετατροπη στο πανω μερος της μετωπης ωστε να πανε τα βεντιλατερ της μαμας μαζι με τα ψυγεια 1,5 εκατοστο πιο μπροστα μενει αρκετος χωρος για ενα spal 30 εκατοστων, το οποιο δουλευει παραλληλα με τα αλλα δυο ή οπως αλλιως θελουμε, και μειωνει τον χρονο λειτουργειας των βεντιλατερ κατα 30% περιπου. Η μετρηση ειναι με εκκινηση στους 93 βαθμους η οποια εχει ρυθμιστει απο τον κομπιουτερ του αυτοκινητου. Το δε AC αυξανει ακομη περισοτερο την αποδοση του εφ'οσον χαμηλωνει η θερμοκρασια αρα και η πιεση του εξωτερικου στοιχειου.
https://2img.net/h/i729.photobucket.com/albums/ww292/MASTORAS65/savoyra/DSC00663.jpg
https://2img.net/h/i729.photobucket.com/albums/ww292/MASTORAS65/savoyra/DSC00662.jpg
4)Και φυσικα οι πλαστικοι θολοι που κρατανε καθαρους τους θολους του αυτοκινητου απο την λασπη:
https://2img.net/h/i729.photobucket.com/albums/ww292/MASTORAS65/savoyra/DSC00666.jpg
Να προσθεσω και ακομη μια, αξονες με πηλιοφορους:
https://2img.net/h/i729.photobucket.com/albums/ww292/MASTORAS65/savoyra/DSC00401.jpg
https://2img.net/h/i729.photobucket.com/albums/ww292/MASTORAS65/savoyra/DSC00402.jpg
https://2img.net/h/i729.photobucket.com/albums/ww292/MASTORAS65/savoyra/DSC00403.jpg

Αγαπητέ Γιώργο, Μάστορα, (λαμβάνω το θάρρος του ενικού και του ονόματος!!), λές οτι η θερμοκρασία ενεργοποίησης είναι ρυθμισμένη στους 93 β. C απο τον εγκέφαλο. Είσαι βέβαιος για την τιμή αυτή, διότι είχα δεί σε τυπωμένο εγχειρίδιο ότι είναι 105 β. C, για πολλαπλού ψεκασμού και αυτό για τους ρύπους.

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  MASTORAS Την / Το Πεμ Φεβ 28, 2013 9:44 pm

Καλησπερα φιλε μου.
105 ειναι απο μαμα αλλα με τον υπολογιστη ταξιδιου την ρυθμιζεις οπου θελεις.
avatar
MASTORAS

Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 53
Τόπος : aerovolo.gr

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  alfaka Την / Το Παρ Μαρ 01, 2013 12:13 am

MASTORAS έγραψε:Καλησπερα φιλε μου.
105 ειναι απο μαμα αλλα με τον υπολογιστη ταξιδιου την ρυθμιζεις οπου θελεις.

Ποιόν ακριβώς υπολογιστή ταξιδίου, scangauge μήπως; εάν όχι, που τον βρίσκουμε;

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  MASTORAS Την / Το Παρ Μαρ 01, 2013 8:45 am

Gamma ειναι η μαρκα του, στην Αμφιαλη στον Τασο το ειχα βαλει.
avatar
MASTORAS

Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 53
Τόπος : aerovolo.gr

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήματα για δεξαμενή υγραερίου

Δημοσίευση  alfaka Την / Το Σαβ Απρ 06, 2013 9:01 pm

leonivas έγραψε:Η διάμετρος της δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη σε σύγκριση με την αμέσως μικρότερη όσο το μήκος της που πιάνει από την μια μεριά έως την άλλη.
Αυτό όμως μου δίνει μεγάλη αυτοδυναμία.
Έχω διανύσει έως και720 Χιλ. με ένα φουλάρισμα.
Επειδή ο νόμος λέει ότι η απόσταση της εξάτμισης από την δεξαμενή πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 cm είχα αυτή την απορία και σου έγραψα βλέποντας τις ομολογουμένως πολύ όμορφες φωτογραφίες σου.
Αγαπητέ λεονίβας (λεωνίδας είναι τ'όνομά σουWink, έχω κάποιες απορίες ως πρός την δεξαμενή σου και την τοποθέτησή της, επειδή δε ψάχνω τις βέλτιστες λύσεις για να βάλω σύντομα υγραέριο, η μεγάλη εμβέλεια που αναφέρεις είναι πρόκληση! Λοιπόν, η δεξαμενή σου τι διαστάσεις έχει (διάμετρο-μήκος) και κυρίως είναι εγκαρσίως ή διαμήκως τοποθετημένη και σε ποιό ακριβώς σημείο; εάν είναι εγκάρσια και καλύπτει, όπως λές, όλο το πλάτος του οχήματος, δεν βρίσκει ή περνά κοντά σε εξάτμιση, άξονα ή άλλα εξαρτήματα; δεν εξέχει πολύ απο κάτω;δεν ξέρω αν πάς εκτός δρόμου αλλά φαντάζομαι ότι σε κρεμάσματα του άξονα θα υπάρχει θέμα. Η διάμετρος της 40άρας, με μήκος κατά τον μάστορα 80 εκατ. είναι 25-26 εκατ. Η δική σου έχει απλώς διπλάσιο μήκος;
Κρίσιμα ερωτήματα όλα αυτά για να διατηρηθή ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου, όσο το δυνατόν!
Εάν μπορείς, βάλε καμμιά φωτογραφία, μιά εικόνα-χίλιες λέξεις λένε οι κινέζοι!!
Χαιρετισμούς, Τάσος

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ερωτήματα για δεξαμενή υγραερίου

Δημοσίευση  alfaka Την / Το Σαβ Απρ 06, 2013 9:08 pm

leonivas έγραψε:Η διάμετρος της δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη σε σύγκριση με την αμέσως μικρότερη όσο το μήκος της που πιάνει από την μια μεριά έως την άλλη.
Αυτό όμως μου δίνει μεγάλη αυτοδυναμία.
Έχω διανύσει έως και720 Χιλ. με ένα φουλάρισμα.
Επειδή ο νόμος λέει ότι η απόσταση της εξάτμισης από την δεξαμενή πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 cm είχα αυτή την απορία και σου έγραψα βλέποντας τις ομολογουμένως πολύ όμορφες φωτογραφίες σου.
Αγαπητέ λεονίβας (λεωνίδας είναι τ'όνομά σουWink, έχω κάποιες απορίες ως πρός την δεξαμενή σου και την τοποθέτησή της, επειδή δε ψάχνω τις βέλτιστες λύσεις για να βάλω σύντομα υγραέριο, η μεγάλη εμβέλεια που αναφέρεις είναι πρόκληση! Λοιπόν, η δεξαμενή σου τι διαστάσεις έχει (διάμετρο-μήκος) και κυρίως είναι εγκαρσίως ή διαμήκως τοποθετημένη και σε ποιό ακριβώς σημείο; εάν είναι εγκάρσια και καλύπτει, όπως λές, όλο το πλάτος του οχήματος, δεν βρίσκει ή περνά κοντά σε εξάτμιση, άξονα ή άλλα εξαρτήματα; δεν εξέχει πολύ απο κάτω;δεν ξέρω αν πάς εκτός δρόμου αλλά φαντάζομαι ότι σε κρεμάσματα του άξονα θα υπάρχει θέμα. Η διάμετρος της 40άρας, με μήκος κατά τον μάστορα 80 εκατ. είναι 25-26 εκατ. Η δική σου έχει απλώς διπλάσιο μήκος;
Κρίσιμα ερωτήματα όλα αυτά για να διατηρηθή ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου, όσο το δυνατόν!
Εάν μπορείς, βάλε καμμιά φωτογραφία, μιά εικόνα-χίλιες λέξεις λένε οι κινέζοι!!
Χαιρετισμούς, Τάσος

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  alfaka Την / Το Σαβ Απρ 06, 2013 9:10 pm

alfaka έγραψε:
leonivas έγραψε:Η διάμετρος της δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη σε σύγκριση με την αμέσως μικρότερη όσο το μήκος της που πιάνει από την μια μεριά έως την άλλη.
Αυτό όμως μου δίνει μεγάλη αυτοδυναμία.
Έχω διανύσει έως και720 Χιλ. με ένα φουλάρισμα.
Επειδή ο νόμος λέει ότι η απόσταση της εξάτμισης από την δεξαμενή πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 cm είχα αυτή την απορία και σου έγραψα βλέποντας τις ομολογουμένως πολύ όμορφες φωτογραφίες σου.
Αγαπητέ λεονίβας (λεωνίδας είναι τ'όνομά σουWink, έχω κάποιες απορίες ως πρός την δεξαμενή σου και την τοποθέτησή της, επειδή δε ψάχνω τις βέλτιστες λύσεις για να βάλω σύντομα υγραέριο, η μεγάλη εμβέλεια που αναφέρεις είναι πρόκληση! Λοιπόν, η δεξαμενή σου τι διαστάσεις έχει (διάμετρο-μήκος) και κυρίως είναι εγκαρσίως ή διαμήκως τοποθετημένη και σε ποιό ακριβώς σημείο; εάν είναι εγκάρσια και καλύπτει, όπως λές, όλο το πλάτος του οχήματος, δεν βρίσκει ή περνά κοντά σε εξάτμιση, άξονα ή άλλα εξαρτήματα; δεν εξέχει πολύ απο κάτω;δεν ξέρω αν πάς εκτός δρόμου αλλά φαντάζομαι ότι σε κρεμάσματα του άξονα θα υπάρχει θέμα. Η διάμετρος της 40άρας, με μήκος κατά τον μάστορα 80 εκατ. είναι 25-26 εκατ. Η δική σου έχει απλώς διπλάσιο μήκος;
Κρίσιμα ερωτήματα όλα αυτά για να διατηρηθή ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου, όσο το δυνατόν!
Εάν μπορείς, βάλε καμμιά φωτογραφία, μιά εικόνα-χίλιες λέξεις λένε οι κινέζοι!!
Χαιρετισμούς, Τάσος

διόρθωση :λεωνίδας είναι τ'όνομά σου;

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  leonivas Την / Το Σαβ Απρ 06, 2013 10:13 pm

Αγαπητέ Alfaka Λεωνίδας είναι το όνομά μου.
Η δεξαμανή είναι 80 λίτρα και παίρνει 73 λίτρα σύμφονα με την ρύθμηση
που έχει. Πιάνει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου στη θέση που ήταν
η εξάτμιση, η οποία τώρα είναι κάτω απο την θέση του συνοδηγού,
αφού ο νόμος ορίζει οτι πρέπει να υπάρχει απόσταση 30 πόντων απο
την δεξαμενή το λιγότερο. Η απόλυξη της εξάτμισης βρίσκετε μπροστά απο την
πίσω ρόδα του συνοδηγού. Δεσμεύομαι να ανεβάσω φωτογραφίες. Very Happy
avatar
leonivas

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 55
Τόπος : Βολος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  leonivas Την / Το Σαβ Απρ 13, 2013 6:06 pm

avatar
leonivas

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 55
Τόπος : Βολος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  Gaidaros Την / Το Κυρ Απρ 14, 2013 8:23 pm

Πολύ καλό αποτέλεσμα! Οπότε το σηκώσεις σε αναβατόριο βγάλε και μερικές φωτογραφίες από κάτω να δούμε την εξάτμιση. Με τη μικρότερη διαδρομή της έχεις πρόβλημα στη λειτουργία του κινητήρα?

Gaidaros

Αριθμός μηνυμάτων : 61
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Τεσσερις βελτιωσουλες.

Δημοσίευση  leonivas Την / Το Τρι Απρ 16, 2013 11:01 pm

Δεν είναι μικρότερη η διαδρομή της σωλήνας ,την γυρίζει ξανά προς τα μπροστά, οπότε
είναι το ίδιο μήκος.
avatar
leonivas

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 55
Τόπος : Βολος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης