ΔΕΣΤΡΕΣ NIVA
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΔΕΣΤΡΕΣ NIVA
Το Niva απέδειξε για μια άλλη φορά το 3ήμερο που μας πέρασε το πόσο ηρωικό τετρακίνητο μπορεί πραγματικά να γίνει. Στο Χελμό σε 1400μ υψόμετρο και βάλε με μισό μέτρο χιόνι (έφτανε χαλαρά μέχρι το γόνατο) πάλεψε μέσα στις λάσπες και τα χιόνια για ώρες. ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ 6 ΦΟΡΕΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ενώ εκείνο συνέχισε ακάθεκτο.
Η αρχή έγινε με μια παρέα που είχε κολλήσει στο χιόνι με ένα HONDA CRV. Παλεύανε ώρες στα χιόνια να το ξεκολλήσουν χωρίς εξοπλισμό. Μάταια. Όταν με είδαν να εμφανίζομαι τυχαία καταλαβένετε τη χαρά τους. Μετά πετύχαμε και ένα MITSUBISHI PAJERO αλλά και ένα NISSAN XTRAIL. Το NiVA άνοιγε δρόμο και εκείνοι ακολουθούσαν. Κολλούσαν και τους ξεκολλούσα. Μιά φορά κόλλησα και εγώ. Η κατάσταση ήταν πολύ δύσκολη. Όταν κόλλησε το PAJERO τα πράγματα ήταν δύσκολα. Μιλάμε σχεδόν για 2 τόνους όχημα. Χρειάστηκαν πολλά τραβήγματα αλλά και "γκαπ" για να το ξεκολλήσω. Τα MUD ελαστικά για μια άλλη φορά απίστευτα και αχώριστος σύντροφος σε τέτοιες καταστάσεις.
Παρόλο όμως που το NIVA με έβγαλε ασπροπρόσωπο είχαμε και ψιλοζημιές. Για την ακρίβεια οι μπροστινές 2 δέστρες στραβώσανε. Μάλιστα μου στραβώσανε και την μπροστινή ποδιά στην άκρη. (Δεν φοράω τη μαμά αλλά άλλη μεγαλύτερη). Παλιά είχα στραβώσει και τις πίσω αλλά τις έφτιαξα. Ξέρουμε καμιά πατέντα που να ενισχύει το όλο σύστημα για τράβηγμα? Για πίσω καλή λύση είναι ο κοτσαδόρος. Για μπροστά όμως?? Μπορούμε να κάνουμε κάτι χωρίς να βάλουμε απαραίτητα κοτσαδόρο για πίσω??
Η αρχή έγινε με μια παρέα που είχε κολλήσει στο χιόνι με ένα HONDA CRV. Παλεύανε ώρες στα χιόνια να το ξεκολλήσουν χωρίς εξοπλισμό. Μάταια. Όταν με είδαν να εμφανίζομαι τυχαία καταλαβένετε τη χαρά τους. Μετά πετύχαμε και ένα MITSUBISHI PAJERO αλλά και ένα NISSAN XTRAIL. Το NiVA άνοιγε δρόμο και εκείνοι ακολουθούσαν. Κολλούσαν και τους ξεκολλούσα. Μιά φορά κόλλησα και εγώ. Η κατάσταση ήταν πολύ δύσκολη. Όταν κόλλησε το PAJERO τα πράγματα ήταν δύσκολα. Μιλάμε σχεδόν για 2 τόνους όχημα. Χρειάστηκαν πολλά τραβήγματα αλλά και "γκαπ" για να το ξεκολλήσω. Τα MUD ελαστικά για μια άλλη φορά απίστευτα και αχώριστος σύντροφος σε τέτοιες καταστάσεις.
Παρόλο όμως που το NIVA με έβγαλε ασπροπρόσωπο είχαμε και ψιλοζημιές. Για την ακρίβεια οι μπροστινές 2 δέστρες στραβώσανε. Μάλιστα μου στραβώσανε και την μπροστινή ποδιά στην άκρη. (Δεν φοράω τη μαμά αλλά άλλη μεγαλύτερη). Παλιά είχα στραβώσει και τις πίσω αλλά τις έφτιαξα. Ξέρουμε καμιά πατέντα που να ενισχύει το όλο σύστημα για τράβηγμα? Για πίσω καλή λύση είναι ο κοτσαδόρος. Για μπροστά όμως?? Μπορούμε να κάνουμε κάτι χωρίς να βάλουμε απαραίτητα κοτσαδόρο για πίσω??
Απ: ΔΕΣΤΡΕΣ NIVA
Νομίζω ότι σοβαρή επέμβαση είναι δύσκολη, κυρίως λόγω της - μοναδικής - βίδας στερέωσης στο σασσί.
Κάτι λίγο που έχω κάνει είναι να ενισχύσω κάπως τις μαμά δέστρες κολλώντας τριγωνικά "νεύρα" στην "μασχάλη" (στην εσωτερική γωνία). Τουλάχιστον δεν στραβώνουν σε πλάγιο τράβηγμα. Η αντοχή της βίδας όμως με προβληματίζει. Θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον ένα ακόμα σημείο στήριξης, αλλά δεν έχω ασχοληθεί περισσότερο.
Σε συνδυασμό πάντως με ιμάντα 2μ (και στις δύο δέστρες, αν δεν είμαι σε βαθιά λάσπη) και τράβηγμα από αυτόν ώστε να μοιράζεται το φορτίο και στις δύο, δεν είχα πρόβλημα, ακόμα και με πλάγιο τράβηγμα από τρακτέρ.
Για πίσω, νομίζω ότι η μπίλια του κοτσαδόρου πρέπει να αποφεύγεται (κυκλοφορούν ιστορίες για αποκόλληση και εκσφενδονισμό της μπίλιας σε "γκαπ" και δεν θέλω να διαπιστώσω την αλήθεια τους ο ίδιος). Έχω κόψει τον σωλήνα της απόληξης του κοτσαδόρου, ξανακόλλησα την υποδοχή του γάντζου (τετράγωνη πλάκα) και πριν τα βιδώσω έβαλα μιά έξτρα κοιλοδοκό (ανάμεσα στον γάντζο και την τετράγωνη πλάκα της απόληξης). Δένω περνώντας ιμάντα μέσα από την κοιλοδοκό, ή εν πάσει περιπτώσει όπου βρω εκτός από την μπίλια.
Άλλος τρόπος θα ήταν να περάσει κανείς θηλειές βιδωτές στους σωλήνες στήριξης του κοτσαδόρου.
Θα προσπαθήσω να βάλω φωτο για να καταλάβετε τι εννοώ.
Κάτι λίγο που έχω κάνει είναι να ενισχύσω κάπως τις μαμά δέστρες κολλώντας τριγωνικά "νεύρα" στην "μασχάλη" (στην εσωτερική γωνία). Τουλάχιστον δεν στραβώνουν σε πλάγιο τράβηγμα. Η αντοχή της βίδας όμως με προβληματίζει. Θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον ένα ακόμα σημείο στήριξης, αλλά δεν έχω ασχοληθεί περισσότερο.
Σε συνδυασμό πάντως με ιμάντα 2μ (και στις δύο δέστρες, αν δεν είμαι σε βαθιά λάσπη) και τράβηγμα από αυτόν ώστε να μοιράζεται το φορτίο και στις δύο, δεν είχα πρόβλημα, ακόμα και με πλάγιο τράβηγμα από τρακτέρ.
Για πίσω, νομίζω ότι η μπίλια του κοτσαδόρου πρέπει να αποφεύγεται (κυκλοφορούν ιστορίες για αποκόλληση και εκσφενδονισμό της μπίλιας σε "γκαπ" και δεν θέλω να διαπιστώσω την αλήθεια τους ο ίδιος). Έχω κόψει τον σωλήνα της απόληξης του κοτσαδόρου, ξανακόλλησα την υποδοχή του γάντζου (τετράγωνη πλάκα) και πριν τα βιδώσω έβαλα μιά έξτρα κοιλοδοκό (ανάμεσα στον γάντζο και την τετράγωνη πλάκα της απόληξης). Δένω περνώντας ιμάντα μέσα από την κοιλοδοκό, ή εν πάσει περιπτώσει όπου βρω εκτός από την μπίλια.
Άλλος τρόπος θα ήταν να περάσει κανείς θηλειές βιδωτές στους σωλήνες στήριξης του κοτσαδόρου.
Θα προσπαθήσω να βάλω φωτο για να καταλάβετε τι εννοώ.
Παρόμοια θέματα
» niva 1600 η niva 1700
» ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ LADA
» ΚΑΝΤΡΑΝ ΓΙΑ NIVA
» ΗΧΕΙΑ ΣΤΟ NIVA
» το δευτερο niva!!!!!!!!
» ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ LADA
» ΚΑΝΤΡΑΝ ΓΙΑ NIVA
» ΗΧΕΙΑ ΣΤΟ NIVA
» το δευτερο niva!!!!!!!!
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|