FORUM ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ NIVA
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

τα γκαπ του νίβα

3 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

τα γκαπ του νίβα Empty τα γκαπ του νίβα

Δημοσίευση  ευφραιμίδης Παρ Μαρ 23, 2012 5:14 pm

Φίλοι, χαίρεται

Μετά από κάμποσο καιρό πήγα στο συνεργείο για αλλαγή λαδιών. Προτεραιότητα πρώτη το γρασσάρισμα. Το παιδί που εργάζεται στο συνεργείο έβαλε το γρασσαδόρο στα σημεία των αξόνων μετάδοσης που υπάρχουν υποδοχές.
1. Υπάρχουν και άλλα σημεία που γρασσάρονται; Παράδειγμα, στον πίσω σταυρό του πίσω άξονα δε βρήκε κανένα σημείο για γρασσάρισμα.
2. Οι δύο άξονες μετάδοσης στα σημεία που ενώνονται με το κεντρικό διαφορικό, μαζί με τη βάση του τελευταίου, έχουν ένα περιθώριο μικρού κουνήματος πάνω-κάτω, αν τους πιάσεις με το χέρι και τους κάνεις πάνω κάτω. Είναι επιτρεπτό αυτό; Μου φαίνεται ότι αυτό σχετίζεται με τα κτυπήματα στην απότομη χρήση του γκαζιού.
3. Όταν βάζω μπρος στη μηχανή και είμαι έτοιμος για εκκίνηση, πατώ το συμπλέκτη και τον αφήνω ομαλά. Η σύμπλεξη που γίνεται τότε στο δίσκο δεν είναι ομαλή και ακούγεται χτύπημα. Είναι αυτό χαρακτηριστικό του νίβα; Είναι ελαττωματικός ο δίσκος πλατώ ή δεν ειναι σωστά τοποθετημένος;

Τελευταία, ναι, είναι πολύ καλύτερα με τα γρασσαρίσματα.



με εκτίμηση

ευφραιμίδης

Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

τα γκαπ του νίβα Empty Απ: τα γκαπ του νίβα

Δημοσίευση  morths21 Σαβ Μαρ 24, 2012 12:36 am

1)Καθε σταυρος εχει και το γρασαδορακι του....4 σταυροι αρα και 4 γρασαδορακια....συν 2 στα πολυσφηνα των αξονων=6
γρασαρουμε και το παρατιμονο(στη μερια του συνοδηγου θα το βρεις),τον μπλιοφορο του κεντρικου βοηθητικου...μμ τι αλλο νομιζω αυτα ειναι...
2) Τα σημεια που λες(τα yoke) εχουν ενα παιζο ...αν ειναι υπερβολικο μπορει να εχουν παρει τζογο τα ρουλεμαν του βοηθητικου...
morths21
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

τα γκαπ του νίβα Empty Απ: τα γκαπ του νίβα

Δημοσίευση  dimitris_patra Σαβ Μαρ 24, 2012 8:33 pm

Για να μην μπερδευτείς,
από το εργοστάσιο έχει γρασαδόρους μόνο πάνω στους άξονες, τρεις στον κάθε ένα.
Στον μπιλιοφόρο στο παρατίμονο αλλά και σε άλλα σημεία τους βάζουμε εμείς για να μπορούμε να λιπαίνουμε τα εξαρτήματα χωρίς να πρέπει να τα λύσουμε......

Σχετικά με τα γκάπ......κανένα γκαπ και κανένας θόρυβος ή τζόγος δεν είναι φυσιολογικά, απλά ως ένα σημείο τα θεωρούμε "ανεκτά" και φυσικά πρέπει να κάνουμε την απαραίτητη επισκευή όταν υπερβαίνουν τα "ανεκτά" όρια.....
dimitris_patra
dimitris_patra

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης