νίβα (θερμοστάτης κ ά.)
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
νίβα (θερμοστάτης κ ά.)
Φίλοι, γεια σας
1. Με αφορμή μια δημοσίευση του Θύμιου με θέμα το κάψιμο φλάντζας θέλω να πω ότι έπαθα κι εγώ το ίδιο (λόγω κολλήματος θερμοστάτη) και μετά την επισκευή παρουσιάστηκε η ίδια παρενέργεια: βάζοντάς το μπρος ακούγεται για λίγο ένας θόρυβος - αν θυμάμαι καλά ''ωστήρας'' αναφέρεται στο κείμενο του Θύμιου. Ρωτάω αν είναι σοβαρή βλάβη και αν κοστίζει σημαντικά η επισκευή.
2. Υπάρχει υγρό για χρήση ως ψυκτικό υγρό που εμποδίζει την υπερθέρμανση; πώς χρησιμοποιείται;
3. Το μοτεράκι του καλοριφέρ, πατώντας το διακόπτη για να δώσει αέρα, μου βγάζει μερικές φορές έναν σφυριχτό ήχο. Και ακόμη ενώ ακούγεται βούισμα αέρα, δεν αισθάνεσαι ρεύμα αέρα στις εισόδους.
4. Λάδια χρησιμοποιώ τα 10-40. Είναι τα ενδεδειγμένα; Βαλβολίνες κάθε πότε αλλάζονται;
5. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2001. Το πρωί πριν την εκκίνηση χρειάζεται ζέσταμα ή όχι;
Ζω στην Άρτα και ενώ υπάρχουν καλοί μηχανικοί, δεν συναντάς μηχανικούς που να γνωρίζουν το νίβα με τις ιδιαιτερότητες που αυτό έχει.
1. Με αφορμή μια δημοσίευση του Θύμιου με θέμα το κάψιμο φλάντζας θέλω να πω ότι έπαθα κι εγώ το ίδιο (λόγω κολλήματος θερμοστάτη) και μετά την επισκευή παρουσιάστηκε η ίδια παρενέργεια: βάζοντάς το μπρος ακούγεται για λίγο ένας θόρυβος - αν θυμάμαι καλά ''ωστήρας'' αναφέρεται στο κείμενο του Θύμιου. Ρωτάω αν είναι σοβαρή βλάβη και αν κοστίζει σημαντικά η επισκευή.
2. Υπάρχει υγρό για χρήση ως ψυκτικό υγρό που εμποδίζει την υπερθέρμανση; πώς χρησιμοποιείται;
3. Το μοτεράκι του καλοριφέρ, πατώντας το διακόπτη για να δώσει αέρα, μου βγάζει μερικές φορές έναν σφυριχτό ήχο. Και ακόμη ενώ ακούγεται βούισμα αέρα, δεν αισθάνεσαι ρεύμα αέρα στις εισόδους.
4. Λάδια χρησιμοποιώ τα 10-40. Είναι τα ενδεδειγμένα; Βαλβολίνες κάθε πότε αλλάζονται;
5. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2001. Το πρωί πριν την εκκίνηση χρειάζεται ζέσταμα ή όχι;
Ζω στην Άρτα και ενώ υπάρχουν καλοί μηχανικοί, δεν συναντάς μηχανικούς που να γνωρίζουν το νίβα με τις ιδιαιτερότητες που αυτό έχει.
ευφραιμίδης- Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Απ: νίβα (θερμοστάτης κ ά.)
ευφραιμίδης έγραψε:Φίλοι, γεια σας
1. Με αφορμή μια δημοσίευση του Θύμιου με θέμα το κάψιμο φλάντζας θέλω να πω ότι έπαθα κι εγώ το ίδιο (λόγω κολλήματος θερμοστάτη) και μετά την επισκευή παρουσιάστηκε η ίδια παρενέργεια: βάζοντάς το μπρος ακούγεται για λίγο ένας θόρυβος - αν θυμάμαι καλά ''ωστήρας'' αναφέρεται στο κείμενο του Θύμιου. Ρωτάω αν είναι σοβαρή βλάβη και αν κοστίζει σημαντικά η επισκευή.
2. Υπάρχει υγρό για χρήση ως ψυκτικό υγρό που εμποδίζει την υπερθέρμανση; πώς χρησιμοποιείται;
3. Το μοτεράκι του καλοριφέρ, πατώντας το διακόπτη για να δώσει αέρα, μου βγάζει μερικές φορές έναν σφυριχτό ήχο. Και ακόμη ενώ ακούγεται βούισμα αέρα, δεν αισθάνεσαι ρεύμα αέρα στις εισόδους.
4. Λάδια χρησιμοποιώ τα 10-40. Είναι τα ενδεδειγμένα; Βαλβολίνες κάθε πότε αλλάζονται;
5. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2001. Το πρωί πριν την εκκίνηση χρειάζεται ζέσταμα ή όχι;
Ζω στην Άρτα και ενώ υπάρχουν καλοί μηχανικοί, δεν συναντάς μηχανικούς που να γνωρίζουν το νίβα με τις ιδιαιτερότητες που αυτό έχει.
1. Άλλαζε θερμοστάτη προληπτικά κάθε 50.000χλμ. Αν τον αλλάζεις κάθε 40.000χλμ ακόμα καλύτερα. (20 με 30euro κοστίζει)
2. Παραφλού. Το πράσινο. Θα το βρεις σε όλα τα βενζινάδικα. Όχι σκέτο νερό και προς θεού όχι νερό βρύσης. Αν βάλεις σκέτο απιονισμένο νερό να βάλεις και ψυκτικό ανάμειξη. Προτιμώ το κλασσικό παραφλού επειδή έχει χρώμα και ξέρεις τι σου γίνεται (που χάνεις κτλπ). Έλεγχος στάθμης 1 με 2 φορές το μήνα στο δοχείο του παραφλού στο αυτοκίνητο.
3. Έχεις ανοιχτές τις εισόδους??? Τον αέρα τον έχεις στο φουλ ανοιχτό?? Το σφύριγμα είναι από τον ανεμιστήρα του καλοριφέρ. Ίσως και να θέλει αλλαγή.
4. Μια χαρά είναι τα 10-40 αρκεί να είναι ημισυνθετικά και επώνυμα. (Προτιμώ τα castrol). Εξαιρετικά είναι και τα motul.
5. Όλα τα αυτοκίνητα χρειάζονται ζέσταμα αν θες να είσαι σωστός. Όποιος υποστηρίζει το αντίθετο για μένα είναι απαράδεκτος. Είτε είναι injection είτε όχι. Απλά με το injection είναι πιο δύσκολο να σου σβήσει αν δεν έχει ζεσταθεί καλά. Ωστόσο και εκεί χρειάζεται ζέσταμα για να αποφεύγουμε φθορές. Ξεκινάω όταν πιάσω τους 60 βαθμούς.
Καλούς μηχανικούς για το Niva γνωρίζω 2 και είναι στην Αθήνα. Κατ εμέ είναι και οι καλύτεροι ίσως στην Ελλάδα.
Παρόμοια θέματα
» Καταλογος με Φιλτρα για το Νιβα
» προβλήματα στο νίβα
» τα γκαπ του νίβα
» χτύπος στο νίβα
» συζήτησης συνέχεια για το νίβα
» προβλήματα στο νίβα
» τα γκαπ του νίβα
» χτύπος στο νίβα
» συζήτησης συνέχεια για το νίβα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|