ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΣΑΣΜΑΝ
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΣΑΣΜΑΝ
Αυτοκ/το 2002 , αγορα με 70000 χ χιλ απο πατρα, τωρα 110.000 χ χιλ .ΒΛΑΒΗ πρωτη , σασμαν και αλαγη ρουλεμαν,, νομιζω 1 φουρκετα και ασφαλεια στο κεντρικο παξιμαδι γιατι δεν ειχε, το τοτε προβλημα πεταγε την τριτη , η επισκευη 300 εuro. Απο τοτε μικροεπισκευες, ρουλεμαν τροχων,Α/C ,Πεταξα ολες τις ποδιες απ΄το καρτερ κι΄εχω νορμαλ θερμοκρασια, εχω αλουμινενια ποδια ολοσωμη απο κατω, εταζιερα πατεντα απο κοντρα πλακε θαλ/ης 2 ποντ και ηχεια fokal ,πολυ καλη πατεντα ,αμ/σερ ελατηρια old man emu ,εξατμηση inox f 50 KAΛΟ ! ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. Τελος λαστιχα 100/100 χωμα . Τωρα ξανα το ιδιο προβλημα πετα την τριτη , παντος , αν και λαβομενω, με γυρισε απο την Αμαλιαδα με την μπαγκαζιερα ολη λαδια και ξυλα.ΘΕΡΙΟ ΜΑΧΙΜΟ και οποιος ην ΜΑΧΗΜΩΝ <πληγας λαμβανω>
AGALI- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 25/01/2012
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΣΑΣΜΑΝ
Καλημέρα
Κατ'αρχήν να σου πω ότι δεν είμαι μηχανικός ή κάποιος "πολύξερος". Απλά είμαι κάτοχος νίβα πάρα πολλά χρόνια και αυτή την εμπειρία μπορώ να καταθέσω, όπως επίσης και κάποια συμπεράσματα που έχω βγάλει μέσα από την αναζήτηση σε διάφορα φόρουμ .
Τα συχνότερα προβλήματα που αναφέρονται είναι για το το σασμάν και για τους κραδασμούς ( κυρίως με το γρανάζι της 5ης).
Κατά την γνώμη μου οι κραδασμοί και τα προβλήματα στο σασμάν και το βοηθητικό συνδέονται μεταξύ τους.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι τα πισωκίνητα Lada, όπως πχ το 2107 τα οποία έχουν ακριβώς το ίδιο 5αρι σασμάν με το νίβα, δεν έχουν τόσο συχνά προβλήματα με το σασμάν.
Προσωπική μου άποψη λοιπόν είναι ότι για να μειώσουμε τα προβλήματα με το σασμάν και το βοηθητικό πρέπει να δούμε,
τη μείωση αν όχι την εξάλειψη των κραδασμών
τη χρήση καλών λιπαντικών
η 5η πάνω από τα 80 km\h.....μερικοί λένε μετά τα 100....
και φυσικά τον σωστό χειρισμό (όπως πχ να μην ξεκουράζουμε το χέρι μας πάνω στον λεβιέ των ταχυτήτων)
Τώρα όσο αφορά την επισκευή ή την μετατροπή σε νέου τύπου.....
Θεωρητικά τα νέου τύπου σασμάν είναι καλύτερα........αφού τα γρανάζια κουμπώνουν καλύτερα πάνω στους άξονες, όμως στην πράξη θα φανεί η διαφορά.
Αν κάνεις την μετατροπή αυτή θα ήθελα να μου πεις το κόστος.
Κατ'αρχήν να σου πω ότι δεν είμαι μηχανικός ή κάποιος "πολύξερος". Απλά είμαι κάτοχος νίβα πάρα πολλά χρόνια και αυτή την εμπειρία μπορώ να καταθέσω, όπως επίσης και κάποια συμπεράσματα που έχω βγάλει μέσα από την αναζήτηση σε διάφορα φόρουμ .
Τα συχνότερα προβλήματα που αναφέρονται είναι για το το σασμάν και για τους κραδασμούς ( κυρίως με το γρανάζι της 5ης).
Κατά την γνώμη μου οι κραδασμοί και τα προβλήματα στο σασμάν και το βοηθητικό συνδέονται μεταξύ τους.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι τα πισωκίνητα Lada, όπως πχ το 2107 τα οποία έχουν ακριβώς το ίδιο 5αρι σασμάν με το νίβα, δεν έχουν τόσο συχνά προβλήματα με το σασμάν.
Προσωπική μου άποψη λοιπόν είναι ότι για να μειώσουμε τα προβλήματα με το σασμάν και το βοηθητικό πρέπει να δούμε,
τη μείωση αν όχι την εξάλειψη των κραδασμών
τη χρήση καλών λιπαντικών
η 5η πάνω από τα 80 km\h.....μερικοί λένε μετά τα 100....
και φυσικά τον σωστό χειρισμό (όπως πχ να μην ξεκουράζουμε το χέρι μας πάνω στον λεβιέ των ταχυτήτων)
Τώρα όσο αφορά την επισκευή ή την μετατροπή σε νέου τύπου.....
Θεωρητικά τα νέου τύπου σασμάν είναι καλύτερα........αφού τα γρανάζια κουμπώνουν καλύτερα πάνω στους άξονες, όμως στην πράξη θα φανεί η διαφορά.
Αν κάνεις την μετατροπή αυτή θα ήθελα να μου πεις το κόστος.
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
ΠΡΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
dimitris_patra έγραψε:Καλημέρα
Κατ'αρχήν να σου πω ότι δεν είμαι μηχανικός ή κάποιος "πολύξερος". Απλά είμαι κάτοχος νίβα πάρα πολλά χρόνια και αυτή την εμπειρία μπορώ να καταθέσω, όπως επίσης και κάποια συμπεράσματα που έχω βγάλει μέσα από την αναζήτηση σε διάφορα φόρουμ .
Τα συχνότερα προβλήματα που αναφέρονται είναι για το το σασμάν και για τους κραδασμούς ( κυρίως με το γρανάζι της 5ης).
Κατά την γνώμη μου οι κραδασμοί και τα προβλήματα στο σασμάν και το βοηθητικό συνδέονται μεταξύ τους.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι τα πισωκίνητα Lada, όπως πχ το 2107 τα οποία έχουν ακριβώς το ίδιο 5αρι σασμάν με το νίβα, δεν έχουν τόσο συχνά προβλήματα με το σασμάν.
Προσωπική μου άποψη λοιπόν είναι ότι για να μειώσουμε τα προβλήματα με το σασμάν και το βοηθητικό πρέπει να δούμε,
τη μείωση αν όχι την εξάλειψη των κραδασμών
τη χρήση καλών λιπαντικών
η 5η πάνω από τα 80 km\h.....μερικοί λένε μετά τα 100....
και φυσικά τον σωστό χειρισμό (όπως πχ να μην ξεκουράζουμε το χέρι μας πάνω στον λεβιέ των ταχυτήτων)
Τώρα όσο αφορά την επισκευή ή την μετατροπή σε νέου τύπου.....
Θεωρητικά τα νέου τύπου σασμάν είναι καλύτερα........αφού τα γρανάζια κουμπώνουν καλύτερα πάνω στους άξονες, όμως στην πράξη θα φανεί η διαφορά.
Αν κάνεις την μετατροπή αυτή θα ήθελα να μου πεις το κόστος. Φιλε Δημητρη γεια σου . Το θεμα ακομα το ψαχνω , ο λογος απλος ΠΑΘΟΣ Καί ο <παθος μαθος> Παντος θα σ΄ενημερωσω παραυτα.
AGALI- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 25/01/2012
Παρόμοια θέματα
» συζήτησης συνέχεια για το νίβα
» ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ
» ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΑΣΜΑΝ
» ΑΛΑΓΗ ΣΑΣΜΑΝ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ
» ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ
» ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΑΣΜΑΝ
» ΑΛΑΓΗ ΣΑΣΜΑΝ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|