Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  MASTORAS Την / Το Τετ Ιουλ 13, 2011 10:04 pm

Φαντασου να ησουν και επαγγελματιας. Shocked
Απο τα πιο αξιολογα ποστ που εχω δει.
avatar
MASTORAS

Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 53
Τόπος : aerovolo.gr

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  leonivas Την / Το Τετ Ιουλ 13, 2011 10:33 pm

Έμεινα άφωνος καθώς το διάβαζα.
Μπράβο σου σύντροφε. Συνέχιζε να ψάχνεσαι
για να μαθαίνουμε κι εμείς οι άσχετοι. Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
leonivas

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 55
Τόπος : Βολος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Πεμ Ιουλ 14, 2011 1:23 am

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τα καλά λόγια,
όλη η ιστορία ξεκίνησε επειδή στα οκτώ χρόνια που έχω το Νιβα είχα αλλάξει δύο πολ/στες και πάντα έπρεπε να έχω ένα εφεδρικό πάντα μαζί μου για παν ενδεχόμενο.
Στην πορεία της κατασκευής αντιμετώπισα πρόβλημα με παρασιτική αυτοταλάντωση λόγω υπερκρίσιμου μήκους καλωδιώσεων το οποίον διόρθωσα με τις σωστές γειώσεις με το σωστό μήκος αυτών και με τη χρήση θωρακισμένων καλωδίων για τους παλμούς από τον "εγκέφαλο". Αφού λειτούργησε σωστά πλέον το σύστημα διαπίστωσα στην πορεία εντυπωσιακή αύξηση της ροπής του Νιβα και πολύ καλύτερη ποιότητα καυσαερίων όπως επίσης και χαμηλώτερη κατανάλωση καυσίμου τα οποία βελτιώθηκαν ακόμα περισσότερο με την χρήση των πυκνωτών (επιμήκυνση της διάρκειας του σπινθήρα) και των μπουζί πλατίνας και με ελαφρώς καλύτερα καυσαέρια με τα μπουζί Ιριδίου!
Εάν το καλοσκευθείτε αυτό το σύστημα το χρησιμοποιούν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα που η κέθε πίπα στο κάθε μπουζί είναι συγχρόνως και πολ/στής, επίσης οι εξωλέμβιες έχουν για καθε μπουζί τον δικό του πολ/στή και φυσικά ο "Αμερικάνος" με το 4Χ4 ICON κάτι ξέρει που το χρησιμοποιεί..... Γιατί άραγε δεν χρησιμοποιούν ποιά το σύστημα του χαμένου σπινθήρα (wasted spark ignition) που χρησιμοποιεί και το Νίβα μας?
Εάν κάποιος θέλει να κατασκευάσει κάτι παρόμοιο πρέπει να προσέξει οπωσδήποτε τις προηδοποιήσεις που έχω γράψει, για να μην τα κάψει όλα μαζί και τον "εγκέφαλο" , επίσης μπορεί να χρησιμοποιήσεικαι διαφορετικά ignition modules τα οποία παίζουν ουσιαστικά το ρόλο του "διακόπτη" η της "πλατίνας" στη συγκεκριμένη εφαρμογή, πολύ απλά τα επιπλέον ποδαράκια που πιθανόν να έχουν πχ είσοδο για την ρύθμιση της γωνίας Dwel η είσοδο για την ρύθμιση του "αβανς" δεν θα τα χρησιμοποιήσει στην κατασκευή. Εγώ χρησιμοποίησα τα συγκεκεριμένα επειδή είχαν ακριβώς τις εισόδους που ήθελα και επιπλέον ήταν με φισσάκια που διευκολύνουν το γρήγορο "troubleshooting" Για χαμηλό κόστος τα υλικά για την κατασκευή μπορούν να βρεθούν από παλιατζήδες με Οπελ, διαφορετικά στα γνωστά καταστήματα ηλεκτρικών για αυτοκίνητα, "Τζαβάρας, Γκικας, Μαρκουλάκης κτλ"
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  Admin Την / Το Τετ Ιουλ 27, 2011 12:59 am

Dimitris_TL έγραψε:Καλησπέρα και ευχαριστώ για τα καλά λόγια,
όλη η ιστορία ξεκίνησε επειδή στα οκτώ χρόνια που έχω το Νιβα είχα αλλάξει δύο πολ/στες και πάντα έπρεπε να έχω ένα εφεδρικό πάντα μαζί μου για παν ενδεχόμενο.
Στην πορεία της κατασκευής αντιμετώπισα πρόβλημα με παρασιτική αυτοταλάντωση λόγω υπερκρίσιμου μήκους καλωδιώσεων το οποίον διόρθωσα με τις σωστές γειώσεις με το σωστό μήκος αυτών και με τη χρήση θωρακισμένων καλωδίων για τους παλμούς από τον "εγκέφαλο". Αφού λειτούργησε σωστά πλέον το σύστημα διαπίστωσα στην πορεία εντυπωσιακή αύξηση της ροπής του Νιβα και πολύ καλύτερη ποιότητα καυσαερίων όπως επίσης και χαμηλώτερη κατανάλωση καυσίμου τα οποία βελτιώθηκαν ακόμα περισσότερο με την χρήση των πυκνωτών (επιμήκυνση της διάρκειας του σπινθήρα) και των μπουζί πλατίνας και με ελαφρώς καλύτερα καυσαέρια με τα μπουζί Ιριδίου!
Εάν το καλοσκευθείτε αυτό το σύστημα το χρησιμοποιούν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα που η κέθε πίπα στο κάθε μπουζί είναι συγχρόνως και πολ/στής, επίσης οι εξωλέμβιες έχουν για καθε μπουζί τον δικό του πολ/στή και φυσικά ο "Αμερικάνος" με το 4Χ4 ICON κάτι ξέρει που το χρησιμοποιεί..... Γιατί άραγε δεν χρησιμοποιούν ποιά το σύστημα του χαμένου σπινθήρα (wasted spark ignition) που χρησιμοποιεί και το Νίβα μας?
Εάν κάποιος θέλει να κατασκευάσει κάτι παρόμοιο πρέπει να προσέξει οπωσδήποτε τις προηδοποιήσεις που έχω γράψει, για να μην τα κάψει όλα μαζί και τον "εγκέφαλο" , επίσης μπορεί να χρησιμοποιήσεικαι διαφορετικά ignition modules τα οποία παίζουν ουσιαστικά το ρόλο του "διακόπτη" η της "πλατίνας" στη συγκεκριμένη εφαρμογή, πολύ απλά τα επιπλέον ποδαράκια που πιθανόν να έχουν πχ είσοδο για την ρύθμιση της γωνίας Dwel η είσοδο για την ρύθμιση του "αβανς" δεν θα τα χρησιμοποιήσει στην κατασκευή. Εγώ χρησιμοποίησα τα συγκεκεριμένα επειδή είχαν ακριβώς τις εισόδους που ήθελα και επιπλέον ήταν με φισσάκια που διευκολύνουν το γρήγορο "troubleshooting" Για χαμηλό κόστος τα υλικά για την κατασκευή μπορούν να βρεθούν από παλιατζήδες με Οπελ, διαφορετικά στα γνωστά καταστήματα ηλεκτρικών για αυτοκίνητα, "Τζαβάρας, Γκικας, Μαρκουλάκης κτλ"

Εντυπωσιάστηκα. Keep Walking.....
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 158
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2009
Ηλικία : 45

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://nivagr.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Παρ Ιουλ 29, 2011 9:54 am

Admin έγραψε:
Εντυπωσιάστηκα. Keep Walking.....
Ευχαριστώ πολύ, τίποτα ...
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  morths21 Την / Το Τετ Αυγ 31, 2011 10:58 pm

Τα συγχαρητηρια μου και απο εδω Dimitri TL.....Παρακολουθω τα post σου χρονια τωρα...οτι και να πω ειναι λιγα...Thanks!!!!
avatar
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Πεμ Σεπ 01, 2011 1:11 pm

Ευχαριστώ πολύ....
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_patra Την / Το Πεμ Ιαν 12, 2012 2:10 am



SV1ANW de SV3PGX QSL 5\5......μας τάπωσες με τις κατασκευές σου Exclamation Exclamation
avatar
dimitris_patra

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_patra Την / Το Κυρ Ιαν 22, 2012 5:15 pm

Γειά χαρά σε όλους .
Η ιδέα Idea που μου έδωσε ο Δημήτρης_tl έγινε πράξη σήμερα.

http://nivagr.forumotion.com/t6-topic#963

Με την πρώτη ευκαιρία θα γίνει μέτρηση καυσαερίων με ή χωρίς τον πυκνωτή για να δω την διαφορά.
Όπως επίσης και αν υπάρχει αισθητή διαφορά κατά την οδήγηση.





Δημήτρη σ'ευχαριστώ για την ιδέα που μου έδωσες. Very Happy Έχω αγωνία για το αποτέλεσμα Rolling Eyes Question
avatar
dimitris_patra

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Κυρ Ιαν 22, 2012 9:57 pm

Μπράβο Δημήτρη πάρα πολύ καλά το έφτιαξες!!! Περιμένω και εγώ να μου πεις πως είναι με την τροποποίηση αυτή και στα καυσαέρια...
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  Admin Την / Το Δευ Ιαν 23, 2012 10:50 am

dimitris_tl έγραψε:Μπράβο Δημήτρη πάρα πολύ καλά το έφτιαξες!!! Περιμένω και εγώ να μου πεις πως είναι με την τροποποίηση αυτή και στα καυσαέρια...

Μας έχεις πριζώσει τελείως με τις ιδέες σου φίλε........
Πω πωωωωωωω bounce
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 158
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2009
Ηλικία : 45

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://nivagr.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Δευ Ιαν 23, 2012 3:26 pm

Γιώργο σε ευχαριστώ, το θέμα είναι ότι είναι με κάτι απλό, (ένα πυκνωτή) και με ελάχιστο κόστος επιμηκύνεται η διάρκεια του σπινθήρα και κάνει ποιο οικολογικό το αυτοκίνητο,
Είμαι περίεργος να δω την ανάλυση καυσαερίων στο Νίβα του Δημήτρη, με και χωρίς το πυκνωτή...
Και πραγματικά είμαι περίεργος να δω τι ανάφλεξη χρησιμοποιούν τα νέα Νίβα που έχουν προδιαγραφές Euro 4
Σχετικά με την διάρκεια του σπινθήρα, επειδή δεν μπορεί να αυξηθεί πέρα από ένα όριο, έχω σκεφτεί "πακέτα" σπινθήρων" αλλά επειδή οι κοινοί πολ/στες δεν μπορούν να αποδώσουν λόγω μαγνητικής υστέρησης, αντ αυτών να χρησιμοποιείς υψήσυχνα ρεύματα (RF) και να δημιουργούνται πακέτα σπινθήρων "RF" όπως γινόντουσαν στους σταθμούς στα μεσαία, αν είχες ασχοληθεί ποτέ....
Το βάζω σαν ιδέα όποιος είναι ηλεκτρονικός η ασχολείται με αυτά ας ασχοληθεί...
Αλλά το απόλυτο μπουζί θα είναι αυτό με ακτίνες λέηζερ που θα εκπέμπει τρεις δέσμες λέηζερ και θα ξεκινάει την ανάφλεξη του μίγματος από τρία διαφορετικά σημεία στον χώρο καύσης, ακόμα είναι στα εργαστήρια, αλλά όταν κυκλοφορήσει στο εμπόριο, δηλ όταν εξαντληθούν τα αποθέματα στις αποθήκες από μπουζί των μεγάλων εταιριών, και έχει λογική τιμή, θα μπω σε μεγάλες σκέψεις να το βάλω στο Νιβα...
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_patra Την / Το Τετ Ιαν 25, 2012 10:30 pm

Καλησπέρα....
Δημήτρη οι πρώτες εντυπώσεις είναι καλές.....έχω κάνει 30-40 km και βλέπω καλύτερο φόρτωμα από χαμηλές στροφές. Θέλω όμως να βρω τον χρόνο να πάω σε ένα ανηφορικό κομμάτι με κλειστές στροφές (εκεί κάνω τις δοκιμές μου όταν αλλάζω ρυθμίσεις στο καρμπιρατέρ, στο αβάνς κλπ)...για να έχω πιο καλύτερη άποψη, και φυσικά να μετρήσω και τα καυσαέρια....
avatar
dimitris_patra

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Τετ Ιαν 25, 2012 11:46 pm

Μπράβο Δημήτρη, χαίρομαι ιδιαίτερα!!!!
Καλύτερο φόρτωμα στις χαμηλές στροφές, όπως γράφεις ,σημαίνει αύξηση της ροπής του κινητήρα που είναι λογικό με την καλύτερη καύση του μείγματος εξ'αιτίας της μεγαλύτερης διάρκειας σπινθήρα στα μπουζί... Θα δεις ότι και τα καυσαέρια θα είναι καλύτερα από πριν!
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_patra Την / Το Πεμ Ιαν 26, 2012 9:53 am

dimitris_tl έγραψε:Μπράβο Δημήτρη, χαίρομαι ιδιαίτερα!!!!
Καλύτερο φόρτωμα στις χαμηλές στροφές, όπως γράφεις ,σημαίνει αύξηση της ροπής του κινητήρα που είναι λογικό με την καλύτερη καύση του μείγματος εξ'αιτίας της μεγαλύτερης διάρκειας σπινθήρα στα μπουζί... Θα δεις ότι και τα καυσαέρια θα είναι καλύτερα από πριν!

....... Laughing Laughing Laughing Laughing....... χαίρεσαι ιδιαίτερα.......λογικό είναι να χαίρεσαι όταν οι πατέντες σου έχουν αποτέλεσμα!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
avatar
dimitris_patra

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Δευ Ιουν 11, 2012 10:31 pm

Δημήτρη
Αθήνα- Κύμη 245 χιλμ κατανάλωσα 22,62 λίτρα με μέγιστη ταχύτητα 100 χιλμ/ωρα και (70-80) χιλμ/ώρα στην Εύβοια. Δηλαδή 8.8 λίτρα /100 χιλμ Ο πυκνωτής βοηθάει πολύ μαζί με το απαλό γκάζι....
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Τρι Ιουν 12, 2012 8:30 pm



Εδώ είναι στο εργαστήριο, τα αποτελέσματα που έχει στον σπινθήρα, η σύνδεση παράλληλα με την υψηλή τάση του πολλαπλασιαστή, ενός πυκνωτή (κενού) 50pF / 20Kv.
Φαίνεται καθαρά πόσο δυναμώνει ο σπινθήρας με την παρουσία του πυκνωτή στο κύκλωμα της υψηλής τάσης.

Μειονεκτήματα:
1) Κατασκευαστικά, ο πυκνωτής είναι ογκώδης,
2) υψηλή τάση στο ένα άκρο του,
3) έντονη ακτινοβολία RF που μπορεί να κάψει την ηλεκτρονική ανάφλεξη η και τον εγκέφαλο...


Βέβαια για όσους θέλουν να το επιχειρήσουν υπάρχουν και κεραμικοί πυκνωτές υψηλής τάσης μέχρι και 50KV σε διάφορες τιμές χωρητικότητος, στο διαδίκτυο όπως η εταιρία εδώ και οι οποίοι είναι σημαντικά μικρότερου μεγέθους από τους αντίστοιχους πυκνωτές κενού...
Επίσης μπορεί να φτιαχτούν στον τόρνο "πιπες" για τα μπουζί που να έχουν 50pF χωρητικότητα, η μπουζοκαλώδια με θώρακα που να παρουσιάζουν 50 pF χωρητικότητα επίσης με υλικά κατάλληλης διηλεκτρικής σταθεράς για την υψηλή τάση των μπουζί ....

Στο πείραμα συνδέθηκε ένας πυκνωτής 50pF παράλληλα με το δευτερεύον τύλιγμα του πολ/στή, την υψηλή τάση, με τα αποτελέσματα που είδες.
Ο παραλληλισμός του πυκνωτή δημιουργεί ένα κύκλωμα συντονισμού Τόμσον με την αυτεπαγωγή "L" του τυλίγματος της υψηλής του πολ/στή και "C" τα 50pF χωρητικότητας του πυκνωτή. Περισσότερες λεπτομέρειες για το κύκλωμα TOMSON , εδώ http://skara.di.uoa.gr/communication_systems/transparency/antenna_chapter_1_2011_final.pdf και εδώ http://www.ekfe.gr/portal/eggrafa/DBLAB/eisigiseis_ekfe/fysiki/vernier/fthinousa_talantwsi_vernier_ekfe_kefallhnias.pdf
Από εκεί και πέρα το θέμα είναι να παραλληλιστεί ο κατάλληλος πυκνωτής, η να κατασκευαστεί με την μορφή "πίπας" στα μπουζί η μπουζοκαλόδιων με τα κατάλληλα υλικά και την κατάλληλη προστασία για το RFI που μπορεί να κάνει ζημιά σε ευαίσθητα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου....
Απλά με τον πυκνωτή υπάρχει μεγαλύτερης διάρκειας σπινθήρας και ποιο ισχυρός (μεγαλύτερο ρεύμα σπινθήρα), άρα καλύτερη καύση, κάτι ανάλογο που έκανα στην τετρατραπλή ανάφλεξη ποιο πριν με τον πυκνωτή στο πρωτεύον ...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την dimitris_tl στις Παρ Ιουν 15, 2012 10:07 am, 7 φορές συνολικά
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_patra Την / Το Τρι Ιουν 12, 2012 9:41 pm

Δημήτρη καλησπέρα.
Βλέπω ότι συνεχίζεις την βελτίωση της ανάφλεξης και καλά κάνεις.

Μετά από καιρό.....επανέρχομαι για να σου πω τι είδα και στο δικό μου.
Όπως είχα γράψει όταν τοποθέτησα τον πυκνωτή κατάλαβα διαφορά στην ροπή στις χαμηλές στροφές....όχι τεράστια αλλά αισθητή.
Στην κατανάλωση δεν μπορώ να πω ότι υπάρχει σημαντική διαφορά.....άλλωστε όπως και συ έγραψες πιο πάνω, το πόδι τα κάνει όλα......και δυστυχώς το δικό μου είναι πολύ βαρύ... Laughing Laughing Laughing
Σε ήρεμη οδήγηση έχω δει κατανάλωση 8-9 λίτρα.....αλλά συνήθως είμαι στο 11-12 !!!!
Στη μέτρηση καυσαερίων είδα διαφορά στο ρελαντί και μέχρι τις 2000 στροφές... όχι πολύ σημαντική όμως. (περίπου 0,5 λιγότερο)
Αυτό δεν σημαίνει ότι αμφισβητώ αυτά που γράφεις σχετικά με το δικό σου....αντιθέτως.
Προσπαθώντας να δώσω μια εξήγηση σχετικά με το δικό μου......νομίζω ότι ο διανομέας είναι αυτός που δεν επιτρέπει να έχω μεγαλύτερη διάρκεια σπινθήρα.......εσύ τι λές ????
avatar
dimitris_patra

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Τρι Ιουν 12, 2012 11:18 pm

Δημήτρη γειάσου,
ναι συνεχίζω τα πειράματα με τους πυκνωτές.... χρησιμοποίησα ένα πυκνωτή κενού από στρατιωτικό σταθμό που είχα βρει στο Μοναστηράκι εδώ και πάρα πολλά χρόνια, πάντως κοίταξα στο διαδίκτυο και πωλούνται ακόμα όπως και κεραμικοί στα 20.000V και 50pF. Αν είχα διανομέα και ένα πολλαπλασιαστή σαν τον δικό σου θα το δοκίμαζα να δω τι θα έκανε. Απλά παραλληλίζεις τον πυκνωτή στην έξοδο του πολλαπλασιαστή. Εγώ όμως με 4 πολ/στες πρακτικά δεν μπορώ να το κάνω λόγω χώρου, και δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα έχει στον εγκέφαλο διότι τη στιγμή που συνδέεται ο πυκνωτής υπάρχει έντονη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, και μάλιστα όταν μεγάλωσα το μήκος του σπινθήρα μου έκαψε το "μόντουλο" από Η/Μ παρεμβολή παρόλο που είχα συνδέσει δίοδο προστασίας για υπέρταση στην εξοδο του! Έγινε δηλαδή σαν τους πομπούς σπινθήρων που είχαν στις αρχές του 20ου αιώνα η κάτι σαν το πηνίο Τεσλα, και πλέον το μπουζοκαλώδιο που συνδέει την υψηλή ταση με το μπουζί, γίνεται κεραία και ακτινοβολεί....
Πάντως αξίζει τον κόπο να πειραματίζεσαι, διότι βγάζεις χρήσιμα συμπεράσματα. Είδες στο βίντεο πόσο ποιο δυνατός έγινε ο σπινθήρας και ακόμα και από τον ήχο φαινόταν τη διαφορά!
Το θέμα είναι ότι με τον πυκνωτή είδες βελτίωση και αυτό είναι θετικό, βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο και το "πόδι" στην κατανάλωση.
Πάντως με 8-9 λίτρα με ήρεμη οδήγηση είσαι μια χαρά, το δικό μου σανιδωμένο πριν του κάνω καμία μετατροπή έκαιγε 11 λίτρα στην εθνική και μέσα στην πόλη 12 με 13 με βαρύ πόδι.
Τώρα γύρω στα 10 με 11 στην πόλη και 8.80 περίπου εκτός, αλλά με επιφύλαξη επειδή συμβαίνει μερικές αντλίες πρατηρίων να σφάλλουν....
Σχετικά αν ο διανομέας περιορίζει την διάρκεια σπινθήρα, σίγουρα παίζει ρόλο και σίγουρα υπάρχουν απώλειες και για αυτό έχει καταργηθεί. Μπορείς να υπολογίσεις τον χρόνο που παραμένει το ράουλο σε κάθε επαφή, γνωρίζοντας το τόξο που καταλαμβάνει η επιφάνεια του ράουλου στην άκρη σε συνάρτηση με την γωνιακή ταχύτητα που έχει, η οποία είναι σε άμεση σχέση με τις στροφές του κινητήρα, αλλά ποιό απλά βρες ένα παιδί με παλμογράφο, "κλέψε" επαγωγικά σήμα από ένα μπουζί όπως τα στροβοσκόπια που ρυθμίζουν το αβανς, και δες στην οθόνη την διάρκεια του σπινθήρα.
Μπορείς ακόμα να χρησιμοποιήσεις τον διανομέα με το ράουλο απλά για να δίνει αναφορά σε ποιό μπουζί θα σκάει ο σπινθήρας και να φτιάξεις ένα σύστημα με 4 πολλαπλασιαστές που θα ελέγχεται από ξεχωριστή μονάδα η οποία θα παίρνει αναφορά από τον διανομέα σου...
Ξέρω σου βάζω ιδέες, αλλά μια που ψάχνεσαι με το Νιβα δεν χάνεις τίποτα να τα δοκιμάσεις....
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_patra Την / Το Τετ Ιουν 13, 2012 8:19 pm

Δημήτρη πολύ ωραία όλα αυτά.....
κατέληξα στο συμπέρασμα ότι υπάρχει περιορισμός λόγω του διανομέα όπως έγραψα, διότι είδα ότι όταν άλλαζα το αβανς σε +5 ή +10 μοίρες υπήρχε διαφορά στις μετρήσεις και φαινόταν ότι με προανάφλεξη ο πυκνωτής έκανε δουλειά.Όμως όσο ανεβαίνουν οι στροφές .....το όφελος χάνεται. Το έχω ρυθμίσει τελικά σε +5 μοίρες και αφού έκανα και δοκιμές σε ένα πολύ ανηφορικό κομμάτι με πολύ κλειστές στροφές, είμαι αρκετά ικανοποιημένος από την απόδοση ...... και το έχω αφήσει έτσι.

Γιά τετραπλή ανάφλεξη δεν το σκέφτομαι, γιατί όπως σου είχα πει παλιότερα μου αρέσει η εξέλιξη στην τεχνολογία όμως σε σχέση με το νίβα προτιμώ να είναι όσο το δυνατόν πιό απλό γιατι έτσι νομίζω ότι είναι πιο αξιόπιστο όταν είσαι μακρυά από τον πολιτισμό ....στα βουνά!!! Laughing Laughing
Δεν σου κρύβω ότι έχω σκεφτεί ακόμα και να βγάλω την ηλεκτρονική και να του βάλω πλατίνες..... Laughing Laughing Laughing

Τέλος πάντων σε σχέση με τις γεννήτριες ΗΗΟ ...έχεις ασχοληθεί ???

ΥΓ. θα σου στείλω ένα pm για να μου πεις για κάτι ανταλλακτικά που θέλω.
avatar
dimitris_patra

Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Πεμ Ιουν 14, 2012 10:03 pm

Γειά σου Μήτσε,
τώρα γύρισα από Κύμη, χαλαρά χαλαρά 265 χιλιόμετρα με απαλό γκάζι έκαψε 21, 33 λίτρα, δηλ 8,05 λίτρα στα 100 χιλμ μια χαρά για Νίβα. Αφού του ρύθμισες το αβανς και πάει καλύτερα με το πυκνωτή αυτό είναι πολύ θετικό.
Κοίτα όσο πηγαίνεις προς τα πίσω στην τεχνολογία, το αυτοκίνητο θα σου καίει περισσότερο, και η απόδοση δεν θα είναι η βέλτιστη σε όλες τις γκάμες στροφών....
Το καλύτερο καρμπυρατέρ δεν μπορεί να πιάσει σε απόδοση τον ηλεκτρονικό ψεκασμό, διότι ο ψεκασμός είναι κλειστό σύστημα και με τις πληροφορίες που δίνει συνεχώς ο αισθητήρας "λ" διορθώνει το μείγμα και έχεις ιδανικό μείγμα και καυσαέρια ανά κάθε στιγμή, ενώ το καρμπυρατέρ είναι ανοικτό σύστημα (χαζό) και δεν διορθώνει, όπως επίσης η χαρτογράφηση που έχει ο εγκέφαλος είναι μελετημένη για τις βέλτιστες συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα.
Τώρα αμα θες να βάλεις πλατίνες κανένα πρόβλημα αν φυσικά το Νιβα σου δεν είναι καταλυτικό αλλοιώς θα αλλάξει καταλύτη πολύ ποιο γρήγορα με τις πλατίνες, και φυσικά θα σου καίει περισσότερο....
Αυτό που σκέφτομαι να φτιάξω και όποιος θέλει ας το δοκιμάσει, είναι αντί να παραλληλίσω πυκνωτή 50pF στην έξοδο υψηλής κάθε πολ/στή, να πάω στον τόρνο και να φτιάξω "πιπες" για τα μπουζί, οι οποίες θα είναι πυκνωτές από μόνες τους, όπως παλιά αν θυμάσαι κάτι πίπες που είχε η Yamaha στις XJ750 με μεταλικό θώρακα απέξω.... Θα πειραματιστώ θα μετρήσω χωρητικότητα που σχηματίζεται και βλέπουμε..... Πάντως είδες διαφορά που έχει ο σπινθήρας, η μέρα με τη νύκτα....
Σχετικά με την ηλεκτρόλυση δεν έχω ασχοληθεί....
Λοιπόν σχετικά με τα ανταλλακτικά, αν ξέρω θα σου πω πολύ ευχαρίστως.
Αυτά και καλή συνέχεια
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  alfaka Την / Το Παρ Ιαν 25, 2013 5:26 pm

Καλησπέρα. Μήπως μπορείτε να πείτε , έστω με π.μ. κάποια μαγαζιά για την αγορά των πυκνωτών γιατί σε 1 kV δεν μπορώ να βρώ στα γνωστά μου, π.χ. στο Χαλάνδρι. Μου λένε οτι σε 1kV πρέπει να είναι σαν τη χούφτα μου, δεν έχουν ξαναδεί ! Επίσης όποιο άλλο ηλεκτρονικό εξάρτημα.

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  dimitris_tl Την / Το Κυρ Ιαν 27, 2013 5:09 pm

Κλικάρεις ΕΔΩ και επιλέγεις "εμπόριο εξαρτημάτων".....
avatar
dimitris_tl

Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  alfaka Την / Το Κυρ Ιαν 27, 2013 6:44 pm

Ευχαριστώ πολύ, Δημήτρη! Όψομαι πιθανώς και για ερωτήσεις επι της εφαρμογής στο άμεσο μέλλον! Καλό βράδυ!!

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Tετραπλή Ανάφλεξη σε Νιβα / 2002

Δημοσίευση  alfaka Την / Το Τετ Ιαν 30, 2013 1:09 am

Καλή νύκτα και καλό ξημέρωμα, σύντροφοι νιβάκηδες. Εν προκειμένω στο θέμα της ανάφλεξης και θέλοντας να φτιάξω την τετραπλή εν ευθέτω χρόνω, τι μπουζοκαλώδια θα εχρειάζοντο; μήπως ενισχυμένης μονώσεως, σιλικόνης, τύπου <<μάγκνεκορ>> ίσως ακόμη; Η ερώτηση αφορά και την εργοστασιακή ανάφλεξη της Λάντα, δεδομένου ότι μετά απο 4 χρόνια ακινησίας αυτοκινήτου χρειάζομαι ένα σέτ καινουργών επειγόντως, το ένα ήδη άρχισε να χάνη ρεύμα! Μήπως να έπαιρνα τώρα μιά και καλή ένα σετ καλών σιλικόνης ή άλλο για να μείνη και για την τετραπλή, ή ένα σετ μαμίσια καινούργια που θα αλλάξω μετά; Η τετραπλή μήπως θα θέλη άλλου μήκους καλώδια; Τι έχετε να πείτε;



Υ.Γ. Ερώτηση- παρατήρηση υπ' όψη Dimitris TL: Στον μεγάλο και χρησιμότατο κατάλογο ιστοσελίδων που μου συνέστησες για πυκνωτές PP βρήκα μερικές με 1kV αλλά σε άσχετη χωρητικότητα, το πολύ 150 nF. Κάποια συγκεκριμμένη υπόδειξη υπάρχει; εάν ναι χίλια ευχαριστώ!

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης