Δυναμο
+2
Admin
takis niva
6 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Δυναμο
Σημερα το νιβακι αναψε το λαμπακι της μπαταριας.Επισκεψη στον ηλεκτρολογο και η διαγνωση εδειξε δυναμο.Εξι ετων το νιβακι και με μπολικη πετρα-χωματοδρομο στο ενεργητικο του.Μονο την σκονη και την λασπη που ειχε επανω του φθανει.
Καποια γνωμη-συμβουλη
Καποια γνωμη-συμβουλη
takis niva- Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 27/02/2010
Τόπος : Αθηνα-Ικαρια
Απ: Δυναμο
takis niva έγραψε:Σημερα το νιβακι αναψε το λαμπακι της μπαταριας.Επισκεψη στον ηλεκτρολογο και η διαγνωση εδειξε δυναμο.Εξι ετων το νιβακι και με μπολικη πετρα-χωματοδρομο στο ενεργητικο του.Μονο την σκονη και την λασπη που ειχε επανω του φθανει.
Καποια γνωμη-συμβουλη
Αλήθεια τι φόραγε τόσο καιρό ξέρεις?? Για μένα βάζεις ISKRA και είσαι Οκ. Μπαίνει κουτί και είναι αρκετά αξιόπιστο.
Απ: Δυναμο
Oxι δεν ξερω.οταν βγει θα σας πω.Αλλα ηταν της μανας του.
ISKRA Ή ΒΟSCH Το ειχα ακουσει απο αλλους νιβακιδες.
ISKRA Ή ΒΟSCH Το ειχα ακουσει απο αλλους νιβακιδες.
takis niva- Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 27/02/2010
Τόπος : Αθηνα-Ικαρια
Απ: Δυναμο
Πριν απο λιγο μιλησα με τα ανταλλακτικα και οι τιμες ειναι οι εξεις,
Ο εργοστασιακος 51 ευρω, και ο ISKRA 240 ευρω.
Ο εργοστασιακος ειναι σε προσφορα.
Ο εργοστασιακος 51 ευρω, και ο ISKRA 240 ευρω.
Ο εργοστασιακος ειναι σε προσφορα.
takis niva- Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 27/02/2010
Τόπος : Αθηνα-Ικαρια
Απ: Δυναμο
Αγοράζεις 5 εργοστασιακά (μιας και είναι σε προσφορά) στην τιμή ενός iskra και βγάζεις άλλα 30 χρονάκια σκόνη πέτρες λάσπη όλη μέρα στο γιαπί!!!takis niva έγραψε:Πριν απο λιγο μιλησα με τα ανταλλακτικα και οι τιμες ειναι οι εξεις,
Ο εργοστασιακος 51 ευρω, και ο ISKRA 240 ευρω.
Ο εργοστασιακος ειναι σε προσφορα.
sputnik- Αριθμός μηνυμάτων : 47
Ημερομηνία εγγραφής : 06/03/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : παντού
Απ: Δυναμο
Φιλε sputnik μαλλον αυτο θα κανω.Παιρνω 2-3 και εχω και καβαντζα.
takis niva- Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 27/02/2010
Τόπος : Αθηνα-Ικαρια
Απ: Δυναμο
takis niva έγραψε:Φιλε sputnik μαλλον αυτο θα κανω.Παιρνω 2-3 και εχω και καβαντζα.
Προσωπικά θα διαφωνήσω με αυτή την λογική. Σίγουρα η λογική αυτή έχει βάση για άλλα ανταλλακτικά του Niva ( πχ πολλαπλασιατή) αλλά σίγουρα όχι για το δυναμό.
ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ.
1) Είναι άλλο πράγμα να έχεις ενα αξιόπιστο δυναμό και άλλο πράγμα να σου ανάβει κάθε λίγο το τσεκ πχ και να σου δείχνει ότι να ναι λόγο αστάθειας ρεύματος και να μην ξέρεις αν έχεις πραγματικά πρόβλημα.
2) Το Ρώσσικο δυναμό δεν σημαίνει πως όταν δουλεύει, δουλεύει και σωστά.
3) Τι κάνεις άμα αλήθεια μείνεις από δυναμό στη μέση του πουθενά?? Ξέρεις να το αλλάζεις?? Παρεούλα με τις λάσπες και το κρύο??
4) Έχεις σκεφτεί πόσες μπαταρίες μπορεί να ξελιγώσεις με ένα κακής ποιότητας δυναμό??
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ISKRA ΚΑΙ ΠΑΛΙ ISKRA ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΖΕΙΣ........ ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΑ BOSCH ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ
Απ: Δυναμο
Σωστο κι'αυτο admin.Τοσα χρονια πρωτη φορα παρουσιασε προβλημα.Σιγουρα ποιο αξιοπιστη λυση ο ISKRA,αλλα και τα 240 πολλα ειναι.Ειμαι μπερδευμενος.Σημερα παντως θα δουμε τι θα μπει.
takis niva- Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 27/02/2010
Τόπος : Αθηνα-Ικαρια
Απ: Δυναμο
takis niva έγραψε:Σωστο κι'αυτο admin.Τοσα χρονια πρωτη φορα παρουσιασε προβλημα.Σιγουρα ποιο αξιοπιστη λυση ο ISKRA,αλλα και τα 240 πολλα ειναι.Ειμαι μπερδευμενος.Σημερα παντως θα δουμε τι θα μπει.
Αλήθεια. Δοκίμασες να το επισκευάσεις? Καθαρισμό κτλπ? Αλλάζεις και τον αυτόματο και λογικά είσαι οκ. Γιατί δεν ρωτάς?
Απ: Δυναμο
Ηταν καμενος.Αλλαγη λοιπον (και με την προτροπη του ηλεκτρολογου)να βαλω τον ISKRA μπορει να ειναι κατα πολυ ακριβοτερος αλλα θα εχω το κεφαλι μου ησυχο καθοτι και στην ακρητικη επαρχια δεν ειμαι για πολλα τετοια (αναμονες καραβια κτλ).Κοστος 215 ευρω + 30 εργασια=245ευρω.
Και εις αλλα με υγεια
Και εις αλλα με υγεια
takis niva- Αριθμός μηνυμάτων : 103
Ημερομηνία εγγραφής : 27/02/2010
Τόπος : Αθηνα-Ικαρια
Απ: Δυναμο
Παλληκάρια , προσοχή στα έξοδα!!!!!!!!!!!takis niva έγραψε:Ηταν καμενος.Αλλαγη λοιπον (και με την προτροπη του ηλεκτρολογου)να βαλω τον ISKRA μπορει να ειναι κατα πολυ ακριβοτερος αλλα θα εχω το κεφαλι μου ησυχο καθοτι και στην ακρητικη επαρχια δεν ειμαι για πολλα τετοια (αναμονες καραβια κτλ).Κοστος 215 ευρω + 30 εργασια=245ευρω.
Και εις αλλα με υγεια
Έρχονται τοοοοοοοόσο δύσκολες μέρες που δεν τις έχουμε φανταστεί!!!
Γι' αυτό ας βολευόμαστε με όσο το δυνατόν λιγότερα έξοδα!!
NIKVILLIOTIS- Αριθμός μηνυμάτων : 90
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
Ηλικία : 65
Τόπος : Μικροχώρι-ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ
Απ: Δυναμο
θελω να βαλω ISKRA αλλα ποσα αμπερ να βαλω 100Α ειναι καλα γιατι θα βαλω και προβολοις μπτοστα και εργατη αργοτερα!!!!
xristosskl- Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2012
Απ: Δυναμο
Θα ήθελα την βοήθειά σας για το πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε στο Niva μου.
Μετά από πολύ καιρό ακινησίας του αυτοκινήτου η δεύτερη μπαταρία που του έχω βάλει άδειασε.Αυτό είναι φυσιολογικό ανάλογα με τον χρόνο που δεν το ειχα κινήσει.Να σας πω εδώ ότι όταν άναβα τα φώτα το βράδυ στο καντράν υποφωτισμένα ανάβανε και άλλα φωτάκια εκτός των φώτων(πριν την ακινησία).
Πήρα την μπαταρία και την φόρτισα με ένα φορτιστή σε αργή φόρτιση για καμία μέρα.Όταν την έβαλα επάνω πήρα τις εξείς ενδείξεις από το πολύμετρο.
13,5v πριν να βάλω τους πόλους.Οταν έβαζα μπροστά έκανε μια βύθιση στα 11,5v και μετά ανέβαινε στα 12,5v.Πατώντας το γκάζι το βολτόμετρο δεν ανέβαζε ένδειξη.
Με αυτά που σας γράφω νομίζω οτι το δυναμό πρέπει να παρέδωσε.Αρα τώρα τι κάνουμε?
α)Επισκευάζουμε το δυναμό?
β)Αγοράζουμε καινούριο?
Διαβάζοντας εδώ βλέπω ότι για καινούριο προτείνεται το ISKRA Ή ΤΟ BOSH .Το BOSH θέλει και κάποια μετατροπή αν έχω καταλάβει καλά.
Τι γνωρίζεται για τις τιμές της επισκευής και τις τιμές των καινούριων.Αξίζει ή επισκευή ή σε λίγο καιρό θα πρέπει να ξαναμπώ στο ίδιο δίλημμα?
Περιμένω τις γνώμες σας και συγνώμη αν σας κούρασα.
Μετά από πολύ καιρό ακινησίας του αυτοκινήτου η δεύτερη μπαταρία που του έχω βάλει άδειασε.Αυτό είναι φυσιολογικό ανάλογα με τον χρόνο που δεν το ειχα κινήσει.Να σας πω εδώ ότι όταν άναβα τα φώτα το βράδυ στο καντράν υποφωτισμένα ανάβανε και άλλα φωτάκια εκτός των φώτων(πριν την ακινησία).
Πήρα την μπαταρία και την φόρτισα με ένα φορτιστή σε αργή φόρτιση για καμία μέρα.Όταν την έβαλα επάνω πήρα τις εξείς ενδείξεις από το πολύμετρο.
13,5v πριν να βάλω τους πόλους.Οταν έβαζα μπροστά έκανε μια βύθιση στα 11,5v και μετά ανέβαινε στα 12,5v.Πατώντας το γκάζι το βολτόμετρο δεν ανέβαζε ένδειξη.
Με αυτά που σας γράφω νομίζω οτι το δυναμό πρέπει να παρέδωσε.Αρα τώρα τι κάνουμε?
α)Επισκευάζουμε το δυναμό?
β)Αγοράζουμε καινούριο?
Διαβάζοντας εδώ βλέπω ότι για καινούριο προτείνεται το ISKRA Ή ΤΟ BOSH .Το BOSH θέλει και κάποια μετατροπή αν έχω καταλάβει καλά.
Τι γνωρίζεται για τις τιμές της επισκευής και τις τιμές των καινούριων.Αξίζει ή επισκευή ή σε λίγο καιρό θα πρέπει να ξαναμπώ στο ίδιο δίλημμα?
Περιμένω τις γνώμες σας και συγνώμη αν σας κούρασα.
alexgr63- Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 30/03/2013
Παρόμοια θέματα
» Περί εναλλάκτη (δυναμό)
» Ηλεκτρική μόνωση, αδιαβροχοποίηση του κυκλώματος και της πλακέτας ανόρθωσης του "δυναμό"
» Ηλεκτρική μόνωση, αδιαβροχοποίηση του κυκλώματος και της πλακέτας ανόρθωσης του "δυναμό"
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|