Υγραέριο σε NIVA

Πήγαινε κάτω

Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  nisafourar Την / Το Δευ Ιαν 16, 2012 7:15 pm

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Με λένε Νίκο, έχω NIVA του 2007 καινούργιο και θέλω να τοποθετήσω υγραέριο. Όσο και εάν έψαξα δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο (μάρκα, τύπος, .....), μπορεί βέβαια να μην έψαξα και σωστά. Παρόλα αυτά θα ήθελα αν κάποιοι φίλοι από εδώ έχουν τη διάθεση να μας πουν μερικά πράγματα για αυτό. Μπορούμε να βάλω οποιαδήποτε μάρκα ? πρέπει κάτι να προσέξω? όσο αφορά το συγκεκριμένο αμάξι? Πόσο καιρό το χρησιμοποιούν , πόσα χμ έχουν κάνει , έχουν δει διαφορά σε κάτι, παρουσιάστηκαν βλάβες ?Ζητώ συγνώμη εάν κάνω πολλές ερωτήσεις μαζί.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

nisafourar

Αριθμός μηνυμάτων : 5
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  Tefkros Την / Το Τρι Ιαν 17, 2012 3:25 pm

Έχω υγραέριο πάνω από 2 χρόνια, από το παλιό μου αυτοκίνητο, μια Alfa Romeo 33 s/w 4x4, τον Αύγουστο που αγόρασα το NIVA μετέφερα το ΚΙΤ από την alfa στο ΝIVA, αλλάζοντας μόνο το φίλτρο (αναλώσιμο) και μακρύναμε την πλεξούδα του υγραερίου για να ταιριάζει στο NIVA. Με το NIVA έχω κάνει 15.000 χιλιόμετρα, με την Alfa 50.000 και δεν έχει βγάλει καμία βλάβη ούτε το ΚΙΤ (που κλείνει 3 χρόνια τον Μάιο) ούτε τα δύο αυτοκίνητα που το είχα.
Ξέρω πολλά ακούγονται, ότι χαλάνε οι μηχανές, ότι θα ακριβύνει το υγραέριο (φήμες ακούγονται πολλά χρόνια) κ.λ.π. Η εμπειρία η δικιά μου λέει ότι πάω 110 χιλιόμετρα με 10 Ευρώ Υγραέριο, βάζω και 10 Ευρώ την εβδομάδα Βενζίνη για να μην παιδεύω την αντλία και καεί και κανένα άγχος.
Στο NIVA έχω βγάλει το τελικό της εξάτμισης και έχω βάλει δεξαμενή που είχα και μέσα στο πορτ μπαγκάζ της Alfa που είναι θερμοσίφωνας 60 Λίτρων, ΧΩΡΙΣ να σκάψω το πάτωμα κ.λ.π. ετοιμάζω τώρα και μια ποδιά από 3 χιλιοστά λαμαρίνα, έχω και την προέκταση του κοτσαδόρου (που την προέκτεινα) και ποιος με πιάνει.
Τέλος για την μάρκα πολλά λέγονται που κοστίζουν, Ιταλικά, Βουλγάρικα, Ρουμάνικα κ.λ.π. (σημειωτέων όταν οι Βούλγαροι χρησιμοποιούσαν υγραέριο σε αυτοκίνητα, οι Ιταλοί το έκαιγαν στα διυλιστήρια σαν Άχρηστο παραπροϊόν της διύλισης πετρελαίου).
Εγώ έχω ρυθμιζόμενο εγκέφαλο από Πολωνία (AG) πνεύμονα Ιταλικό και δεξαμενή όπως οι περισσότεροι (ασχέτως αν δεν το ξέρουν) Τούρκικη. Και επαναλαμβάνω ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Στην διάθεσή σου για παραπάνω ερωτήσεις. κάποια στιγμή θα βάλω και φωτό.
avatar
Tefkros

Αριθμός μηνυμάτων : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : Άγιος Στέφανος Αττική

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  panoskorinthos Την / Το Τρι Ιαν 17, 2012 10:31 pm

βρηκα υγραεριο απο το car με 500 ευρω με την τοποθετηση λεει.τον πηρα τηλ μου ειπε εχουν τα πραγματα 300 κ 200 εργασια +50 για τα χαρτια.ψηνομαι να το βαλω (bartolini)ειναι το συστημα ιταλικο, εσεις τι λετε?σαν φθηνα δεν ειναι?
avatar
panoskorinthos

Αριθμός μηνυμάτων : 36
Ημερομηνία εγγραφής : 31/08/2011
Ηλικία : 33
Τόπος : κορινθος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  Tefkros Την / Το Τετ Ιαν 18, 2012 9:58 am

panoskorinthos έγραψε:βρηκα υγραεριο απο το car με 500 ευρω με την τοποθετηση λεει.τον πηρα τηλ μου ειπε εχουν τα πραγματα 300 κ 200 εργασια +50 για τα χαρτια.ψηνομαι να το βαλω (bartolini)ειναι το συστημα ιταλικο, εσεις τι λετε?σαν φθηνα δεν ειναι?

To NIVA σου είναι προφανός μονού ψεκασμού ή καρμπυρατεράτο, οι τιμές για εκεί είναι καλές (παλιότερα ήταν 600 Ευρώ) τώρα άν είναι πολλαπλού πρέπει να το δείς καλύτερα, είναι πολύ χαμηλή η τιμή, δές εγγύηση, άν έχει κρυφές χρεώσεις κ.λ.π. αλλά άμα είναι η πρώτη περίπτωση προχώρα.
avatar
Tefkros

Αριθμός μηνυμάτων : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : Άγιος Στέφανος Αττική

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  nisafourar Την / Το Τετ Ιαν 18, 2012 8:05 pm

Tefkros έγραψε:Έχω υγραέριο πάνω από 2 χρόνια, από το παλιό μου αυτοκίνητο, μια Alfa Romeo 33 s/w 4x4, τον Αύγουστο που αγόρασα το NIVA μετέφερα το ΚΙΤ από την alfa στο ΝIVA, αλλάζοντας μόνο το φίλτρο (αναλώσιμο) και μακρύναμε την πλεξούδα του υγραερίου για να ταιριάζει στο NIVA. Με το NIVA έχω κάνει 15.000 χιλιόμετρα, με την Alfa 50.000 και δεν έχει βγάλει καμία βλάβη ούτε το ΚΙΤ (που κλείνει 3 χρόνια τον Μάιο) ούτε τα δύο αυτοκίνητα που το είχα.
Ξέρω πολλά ακούγονται, ότι χαλάνε οι μηχανές, ότι θα ακριβύνει το υγραέριο (φήμες ακούγονται πολλά χρόνια) κ.λ.π. Η εμπειρία η δικιά μου λέει ότι πάω 110 χιλιόμετρα με 10 Ευρώ Υγραέριο, βάζω και 10 Ευρώ την εβδομάδα Βενζίνη για να μην παιδεύω την αντλία και καεί και κανένα άγχος.
Στο NIVA έχω βγάλει το τελικό της εξάτμισης και έχω βάλει δεξαμενή που είχα και μέσα στο πορτ μπαγκάζ της Alfa που είναι θερμοσίφωνας 60 Λίτρων, ΧΩΡΙΣ να σκάψω το πάτωμα κ.λ.π. ετοιμάζω τώρα και μια ποδιά από 3 χιλιοστά λαμαρίνα, έχω και την προέκταση του κοτσαδόρου (που την προέκτεινα) και ποιος με πιάνει.
Τέλος για την μάρκα πολλά λέγονται που κοστίζουν, Ιταλικά, Βουλγάρικα, Ρουμάνικα κ.λ.π. (σημειωτέων όταν οι Βούλγαροι χρησιμοποιούσαν υγραέριο σε αυτοκίνητα, οι Ιταλοί το έκαιγαν στα διυλιστήρια σαν Άχρηστο παραπροϊόν της διύλισης πετρελαίου).
Εγώ έχω ρυθμιζόμενο εγκέφαλο από Πολωνία (AG) πνεύμονα Ιταλικό και δεξαμενή όπως οι περισσότεροι (ασχέτως αν δεν το ξέρουν) Τούρκικη. Και επαναλαμβάνω ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Στην διάθεσή σου για παραπάνω ερωτήσεις. κάποια στιγμή θα βάλω και φωτό.

Φίλε μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες σου. Από ότι κατάλαβα (από όσα έχω διαβάσει για το υγραέριο) σημασία μεγάλη για να έχει επιτυχία έχει να κάνει με αυτόν που τοποθετεί το σύστημα στο αμάξι. Αν είναι έτσι τότε φαντάζομαι ότι καλύτερα να γίνει τοποθέτηση σε κάποιο συνεργείο τou niva. Απλά από όσους γνωρίζω όλοι λένε και για σκάψιμο πατώματος. Ψάχνοντας λίγο βρήκα αυτό στη Γερμανία από την επίσημη αντιπροσωπεία
http://www.lada.de/niva_autogas_lpg.html.Το σύστημα που φοράει είναι της prins
Ξέρει κανείς για αυτή την τοποθέτηση??
Αν θέλεις στείλε pm με το συνεργείο που έκανες τοποθέτηση.

nisafourar

Αριθμός μηνυμάτων : 5
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  fotis21 Την / Το Τετ Ιαν 18, 2012 8:29 pm

Καλησπερα σε ολους...
εχω νιβα μονου ψεκασμου και φοραω υγραεριο ενα χρονο τωρα....
οι εντυπωσεις μου ειναι οι εξης:
1.οσον αφορα την τιμη του αεριου ειναι αληθεια οτι μεσα σε ενα χρονο ανεβηκε 20 λεπτα περιπου αλλα το συμπερασμα ειναι οτι και 2 ευρω να φτασει σημαινει οτι η βενζινα θα εχει παει περιπου στα 4!!βαση κοινωτικης οδηγιας παντα το αεριο πρεπει να ειναι στο μισο της βενζινης
2.το αμαξι χρησιμοποιειτε καθημερινα γιατι ειναι ''επαγγελματικο'' οποτε απο περυσι εχει γραψει περιπου +- 22000 κμ απροβληματιστα...
3.σχεδον ολα τα συστηματα ειναι τα ιδια απλα πληρωνεις την μαρκα κυριως καλσσικο ελληνικο θεμα....
η μπουκαλα δνε παιζει ρολο γι αυτο και οσα λιτρα και να βαλεις η τιμη δεν αλλαζει....
4.οσοι ειστε full injection τα κανει ολα ο εγκεφαλος αυτοματα οποτε εσεις απλα βαζετε εμπρος το αμαξι...οσοι ειστε οπως εγω ξεκινατε με βενζινη και μολις ανεβει λιγο η θερμοκρασια το γυρνατε σε αεριο.οσοι ειστε καρπυρατερ γνωμη μου ειναι οτι δεν αξιζει η μετατροπη....
σιγουρα υπαρχουν πολλα θεματα οποτε οποιος θελει ρωταει και ελπιζω να μπορω να τον βοηθησω

fotis21

Αριθμός μηνυμάτων : 15
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  Tefkros Την / Το Τετ Ιαν 18, 2012 10:21 pm

nisafourar έχεις ΠΜ
Πάντος κατα την άποψή μου δεν πρέπει να σκάβουμε τα πατώματα, ιδιαίτερα οταν το αμάξωμα είναι αυτοφερόμενο. Άσε που θα έχεις και μελλοντικά προβλήματα με σκουριές κ.λ.π.
avatar
Tefkros

Αριθμός μηνυμάτων : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : Άγιος Στέφανος Αττική

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  leonivas Την / Το Τετ Ιαν 18, 2012 11:24 pm

Καλησπέρα και από εμένα.
Πλήρωσα για την εγκατάσταση του αερίου 1500 Ε στις αρχές του 2011,
με δεξαμενή 80 λίτρα. Η μάρκα είναι ESGI (Πολωνική) και μου έδωσε εγγύηση
3 χρόνια.
Το αυτ/το είναι μοντέλο 2009 το comfort πολλαπλού ψεκασμού.
Εως ότου ζεσταθεί στους 40*C δουλεύει με βενζίνη και η αλλαγή γίνετε αυτόματα.
Πιστεύω οτι αξίζει τα λεφτά. Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
leonivas

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 55
Τόπος : Βολος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  Θύμιος Την / Το Πεμ Ιαν 19, 2012 12:49 am

nisafourar έγραψε:
Tefkros έγραψε:Έχω υγραέριο πάνω από 2 χρόνια, από το παλιό μου αυτοκίνητο, μια Alfa Romeo 33 s/w 4x4, τον Αύγουστο που αγόρασα το NIVA μετέφερα το ΚΙΤ από την alfa στο ΝIVA, αλλάζοντας μόνο το φίλτρο (αναλώσιμο) και μακρύναμε την πλεξούδα του υγραερίου για να ταιριάζει στο NIVA. Με το NIVA έχω κάνει 15.000 χιλιόμετρα, με την Alfa 50.000 και δεν έχει βγάλει καμία βλάβη ούτε το ΚΙΤ (που κλείνει 3 χρόνια τον Μάιο) ούτε τα δύο αυτοκίνητα που το είχα.
Ξέρω πολλά ακούγονται, ότι χαλάνε οι μηχανές, ότι θα ακριβύνει το υγραέριο (φήμες ακούγονται πολλά χρόνια) κ.λ.π. Η εμπειρία η δικιά μου λέει ότι πάω 110 χιλιόμετρα με 10 Ευρώ Υγραέριο, βάζω και 10 Ευρώ την εβδομάδα Βενζίνη για να μην παιδεύω την αντλία και καεί και κανένα άγχος.
Στο NIVA έχω βγάλει το τελικό της εξάτμισης και έχω βάλει δεξαμενή που είχα και μέσα στο πορτ μπαγκάζ της Alfa που είναι θερμοσίφωνας 60 Λίτρων, ΧΩΡΙΣ να σκάψω το πάτωμα κ.λ.π. ετοιμάζω τώρα και μια ποδιά από 3 χιλιοστά λαμαρίνα, έχω και την προέκταση του κοτσαδόρου (που την προέκτεινα) και ποιος με πιάνει.
Τέλος για την μάρκα πολλά λέγονται που κοστίζουν, Ιταλικά, Βουλγάρικα, Ρουμάνικα κ.λ.π. (σημειωτέων όταν οι Βούλγαροι χρησιμοποιούσαν υγραέριο σε αυτοκίνητα, οι Ιταλοί το έκαιγαν στα διυλιστήρια σαν Άχρηστο παραπροϊόν της διύλισης πετρελαίου).
Εγώ έχω ρυθμιζόμενο εγκέφαλο από Πολωνία (AG) πνεύμονα Ιταλικό και δεξαμενή όπως οι περισσότεροι (ασχέτως αν δεν το ξέρουν) Τούρκικη. Και επαναλαμβάνω ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Στην διάθεσή σου για παραπάνω ερωτήσεις. κάποια στιγμή θα βάλω και φωτό.

Φίλε μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες σου. Από ότι κατάλαβα (από όσα έχω διαβάσει για το υγραέριο) σημασία μεγάλη για να έχει επιτυχία έχει να κάνει με αυτόν που τοποθετεί το σύστημα στο αμάξι. Αν είναι έτσι τότε φαντάζομαι ότι καλύτερα να γίνει τοποθέτηση σε κάποιο συνεργείο τou niva. Απλά από όσους γνωρίζω όλοι λένε και για σκάψιμο πατώματος. Ψάχνοντας λίγο βρήκα αυτό στη Γερμανία από την επίσημη αντιπροσωπεία
http://www.lada.de/niva_autogas_lpg.html.Το σύστημα που φοράει είναι της prins
Ξέρει κανείς για αυτή την τοποθέτηση??
Αν θέλεις στείλε pm με το συνεργείο που έκανες τοποθέτηση.
Ακούω πολύ καλά σχόλια για το υγραέριο, αλλά μάστορες που το κατέχουν καλά το επάγγελμα, είναι κάθετα αντίθετοι με το υγραέριο στο niva πολλαπλού ψεκασμού. Έχω ακούσει φοβερά πράγματα...... για niva τρελαίνονται μετά τη μετατροπή, για υπερβολικές θερμοκρασίες στον κινητήρα, για αδικαιολόγητα καμένες φλάντζες και ένα σωρό ιστορίες. Μπορεί κάποιος να μιλήσει υπεύθυνα για το δικό μας αυτοκίνητο, το niva, και να μας εξηγήσει ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ για την ομαλή λειτουργία του υγραερίου, χωρίς παρατράγουδα.
Παρεπιμπτόντως, η τοποθέτηση της δεξαμενής στο γερμανικό site που μας δείχνεις, είναι πολύ πρακτική για το niva μας, μιας και δεν μας στερεί το πορτ- παγκάζ. Πόση ασφάλεια παρέχει όμως μία δεξαμενή υγραερίου στο σημείο αυτό;
Θα παρακαλούσα όσους φίλους έχουν ασχοληθεί με αυτό το θέμα, να μας καταθέσουν την εμπειρία τους.

Θύμιος

Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  Tefkros Την / Το Πεμ Ιαν 19, 2012 10:59 am

Θύμιος έγραψε:
Ακούω πολύ καλά σχόλια για το υγραέριο, αλλά μάστορες που το κατέχουν καλά το επάγγελμα, είναι κάθετα αντίθετοι με το υγραέριο στο niva πολλαπλού ψεκασμού. Έχω ακούσει φοβερά πράγματα...... για niva τρελαίνονται μετά τη μετατροπή, για υπερβολικές θερμοκρασίες στον κινητήρα, για αδικαιολόγητα καμένες φλάντζες και ένα σωρό ιστορίες. Μπορεί κάποιος να μιλήσει υπεύθυνα για το δικό μας αυτοκίνητο, το niva, και να μας εξηγήσει ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ για την ομαλή λειτουργία του υγραερίου, χωρίς παρατράγουδα.
Παρεπιμπτόντως, η τοποθέτηση της δεξαμενής στο γερμανικό site που μας δείχνεις, είναι πολύ πρακτική για το niva μας, μιας και δεν μας στερεί το πορτ- παγκάζ. Πόση ασφάλεια παρέχει όμως μία δεξαμενή υγραερίου στο σημείο αυτό;
Θα παρακαλούσα όσους φίλους έχουν ασχοληθεί με αυτό το θέμα, να μας καταθέσουν την εμπειρία τους.
Αυτό που έχω να καταθέσω εγώ είναι οτι έχω δεξαμενή 60 λίτρων απο κάτω στο σημείο που είναι το τελικό της εξάτμησης. Μέχρι στιγμής λόγο έλλειψης χρημάτων, δεν έχω βάλει ποδιά (την ετοιμάζω σιγα σιγα), η δεξαμενή είναι πιο πάνω απο το πίσω διαφορικό, και έχω και την σωλήνα του κοτσαδόρου μου μάκρυνα λίγο για μερική προστασία. Επίσης και να χτυπήσει η δεξαμενή και να παραμορφωθεί, ΔΕΝ ΣΚΑΕΙ.


Αλλά εκτονώνεται μέσω της μαγνητικής Βαλβίδας που έχει.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα σε κινητήρα, λειτουργία κ.λ.π. Μην ξεχνάς οτι όλες οι αντιπροσωπίες εξωτερικού (Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία) βάζουν το υγραέριο σε καινουργια αυτοκίνητα. Επίσης σχεδόν όλα τα εξουδιοδοτημένα στην Ελλάδα το βάζουν. Το μόνο θέμα είναι το έξοδο για την εγκατάσταση και ο χώρος που πιάνει η δεξαμενή. Πάντως εγώ με την πατέντα αυτή έχω και το πορτ μπαγκαζ ολόκληρο, μόνο που έχω κάνει πατέντα με την εξάτμιση και ακούγεται λίγο παραπάνω. Σημείωση στην Ελλάδα το υπουργείο επιβάλει την εξάτμηση να είναι 30 εκατοστά μακριά απο την δεξαμενή. Απο ότι φαίνεται στην Γερμανία δεν είναι έτσι, καθώς η εξάτμιση βγάινει δίπλα της.
avatar
Tefkros

Αριθμός μηνυμάτων : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : Άγιος Στέφανος Αττική

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  xristosskl Την / Το Πεμ Ιαν 19, 2012 6:43 pm

καλισπερα σε ολους φιλους!εγω εχω ενα niva 1,6 του 95' και πιο πανω διαβασα οτι οσοι εχουν καρμπιλατερ δεν αξιζει!γιατι?
avatar
xristosskl

Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  Admin Την / Το Πεμ Ιαν 19, 2012 7:36 pm

Tefkros έγραψε:
Θύμιος έγραψε:
Ακούω πολύ καλά σχόλια για το υγραέριο, αλλά μάστορες που το κατέχουν καλά το επάγγελμα, είναι κάθετα αντίθετοι με το υγραέριο στο niva πολλαπλού ψεκασμού. Έχω ακούσει φοβερά πράγματα...... για niva τρελαίνονται μετά τη μετατροπή, για υπερβολικές θερμοκρασίες στον κινητήρα, για αδικαιολόγητα καμένες φλάντζες και ένα σωρό ιστορίες. Μπορεί κάποιος να μιλήσει υπεύθυνα για το δικό μας αυτοκίνητο, το niva, και να μας εξηγήσει ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ για την ομαλή λειτουργία του υγραερίου, χωρίς παρατράγουδα.
Παρεπιμπτόντως, η τοποθέτηση της δεξαμενής στο γερμανικό site που μας δείχνεις, είναι πολύ πρακτική για το niva μας, μιας και δεν μας στερεί το πορτ- παγκάζ. Πόση ασφάλεια παρέχει όμως μία δεξαμενή υγραερίου στο σημείο αυτό;
Θα παρακαλούσα όσους φίλους έχουν ασχοληθεί με αυτό το θέμα, να μας καταθέσουν την εμπειρία τους.
Αυτό που έχω να καταθέσω εγώ είναι οτι έχω δεξαμενή 60 λίτρων απο κάτω στο σημείο που είναι το τελικό της εξάτμησης. Μέχρι στιγμής λόγο έλλειψης χρημάτων, δεν έχω βάλει ποδιά (την ετοιμάζω σιγα σιγα), η δεξαμενή είναι πιο πάνω απο το πίσω διαφορικό, και έχω και την σωλήνα του κοτσαδόρου μου μάκρυνα λίγο για μερική προστασία. Επίσης και να χτυπήσει η δεξαμενή και να παραμορφωθεί, ΔΕΝ ΣΚΑΕΙ.


Αλλά εκτονώνεται μέσω της μαγνητικής Βαλβίδας που έχει.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα σε κινητήρα, λειτουργία κ.λ.π. Μην ξεχνάς οτι όλες οι αντιπροσωπίες εξωτερικού (Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία) βάζουν το υγραέριο σε καινουργια αυτοκίνητα. Επίσης σχεδόν όλα τα εξουδιοδοτημένα στην Ελλάδα το βάζουν. Το μόνο θέμα είναι το έξοδο για την εγκατάσταση και ο χώρος που πιάνει η δεξαμενή. Πάντως εγώ με την πατέντα αυτή έχω και το πορτ μπαγκαζ ολόκληρο, μόνο που έχω κάνει πατέντα με την εξάτμιση και ακούγεται λίγο παραπάνω. Σημείωση στην Ελλάδα το υπουργείο επιβάλει την εξάτμηση να είναι 30 εκατοστά μακριά απο την δεξαμενή. Απο ότι φαίνεται στην Γερμανία δεν είναι έτσι, καθώς η εξάτμιση βγάινει δίπλα της.

Φίλε μου καλά όλα αυτά. Δεν μας είπες όμως το βασικότερο. ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΩ. Οκ δεν έχεις κανένα πρόβλημα αλλά πόσο καιρό το χρησιμοποιείς??? Πόσα χλμ έχεις κάνει με υγραέριο??? Μόνο αν ακούσω κάποιον που θα χει κάνει 100.000χλμ απροβλημάτιστα θα το βάλω επάνω. Γιατί αν είναι κάθε 30 ή 50.000χλμ να τρέχουμε για προβλήματα στο μοτέρ να μου λύπει το βύσινο. Όπως λέμε και στους υπολογιστές όταν βγαίνει κάτι καινούργιο άσε τους άλλους να κάνουν το debugging δεν είναι ανάγκη να μπλέξεις.......... Και όταν είναι δοκιμασμένο και δουλεύει σωστά το βάζεις.... Για τα θέματα ασφάλειας νομίζω πως όντως έτσι είναι. Πρέπει να είναι πιο ασφαλές και από την βενζίνη.
avatar
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 158
Ημερομηνία εγγραφής : 08/05/2009
Ηλικία : 45

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://nivagr.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  Θύμιος Την / Το Πεμ Ιαν 19, 2012 9:31 pm

Tefkros έγραψε:
Θύμιος έγραψε:
Ακούω πολύ καλά σχόλια για το υγραέριο, αλλά μάστορες που το κατέχουν καλά το επάγγελμα, είναι κάθετα αντίθετοι με το υγραέριο στο niva πολλαπλού ψεκασμού. Έχω ακούσει φοβερά πράγματα...... για niva τρελαίνονται μετά τη μετατροπή, για υπερβολικές θερμοκρασίες στον κινητήρα, για αδικαιολόγητα καμένες φλάντζες και ένα σωρό ιστορίες. Μπορεί κάποιος να μιλήσει υπεύθυνα για το δικό μας αυτοκίνητο, το niva, και να μας εξηγήσει ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ για την ομαλή λειτουργία του υγραερίου, χωρίς παρατράγουδα.
Παρεπιμπτόντως, η τοποθέτηση της δεξαμενής στο γερμανικό site που μας δείχνεις, είναι πολύ πρακτική για το niva μας, μιας και δεν μας στερεί το πορτ- παγκάζ. Πόση ασφάλεια παρέχει όμως μία δεξαμενή υγραερίου στο σημείο αυτό;
Θα παρακαλούσα όσους φίλους έχουν ασχοληθεί με αυτό το θέμα, να μας καταθέσουν την εμπειρία τους.
Αυτό που έχω να καταθέσω εγώ είναι οτι έχω δεξαμενή 60 λίτρων απο κάτω στο σημείο που είναι το τελικό της εξάτμησης. Μέχρι στιγμής λόγο έλλειψης χρημάτων, δεν έχω βάλει ποδιά (την ετοιμάζω σιγα σιγα), η δεξαμενή είναι πιο πάνω απο το πίσω διαφορικό, και έχω και την σωλήνα του κοτσαδόρου μου μάκρυνα λίγο για μερική προστασία. Επίσης και να χτυπήσει η δεξαμενή και να παραμορφωθεί, ΔΕΝ ΣΚΑΕΙ.


Αλλά εκτονώνεται μέσω της μαγνητικής Βαλβίδας που έχει.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα σε κινητήρα, λειτουργία κ.λ.π. Μην ξεχνάς οτι όλες οι αντιπροσωπίες εξωτερικού (Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία) βάζουν το υγραέριο σε καινουργια αυτοκίνητα. Επίσης σχεδόν όλα τα εξουδιοδοτημένα στην Ελλάδα το βάζουν. Το μόνο θέμα είναι το έξοδο για την εγκατάσταση και ο χώρος που πιάνει η δεξαμενή. Πάντως εγώ με την πατέντα αυτή έχω και το πορτ μπαγκαζ ολόκληρο, μόνο που έχω κάνει πατέντα με την εξάτμιση και ακούγεται λίγο παραπάνω. Σημείωση στην Ελλάδα το υπουργείο επιβάλει την εξάτμηση να είναι 30 εκατοστά μακριά απο την δεξαμενή. Απο ότι φαίνεται στην Γερμανία δεν είναι έτσι, καθώς η εξάτμιση βγάινει δίπλα της.
Στο θέμα της ασφάλειας, με κάλυψες απόλυτα....... για το θέμα όμως των μεγάλων θερμοκρασιών, της φθοράς του κινητήρα και των ''τρελλαμένων'' niva που μου έχουν πει κατά καιρούς πολλοί καλοί μάστορες, δεν φαίνεται να υπάρχει κάτι που να μας λέει το αντίθετο!
Γιώργο (admin), οι καλοί μηχανικοί στην Αθήνα, τι γνώμη έχουν για το υγραέριο στο niva; Το συνιστούν ή το αφορίζουν;
Ειλικρινά παιδιά, το σκέφτομαι πολύ σοβαρά για υγραέριο, αλλά με προβληματίζουν τα όσα ακούγονται!

Θύμιος

Αριθμός μηνυμάτων : 12
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  Tefkros Την / Το Παρ Ιαν 20, 2012 5:02 pm

Ok Ρε παιδιά περιμένετε κανένα χρόνο και θα σας πω, πάντως και σε 100.000 χλμ να μου βγάλει πρόβλημα στον κινητήρα (δηλαδή σε 3 χρόνια περίπου) θα έχω εξοικονομήσει γύρω στα 3.900 ευρώ από την διαφορά αμόλυβδης - Υγραερίου, οπότε ας κάνω και μια ανανέωση στο NIVA, ας αλλάξω και μια μηχανή, που όπως ενημερώθηκα με 0 χλμ κοστίζει με τα εργατικά 1.200 ευρώ, μπορεί βέβαια μέχρι τότε να πάρω και κάνα καινούργιο ποιος ξέρει;
avatar
Tefkros

Αριθμός μηνυμάτων : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : Άγιος Στέφανος Αττική

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  fotis21 Την / Το Κυρ Ιαν 22, 2012 8:20 pm

Καλησπερα,
οσον αφορα το καρμπυρατερ η γνωμη μου ειναι οτι δεν αξιζει απο θεμα ευχρηστιας καθημερινα,δλδ καθε φορα που θα το βαζεις μπρος θα αναβει με βενζινη,μετα κλεινεις τη παροχη και το αφηνεις να δουλεψει για να αδειασει τη βενζινη απο τα καρμπυρατερ και μετα γυρνας σε αεριο...επομενως χαλας βενζινη σταματημενος και χανεις χρονο καθε φορα...την διαδικασια ουτε κι εγω την ηξερα και μου την ειπαν εκει που εβαλα το κιτακι...
τωρα οσον αφορα τα τρελαμενα νιβα εγω προσωπικα δνε εχω ακουσει κανεναν που να λεει οτι το κιτ δνε μπαινει σε νιβα(μαστορα και μη).μαλιστα ο δικος μου μαστορας που ειναι και στα εξουσιοδοτημενα της LADA με προετρεψε να το βαλω...ουτε κανενας μου εχει απαντησει με επιχειρηματα οτι το ενα υπερεχει απο το αλλο εκτος απο το θεμα της αποδοσης γιατι οπως και να το κανουμε η βενζινη ειναι πολυ ανωτερο καυσιμο...βεβαια και το γκαζι ειναι πιο καθαρο αν με καταλαβαινετε.εχω ακουσει αρκετους να εχουν θεματακια με τα αμαξια τους(διαφορες μαρκες) και αυτο οφειλεται κυριως στο οτι πλεον τοποθετει και η κουτση μαρια υγραεριο και οχι στο καθεαυτου κιτακι(στου κασιδη το κεφαλι)...ξερω ομως και πολλους οι οποιοι σωθηκαν στην κυριολεξια απο το θεμα κοστους.εγω παντως εχω και στα δυο αμαξια μου εδω και ενα χρονο και δεν εχω κανεναν απολυτως θεμα δοξα το θεο
τωρα οσον αφορα την μπουκαλα ολοι εκει προτεινουν να μπει στο νιβα....η δικη μου αποψη ειναι οτι εκεινο το σημειο δεν ειναι σωστο για οσους το χρησιμοποιουν και σε χωματινες διαδρομες...οπως επισης και αυτο ειναι καθαρη απορια???με ενα λιγοτερο καζανακι αρα περισσοτερο θορυβο και καυσαερια το κτεο ειναι συμφωνο?

fotis21

Αριθμός μηνυμάτων : 15
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  morths21 Την / Το Δευ Ιαν 23, 2012 12:30 am

Η τοποθετηση της μπουκαλας κοβωντας το σασι και τροποποιοντας την εξατμιση δεν δημιουργει κανενα απολυτως προβλημα στη κινηση του αυτοκινητου σε οποιοδηποτε τεραιν και αυτο το λεω εκ πειρας γιατι εδω και εναμισι χρονο εχω κανει την τοποθετηση.ο θορυβος ειναι λιγο πιο αυξημενος αλλα καθολου ενοχλητικος και κτεο περασε μια χαρα....
avatar
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  orestis Την / Το Σαβ Φεβ 04, 2012 10:42 pm

eho 2 hronia ygraerio me 90lt fiali mporeis na mou peis posa kai poy?episeis poso horo troei i fiali an kopei to patoma? Question

orestis

Αριθμός μηνυμάτων : 21
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2012
Ηλικία : 47
Τόπος : pallini-athens

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  morths21 Την / Το Κυρ Φεβ 12, 2012 11:38 pm

Ποσα και που???Εννοεις κοστος μετατροπης???Προσωπικα την εκανα στο μαγαζι που εβαλα και το υγραεριο οποτε ηταν μεσα στο συνολικο κοστος εγκαταστασης...Η τοποθετηση εγινε στο γνωστο συνεργειο του Τασου στο Κερατσινι που ασχολειται μονο με Νιβα.Σου στελνω πμ με λεπτομερειες..Απο θεμα χωρου σκεψου πως η μιση μπουκαλα χωνεται και κατεβαινει πιο κατω....
avatar
morths21

Αριθμός μηνυμάτων : 40
Ημερομηνία εγγραφής : 26/02/2010
Τόπος : Βυρωνας

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Υγραέριο σε NIVA

Δημοσίευση  alfaka Την / Το Δευ Δεκ 31, 2012 1:40 am

fotis21 έγραψε:Καλησπερα,
οσον αφορα το καρμπυρατερ η γνωμη μου ειναι οτι δεν αξιζει απο θεμα ευχρηστιας καθημερινα,δλδ καθε φορα που θα το βαζεις μπρος θα αναβει με βενζινη,μετα κλεινεις τη παροχη και το αφηνεις να δουλεψει για να αδειασει τη βενζινη απο τα καρμπυρατερ και μετα γυρνας σε αεριο...επομενως χαλας βενζινη σταματημενος και χανεις χρονο καθε φορα...την διαδικασια ουτε κι εγω την ηξερα και μου την ειπαν εκει που εβαλα το κιτακι...
τωρα οσον αφορα τα τρελαμενα νιβα εγω προσωπικα δνε εχω ακουσει κανεναν που να λεει οτι το κιτ δνε μπαινει σε νιβα(μαστορα και μη).μαλιστα ο δικος μου μαστορας που ειναι και στα εξουσιοδοτημενα της LADA με προετρεψε να το βαλω...ουτε κανενας μου εχει απαντησει με επιχειρηματα οτι το ενα υπερεχει απο το αλλο εκτος απο το θεμα της αποδοσης γιατι οπως και να το κανουμε η βενζινη ειναι πολυ ανωτερο καυσιμο...βεβαια και το γκαζι ειναι πιο καθαρο αν με καταλαβαινετε.εχω ακουσει αρκετους να εχουν θεματακια με τα αμαξια τους(διαφορες μαρκες) και αυτο οφειλεται κυριως στο οτι πλεον τοποθετει και η κουτση μαρια υγραεριο και οχι στο καθεαυτου κιτακι(στου κασιδη το κεφαλι)...ξερω ομως και πολλους οι οποιοι σωθηκαν στην κυριολεξια απο το θεμα κοστους.εγω παντως εχω και στα δυο αμαξια μου εδω και ενα χρονο και δεν εχω κανεναν απολυτως θεμα δοξα το θεο
τωρα οσον αφορα την μπουκαλα ολοι εκει προτεινουν να μπει στο νιβα....η δικη μου αποψη ειναι οτι εκεινο το σημειο δεν ειναι σωστο για οσους το χρησιμοποιουν και σε χωματινες διαδρομες...οπως επισης και αυτο ειναι καθαρη απορια???με ενα λιγοτερο καζανακι αρα περισσοτερο θορυβο και καυσαερια το κτεο ειναι συμφωνο?
Καλησπέρα, θα μπορούσα να πώ και καλημέρα τέτοιαν ώρα, πάντως καλή χρονιά νά έχουμε όλοι !
Για τα θέματα, όχι μόνο αυτά που θίγει ο φώτης21, αλλά και τα αφορώντα βλάβες και αντοχές κινητήρα, κ.λ.π. έχω τα εξής να πώ:
το υγραέριο δεν έχει τα προστατευτικά πρόσθετα των βενζινών για τις βαλβίδες και εάν ο κινητήρας δέν έχει έδρες απο ανθεκτικά κράματα, σύντομα (απο 70.000-100.000+ χλμ) θα φθαρούν. Οι κινητήρες για αμόλυβδη, που έχει λιγώτερα πρόσθετα απο την σούπερ( την κόκκινη) αντέχουν περισσότερο. Ούτως ή άλλως επειδή η φθορά παραμονεύει, η καλύτερη λύση είναι η χρήση πρόσθετου λιπαντικού (λαδιέρας), που πρέπει όμως να ληφθή υπ' όψη στις ρυθμίσεις του μίγματος γιατί επηρρεάζει τις μετρήσεις του αισθητήρα λ. Εν πάσει περιπτώσει θα πρέπει κανείς να συμβιβάσει τις απαιτήσεις του, όπως λέει και ο Τεύκρο σε τρία χρόνια θα δώσει το 1/3 της εξοικονόμησης για νέο κινητήρα!! Όσον αφορά την τοποθέτηση, το κόψιμο σασί δεν δικαιολογείται κατ' εμέ για κανένα λόγο, πόσο μάλλον για 20 λίτρα παραπάνω καύσιμο! Τώρα, η χρήση σε κινητήρα με καρμπυρατέρ, πρώτη φορά ακούω ότι χρειάζεται αναμονή, εν στάσει μάλιστα, για να μεταπηδήση ο κινητήρας σε υγραέριο ή ανάποδα σε βενζίνη! Επι 15 χρόνια τώρα, κολλητοί μου φίλοι έχουν υγραέριο σε μια σειρά αμαξιών τους και δεν είχαν παρόμοιο θέμα! Μόνο το κρύο ξεκίνημα γίνεται με βενζίνη, γιατί πρέπει να ζεσταθεί ο πνεύμονας για δώση αέριο, ζήτημα λίγων λεπτών, κατόπιν η μετάβαση στο αέριο γίνεται με το πάτημα του κουμπιού αλλαγής.! Η βενζίνη των καρμπυρατέρ καίγεται σε λίγες στροφές του κινητήρα. Άρα ή υπερέβαλαν οι συμβουλάτορές σου, αγαπητέ Φώτη21 ή εσύ έδωσες μεγαλύτερη σημασία, ή αλλιώς τι κίτ είναι αυτό με τέτοια δυσχρηστία; Κατ' εμέ δεν αξίζει μόνο στην περίπτωση πολύ μικρής κυκλοφορικότητας, <των 12-15 Κχλμ ανα έτος, ή κάποιο παλιό αμάξι αξίας συλλεκτικής ή συναισθηματικής! Εννοείται ότι συνιστώ την τοποθέτηση απο συνεργείο εγνωσμένης πείρας στο όχημα και τα του υγραερίου και ούτε εγώ, μηχανολόγος ών και πιάνουν και τα χέρια μου, δεν θα σκεπτόμουν κάτι κίτ απο αγγελίες (καρ.γρ, χ.ε., κ.α.) με λεπτομερείς οδηγίες κ.λ.π. Το υγραέριο είναι άσπονδος φίλος και θέλει σχολαστική μεταχείριση.

alfaka

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 07/07/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης