ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
+2
Admin
JONIS DIM. NIVA
6 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟ ΠΥΡΓΟ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΝΙVA ΕΝΕ ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ LADA NIVA ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ κτλ ΓΙΑΥΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΕΙΣΕΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ 90-91 ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ,ΚΑΙ ΤΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΤΟΥΣ 96.ΡΩΤΑΩ ΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ(ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ κτλ) Η ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
JONIS DIM. NIVA- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 16/09/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : ΒΑΡΒΑΣΑΙΝΑ,ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
JONIS DIM. NIVA έγραψε:ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟ ΠΥΡΓΟ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΝΙVA ΕΝΕ ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ LADA NIVA ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ κτλ ΓΙΑΥΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΕΙΣΕΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ 90-91 ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ,ΚΑΙ ΤΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΤΟΥΣ 96.ΡΩΤΑΩ ΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ(ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ κτλ) Η ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Υπαάρχει θέμα με τη θερμοκρασία. Το NIVA δυστηχώς έρχεται με προδιαγραφές Ρωσίας στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα όμως οι θερμοκρασίες είναι άλλες....
Έτσι έχουμε σαφώς μεγαλύτερες φθορές. (Ψυγείο, φλάτζα κτλπ).
Εγώ έκανα αυτό:
Είναι μια βαλβίδα 87-92 που ανοίγει τα βεντυλατέρ πριν από τον εγκέφαλο που όντως τα ανοίγει στους 96. Η βαλβίδα ανοίγει στους 92 και μας ρίχνει μέχρι τους 87.
Ωστόσο το κύκλωμα του εγκεφάλου που ανοίγει τα βεντυλατέρ στους 96 δεν το έχω καταργήσει και δουλεύει. Οπότε αν πχ τύχει και χαλάσει η βαλβίδα κάποια στιγμή, πέρνουν τα βεντυλατέρ μπρος από τον εγκέφαλο στους 96 και όλα ok. Απλά αλλάζουμε την βαλβίδα και μια χαρά. Με άλλα λόγια πια ο εγκέφαλος όσον αφορά τα βεντυλατέρ λειτουργεί ως backup. Έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένος με τη συγκεκριμένη πατέντα.
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
Απολυτα κατανοητο και απλο,νομιζω πως θα το εφαρμοσω.Εχω 1-2 αποριες, οπως σε ποιο σημειο μπαινει η βαλβιδα,αναμεσα ψυγειου και θερμοστατη ?.Στη πορεια σε ασφαλτο η θερμοκρασια ειναι 91 περιπου,τοποθετωντας τη βαλβιδα 87-92 θα μειωθει και η θερμοκρασια της πορειας ?.Το οτι τα βεντιλατερ θα δουλευουν περισσοτερες φορες μπορει αυτο να προκαλεσει καποιες αλλες φθορες ? Ολα αυτα βεβαια ειναι μικροαποριες που θα λυθουν στη συνεχεια και οσο περισσοτερο ασχολουμαι με το θεμα.Το κυριοτερο ειναι οτι αυτη η πετεντα λυνει το θεμα των υψηλων θερμοκρασιων.Ευχαριστω παρα πολυ,για οτι νεοτερο θα επανελθω..
JONIS DIM. NIVA- Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 16/09/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : ΒΑΡΒΑΣΑΙΝΑ,ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
Την σχεση 91 βαθμων που βλεπεις στα οργανα και των 92 που ανοιγει η βαλβιδα τα βεντιλατερ, θα την επιβεβαιωσεις οταν τοποθετησεις την βαλβιδα γιατι καποιες φορες απεχουν. Την βαλβιδα την τοποθετεις στο πανω κολλαρο της μηχανης οσο το δυνατον πιο κοντα στον θερμοστατη οχι για την θερμοκρασια αλλα για να ειναι παντα γεματη η σωληνα με νερο και να <<ακουει>> η βαλβιδα. Για τα βεντιλατερ και την πιο συχνη λειτουργεια τους μην ανησυχεις γιατι θα δουλευουν λιγοτερο χρονο αφου καλουνται να χαμηλωσουν μικροτερη θερμοκρασια.
MASTORAS- Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 58
Τόπος : aerovolo.gr
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
MASTORAS έγραψε:Την σχεση 91 βαθμων που βλεπεις στα οργανα και των 92 που ανοιγει η βαλβιδα τα βεντιλατερ, θα την επιβεβαιωσεις οταν τοποθετησεις την βαλβιδα γιατι καποιες φορες απεχουν. Την βαλβιδα την τοποθετεις στο πανω κολλαρο της μηχανης οσο το δυνατον πιο κοντα στον θερμοστατη οχι για την θερμοκρασια αλλα για να ειναι παντα γεματη η σωληνα με νερο και να <<ακουει>> η βαλβιδα. Για τα βεντιλατερ και την πιο συχνη λειτουργεια τους μην ανησυχεις γιατι θα δουλευουν λιγοτερο χρονο αφου καλουνται να χαμηλωσουν μικροτερη θερμοκρασια.
Προσωπικά την έχω τοποθετήσει χωρίς πρόβλημα στο κάτω κολλάρο μεταξύ ψυγείου και θερμοστάτη. Τα βεντυλατέρ όντως δουλεύουν όντως συχνότερα αλλά με λιγότερη διάρκεια κάθε φορά.
Δείτε εδώ στo σχέδιο. Μπορεί βέβαια το σχέδιο να αφορά παλιότερο NIVA με μηχανικό βεντυλατέρ (με ιμάντα) αλλά τα κολλάρα είναι σχεδόν ίδια οπότε το έβαλα για να δείξω που μπαίνει η βαλβίδα για τα ηλεκτρικά.
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
Πανω απο το κολλαρο του θερμοστατη υπαρχει μια βαλβιδα (μαλλον)θερμοκρασιας.
Παιζει καποιο ρολο στη λειτουργια των βεντηλατερ δηλ.δινει εντολη στους 92 βαθμους
για να ξεκινησουν ή οχι ?
Απο οτι μπορω να συμπερανω και παρατηρω τα βεντηλατερ μου, παιρνουν μια εντολη στους
98 βαθμους και κοβουν στους 93.
Υπαρχει περιπτωση να μην δουλευει η βαλβιδα και την εντολη να την παιρνει απο το εγκεφαλο ή η ψηφιακη ενδειξη να γραφει παραπανω βαθμους!!!?
Τα φωτα σας.....
Παιζει καποιο ρολο στη λειτουργια των βεντηλατερ δηλ.δινει εντολη στους 92 βαθμους
για να ξεκινησουν ή οχι ?
Απο οτι μπορω να συμπερανω και παρατηρω τα βεντηλατερ μου, παιρνουν μια εντολη στους
98 βαθμους και κοβουν στους 93.
Υπαρχει περιπτωση να μην δουλευει η βαλβιδα και την εντολη να την παιρνει απο το εγκεφαλο ή η ψηφιακη ενδειξη να γραφει παραπανω βαθμους!!!?
Τα φωτα σας.....
leonivas- Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 60
Τόπος : Βολος
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
Αυτη ειναι η μοναδικη βαλβιδα που δινει στον εγκεφαλο την θερμοκρασια για να δωσει με την σειρα του εντολη στα βεντιλατερ και ενδειξη στα οργανα.
MASTORAS- Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 58
Τόπος : aerovolo.gr
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
ΕΜΕΝΕ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ...ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
StefanosR- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
StefanosR έγραψε: ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ...ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Στα προηγούμενα πόστ αναφέρονται σε ηλεκτρικά βεντιλατέρ. Το δικό σου που είναι πίσω από το ψυγείο είναι μηχανικό δηλ. είναι στερεωμένο πάνω στην αντλία του νερού και γυρνάει συνεχώς, παίρνει κίνηση μέσω του ιμάντα. Έτσι δεν είναι?? Το δικό αου Νιβα είναι πιο παλιό μοντέλο, τα νεότερα έχουν ηλ. βεντιλατέρ μπροστά.
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
StefanosR- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ένα 1700 ΤΒΙ με το βεντιλατέρ πίσω από το ψυγείο. Αν είναι μηχανικό ή ηλεκτρικό εσύ το ξέρεις.
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
StefanosR- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
Στέφανε αφού δεν γνωρίζεις δες πως γυρνάει το βεντιλατερ με λουρί ή είναι ηλεκτρικό.........
........
........
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
Απο το λιγο που φαινεται στην φωτο μαλλον ηλεκτρικο spal ειναι.
MASTORAS- Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 58
Τόπος : aerovolo.gr
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΜΕ ΛΟΥΡΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΑ ΧΘΕΣ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΛΙΓΑΚΙ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΥΤΟΜΟΥΝ ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ.
StefanosR- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
.....έχουν κάνει μετατροπή με την οποία εγώ δεν συμφωνώ καθόλου !!!!!
Κανονικά το νίβα σου από το εργοστάσιο είχε μηχανικό βεντιλατερ.
Εγώ δεν θα το άλλαζα, θα πρόσθετα μάλιστα και ένα ή ακόμα και δύο ηλεκτρικά μπροστά.
Οπότε το βρίσκω πολύ λογικό που ανεβάζει θερμοκρασία.
Τώρα το καλοκαίρι πρόσεξε το πολύ γιατί προβλέπω να καις φλάντζα!!!!
Κανονικά το νίβα σου από το εργοστάσιο είχε μηχανικό βεντιλατερ.
Εγώ δεν θα το άλλαζα, θα πρόσθετα μάλιστα και ένα ή ακόμα και δύο ηλεκτρικά μπροστά.
Οπότε το βρίσκω πολύ λογικό που ανεβάζει θερμοκρασία.
Τώρα το καλοκαίρι πρόσεξε το πολύ γιατί προβλέπω να καις φλάντζα!!!!
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
ΩΧ ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ...ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ/?
StefanosR- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ημερομηνία εγγραφής : 03/11/2011
Ηλικία : 56
Τόπος : ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Απ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ
Εγώ θα σου προτείνω να βάλεις δύο SPAL απ' έξω γιατί έτσι θα έχουν καλύτερη απόδοση.
ΠΡΟΣΕΞΕ όμως αυτό που έχεις δεν μπορεί να μπει απ' έξω πρέπει να πάρεις άλλα.
Αν θυμάμαι καλά......+ -....60 Ε το ένα.
ΠΡΟΣΕΞΕ όμως αυτό που έχεις δεν μπορεί να μπει απ' έξω πρέπει να πάρεις άλλα.
Αν θυμάμαι καλά......+ -....60 Ε το ένα.
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|