ένας άλλος θόρυβος του νίβα
+4
dimitris_patra
dimitris_tl
16niva
ευφραιμίδης
8 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Φίλοι, χαίρετε
1. Τρέχεις σε εθνικό δρόμο, ας πούμε με 100 χιλιόμετρα την ώρα. Το γκάζι είναι πατημένο και ακούγεται μόνο ο ήχος της μηχανής. Μέχρι εδώ όλα καλά. Αφήνεις το γκάζι και το αυτοκίνητο συνεχίζει να τρέχει με τη δύναμη της ορμής, τότε ακούγεται ένας ήχος σαν γουργούρισμα που προέρχεται από κάτω και όχι από το μπροστινό μέρος της μηχανής. Ό ήχος αυτός σβήνει με τη σταδιακή πτώση των στροφών.
2. Ο λευγές, που είναι για το μπλοκέ διαφορικό, πότε σύρετε προς τα πίσω και πότε όχι. Σαν να σκαλώνει κάπου μερικές φορές.
με εκτίμηση
1. Τρέχεις σε εθνικό δρόμο, ας πούμε με 100 χιλιόμετρα την ώρα. Το γκάζι είναι πατημένο και ακούγεται μόνο ο ήχος της μηχανής. Μέχρι εδώ όλα καλά. Αφήνεις το γκάζι και το αυτοκίνητο συνεχίζει να τρέχει με τη δύναμη της ορμής, τότε ακούγεται ένας ήχος σαν γουργούρισμα που προέρχεται από κάτω και όχι από το μπροστινό μέρος της μηχανής. Ό ήχος αυτός σβήνει με τη σταδιακή πτώση των στροφών.
2. Ο λευγές, που είναι για το μπλοκέ διαφορικό, πότε σύρετε προς τα πίσω και πότε όχι. Σαν να σκαλώνει κάπου μερικές φορές.
με εκτίμηση
ευφραιμίδης- Αριθμός μηνυμάτων : 10
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
ο λεβιες δουλεβη οταν ειναι πισω και αναβη ενα φωτακι κοκινο τοτε το 4χ4 ειναι 50/50.για το θορηβο που λες τσεκαρε αν ειναι καλα βιδομενη η εξατμηση στον κινητηρα
16niva- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2011
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
1) Για την πρώτη παρατήρηση πιθανόν να θέλουν άλλαγμα τα ρουλεμαν "11", "15" και "18" στην εικόνα μαζί με το καπάκι "13" που τα κρατάει αν έχει κάνει πατούρα που συνήθως αυτά βγάζουν πρώτα πρόβλημα ...
2) το κλείδωμα του κεντρικού δεν πρέπει να το κάνεις με μεγάλη ταχύτητα γιατί θα του κάνεις ζημιά, όταν δεν κλειδώνει, δεν το ζορίζεις, απλά
κάνεις λίγο "παιχνίδι" με τον συμπλέκτη και το γκάζι, με την ταχύτητα που έχεις μέχρι να κλειδώσει!
Πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα έχεις? Αν έχεις λίγα και κάνεις τακτικό service, δεν δικαιολογείται για ρουλεμάν ...
dimitris_tl- Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Αγαπητέ φίλε
έχεις γράψει για διάφορους θορύβους που προέρχονται από την μετάδοση.
Διάγνωση των βλαβών δεν μπορεί να γίνει μέσα από το φόρουμ φυσικά, μπορούμε όμως να πούμε κάποιες απόψεις για το τι μπορεί να συμβαίνει.
Συνήθως τα γκαπ-γκουπ προέρχονται από την μετάδοση μπροστά.
Συγκεκριμένα αθροίζονται τα όποια κενά υπάρχουν στα καρέ των μπιλιοφόρων, στα γρανάζια του μπροστινού διαφορικού και στους σταυρούς, με αποτέλεσμα να ακούς αυτό το γκαπ όταν πατάς και αφήνεις το γκάζι.
Αυτό το γκαπ πράγματι υπάρχει στα περισσότερα νίβα.......όμως πρέπει να εκτιμηθεί αν είναι λίγο δηλ. ανεκτό ή αν πρέπει να γίνει επισκευή.
Άλλοι θόρυβοι μπορεί να προκαλούνται από τον μπιλιοφόρο μεταξύ σασμάν-βοηθητικό, σταυρούς , ρουλεμάν κλπ....κλπ.
Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να τα δεις όλα αυτά και να τα επισκευάσεις διότι αν τα αφήνεις θα σου δημιουργήσουν μεγαλύτερα προβλήματα.
έχεις γράψει για διάφορους θορύβους που προέρχονται από την μετάδοση.
Διάγνωση των βλαβών δεν μπορεί να γίνει μέσα από το φόρουμ φυσικά, μπορούμε όμως να πούμε κάποιες απόψεις για το τι μπορεί να συμβαίνει.
Συνήθως τα γκαπ-γκουπ προέρχονται από την μετάδοση μπροστά.
Συγκεκριμένα αθροίζονται τα όποια κενά υπάρχουν στα καρέ των μπιλιοφόρων, στα γρανάζια του μπροστινού διαφορικού και στους σταυρούς, με αποτέλεσμα να ακούς αυτό το γκαπ όταν πατάς και αφήνεις το γκάζι.
Αυτό το γκαπ πράγματι υπάρχει στα περισσότερα νίβα.......όμως πρέπει να εκτιμηθεί αν είναι λίγο δηλ. ανεκτό ή αν πρέπει να γίνει επισκευή.
Άλλοι θόρυβοι μπορεί να προκαλούνται από τον μπιλιοφόρο μεταξύ σασμάν-βοηθητικό, σταυρούς , ρουλεμάν κλπ....κλπ.
Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να τα δεις όλα αυτά και να τα επισκευάσεις διότι αν τα αφήνεις θα σου δημιουργήσουν μεγαλύτερα προβλήματα.
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
dimitris_patra έγραψε:
Αυτό το γκαπ πράγματι υπάρχει στα περισσότερα νίβα.......όμως πρέπει να εκτιμηθεί αν είναι λίγο δηλ. ανεκτό ή αν πρέπει να γίνει επισκευή.
Άλλοι θόρυβοι μπορεί να προκαλούνται από τον μπιλιοφόρο μεταξύ σασμάν-βοηθητικό, σταυρούς , ρουλεμάν κλπ....κλπ.
Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να τα δεις όλα αυτά και να τα επισκευάσεις διότι αν τα αφήνεις θα σου δημιουργήσουν μεγαλύτερα προβλήματα.
Το Νίβα μέχρι τα 100-110 χιλμ/ώρα είναι σχετικά ήσυχο, μετά υπάρχει πρόβλημα σε ότι αφορά τους θορύβους....
Εμένα μου έκανε ένα ενοχλητικό θόρυβο στην κατηφόρα, όταν άφηνα το γκάζι, αλλά όχι τελείως, σε μια ορισμένη περιοχή στροφών του κινητήρα, θα τον παρομοίαζα τον θόρυβο σαν να "άλεθε" στραγάλια στο κεντρικό διαφορικό και όπως αποδείχθηκε στην συνέχεια ήταν τα τρία ρουλεμαν που έχω σημειώσει επάνω με το καπάκι που είχε κάνει πατούρα.
Για να περιορίσουν τους θορύβους φέρνουν από Ρωσία ορισμένοι μηχανικοί σταυρούς που είναι στην ουσία μπιλιοφόροι και επίσης αντικαθιστούν στο κεντρικό διαφορικό τα σημεία που βγαίνουν οι άξονες κίνησης με ποιο ενισχυμένα ρουλεμάν http://www.nivashop.ru/vcd-389-1/catalog.html όπως επίσης έχουν φτιάξει ξεχωριστή βάση στήριξης για το κεντρικό διαφορκό με το σώμα του αυτοκινήτου.
Η γνώμη μου για τις βλάβες και τις εκρεμότητες είναι η ίδια με του Δημήτρη ποιό πάνω, μην αφήνεις εκρεμότητες, διότι θα σε "αφήσουν" και θα τραβιέσαι....
dimitris_tl- Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Δημήτρη εσύ τι έχεις από αυτά ?dimitris_tl έγραψε:
Για να περιορίσουν τους θορύβους φέρνουν από Ρωσία ορισμένοι μηχανικοί σταυρούς που είναι στην ουσία μπιλιοφόροι και επίσης αντικαθιστούν στο κεντρικό διαφορικό τα σημεία που βγαίνουν οι άξονες κίνησης με ποιο ενισχυμένα ρουλεμάν http://www.nivashop.ru/vcd-389-1/catalog.html όπως επίσης έχουν φτιάξει ξεχωριστή βάση στήριξης για το κεντρικό διαφορκό με το σώμα του αυτοκινήτου.
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Εμένα γιατί όλα αυτά μου θυμίζουν γρασσάρισμα??? Λοιπόν το Niva και θόρυβος είναι μεγάλη ιστορία που όμως μειώνεται αισθητά με τακτικά γρασσαρίσματα. Εγώ γρασσάρω κάθε 5.000χλμ. Άλλοι πιο συχνά. Γρασσάρισμα στους σταυρούς και στα πολύσφηνα. Γρασσάρισμα και στον μπιλιοφόρο του σασμάν και οι θόρυβοι μειώνονται αισθητά. Αυτά που λέει ο ευφραιμίδης μου φαίνονται γνωστά.... Καλό γρασσάρισμα και όλα δουλεύουν γλυκά και ρολόι (στα στάνταρ του niva πάντα μη περιμένουμε να γίνει και mercedes). Πριν δοκιμάσεις οποιαδήποτε αλλαγή κοίταξε αν είναι καλά γρασσαρισμένα αυτά που αναφέρω.
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
εχει παραγγειλει κανενασ απο αυτη τι σελιδα?http://www.nivashop.ru/vcd-292-3/catalog.html
xristosskl- Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2012
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Οχι Δημήτρη δεν έχω βάλει τίποτα από αυτά, έχω ακόμα τους "μαμα" σταυρούς (160.000χιμ) αλλά τους γρασάρω τακτικά όπως και τα πολύσφηνα που είπε ο Γιώργος ποιο πριν.
Γιώργο τον μπιλιοφόρο (στην 2η εικόνα το Νο10) μετά τον ελαστικό σύνδεσμο (στην 2η εικόνα το Νο5)
μεταξυ κεντρικού και κιβωτίου ταχυτήτων πως τον γρασάρεις?
Σου "δίνει χέρι" να λύσεις το δεματικό που κρατάει τη φούσκα (στην 2η εικόνα το Νο 1) και να βάλεις γρασογραφίτη?
Η κατεβάζεις υποχρεωτικά το κεντρικό διαφορικό και τον "παίρνεις" στο χέρι?
Για την σελίδα επειδή είναι Ρώσικη ρώτα το Τασο Παπαδόπουλο (στα συνεργεία) που είναι από Ρωσία και ξέρει ποιό πολλά από εμας....
Σημ. Τις εικόνες με τις αναφορές την έβαλα για να έχει ακριβή αντίληψη όλος ο κόσμος που μας διαβάζει...
dimitris_tl- Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
dimitris_tl έγραψε:
Γιώργο τον μπιλιοφόρο (στην 2η εικόνα το Νο10) μετά τον ελαστικό σύνδεσμο (στην 2η εικόνα το Νο5)
μεταξυ κεντρικού και κιβωτίου ταχυτήτων πως τον γρασάρεις?
Σου "δίνει χέρι" να λύσεις το δεματικό που κρατάει τη φούσκα (στην 2η εικόνα το Νο 1) και να βάλεις γρασογραφίτη?
Η κατεβάζεις υποχρεωτικά το κεντρικό διαφορικό και τον "παίρνεις" στο χέρι?
Δημήτρη εγώ έχω βάλει στο πλάι γρασαδόρο και τον γρασάρω χωρίς να λυθεί τίποτα.
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Αρε να μην το ξέρω, γιατί πρόσφατα άλλαξα την τσιμούχα του στροφάλου πίσω από το βολάν, και τα είχα κατεβάσει όλα....
Κάτι αντίστοιχο είδα σε ένα Νιβα, δηλ να χρησιμοποιεί σταυρούς με το γρασαδοράκι στην εξωτερική μεριά.
Εκεί που έχω βάλει γωνιακά γρασαδοράκια είναι στο παρατίμονο με ρουλεμαν που το γρασσάρω που και που
Τέλος πάντων Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία με την πρώτη ευκαιρία θα το φτιάξω και εγώ...
Κάτι αντίστοιχο είδα σε ένα Νιβα, δηλ να χρησιμοποιεί σταυρούς με το γρασαδοράκι στην εξωτερική μεριά.
Εκεί που έχω βάλει γωνιακά γρασαδοράκια είναι στο παρατίμονο με ρουλεμαν που το γρασσάρω που και που
Τέλος πάντων Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία με την πρώτη ευκαιρία θα το φτιάξω και εγώ...
dimitris_tl- Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
καλησπερα κι απο εμενα...
οσον αφορα για το ''καρο'' εχω την εντυπωση οτι πρεπει να ευθυγραμμιστουν και οι τροχοι για να μπορεσει να κουμπωσει
οσον αφορα το θορυβο τσεκαρε οπωσ σου ειπαν και οι προηγουμενοι τους σταυρους για γρασσαρισμα...
πολυ θορυβο οχι μεταλλικο ομως κανουν και τα πατουμενα μας αναλογα τι φορας...
οσον αφορα για το ''καρο'' εχω την εντυπωση οτι πρεπει να ευθυγραμμιστουν και οι τροχοι για να μπορεσει να κουμπωσει
οσον αφορα το θορυβο τσεκαρε οπωσ σου ειπαν και οι προηγουμενοι τους σταυρους για γρασσαρισμα...
πολυ θορυβο οχι μεταλλικο ομως κανουν και τα πατουμενα μας αναλογα τι φορας...
fotis21- Αριθμός μηνυμάτων : 15
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
dimitris_tl έγραψε:Αρε να μην το ξέρω, γιατί πρόσφατα άλλαξα την τσιμούχα του στροφάλου πίσω από το βολάν, και τα είχα κατεβάσει όλα....
Κάτι αντίστοιχο είδα σε ένα Νιβα, δηλ να χρησιμοποιεί σταυρούς με το γρασαδοράκι στην εξωτερική μεριά.
Εκεί που έχω βάλει γωνιακά γρασαδοράκια είναι στο παρατίμονο με ρουλεμαν που το γρασσάρω που και που
Τέλος πάντων Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία με την πρώτη ευκαιρία θα το φτιάξω και εγώ...
dimitris_tl.....για σένα βάζω την φωτο
Τα είχα κατεβάσει όλα για να κάνω επισκευή σασμάν και όχι μόνο...... και έβγαλα φωτό
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου και την φωτογραφία, εύχομαι να ξεμπέρδεψες με τις επισκευές...
Αλήθεια πως πάει το Νίβα με τον πυκνωτή στην ανάφλεξη τώρα που το έχεις δοκιμάσει για τόσο καιρό?
Εμένα μου τα "παίξανε" τα πίσω ρουλεμάν διότι ήταν ημιτασιόν από Γιουγκοσλαβία που μου είπε ένας φίλος μηχανικός όταν τα είδε,
και μόλις πέρασα ένα ποτάμι πήραν νερό από την τσιμούχα και καταστράφηκαν....
Παιδιά υπάρχει κιτ σε SKF (Wheel Bearing Kit) (VKBA-1325) που βλέπετε στην εικόνα, που έχει ρουλεμάν-ασφάλεια-τσιμούχα-φλάτζα και Ο" Ring αλλά είναι για
τα Νιβα 1600 και τα πρώτα Νιβα 1,7 πολλαπλού ψεκασμού (2001) τα επόμενα Νιβα 1,7 έχουν πίσω ημιαξόνια ποιο χοντρα και δεν κάνει το κιτ!!!!
Η αφαίρεση των χαλασμένων ρουλεμάν έγινε με ξεπρεσάρισμα σε μηχανουργείο με τα ειδικά εργαλεία χωρίς κοψίμο της ασφάλειας και "πατέντες", η δε τοποθέτηση των καινούργιων έγινε πάλι με πρέσα όπως ακριβως αναφέρει το service manual του Νιβα !!!!
Τα ρουλεμάν στους εμπρός τροχούς τη γλύτωσαν διότι αν και ανοικτού τύπου τα έχω πάντα γρασαρισμένα και σωστά ρυθμισμένα...
Αυτό το κιτ (VKBA-1324) είναι πάλι της SKF για τους μπροστινούς τροχούς του Νιβα, όπως βλέπεται έχει δύο ρουλεμάν δύο τσιμούχες και ένα ειδικό παξιμάδι ασφαλείας
αυτό το παξιμάδι δεν υπάρχει στην αγορά (Ρέππας, Δαμίγγος κτλ) παρά μόνο στα ανταλλακτικά Λάντα....
Αλήθεια πως πάει το Νίβα με τον πυκνωτή στην ανάφλεξη τώρα που το έχεις δοκιμάσει για τόσο καιρό?
Εμένα μου τα "παίξανε" τα πίσω ρουλεμάν διότι ήταν ημιτασιόν από Γιουγκοσλαβία που μου είπε ένας φίλος μηχανικός όταν τα είδε,
και μόλις πέρασα ένα ποτάμι πήραν νερό από την τσιμούχα και καταστράφηκαν....
Παιδιά υπάρχει κιτ σε SKF (Wheel Bearing Kit) (VKBA-1325) που βλέπετε στην εικόνα, που έχει ρουλεμάν-ασφάλεια-τσιμούχα-φλάτζα και Ο" Ring αλλά είναι για
τα Νιβα 1600 και τα πρώτα Νιβα 1,7 πολλαπλού ψεκασμού (2001) τα επόμενα Νιβα 1,7 έχουν πίσω ημιαξόνια ποιο χοντρα και δεν κάνει το κιτ!!!!
Η αφαίρεση των χαλασμένων ρουλεμάν έγινε με ξεπρεσάρισμα σε μηχανουργείο με τα ειδικά εργαλεία χωρίς κοψίμο της ασφάλειας και "πατέντες", η δε τοποθέτηση των καινούργιων έγινε πάλι με πρέσα όπως ακριβως αναφέρει το service manual του Νιβα !!!!
Τα ρουλεμάν στους εμπρός τροχούς τη γλύτωσαν διότι αν και ανοικτού τύπου τα έχω πάντα γρασαρισμένα και σωστά ρυθμισμένα...
Αυτό το κιτ (VKBA-1324) είναι πάλι της SKF για τους μπροστινούς τροχούς του Νιβα, όπως βλέπεται έχει δύο ρουλεμάν δύο τσιμούχες και ένα ειδικό παξιμάδι ασφαλείας
αυτό το παξιμάδι δεν υπάρχει στην αγορά (Ρέππας, Δαμίγγος κτλ) παρά μόνο στα ανταλλακτικά Λάντα....
dimitris_tl- Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Παιδια αν θα μπορουσε καποιος να βαλει φωτο με συγκεκριμενα τα σημεια που θελουν γρασσαρισμα θα ηταν μια μεγαλη βοηθεια και για οσους δεν ξερουν και πολλα πραγματα..!Αυτα τα γρασσαδορακια που λετε πως μπαινουν και που?
Συγγνωμη για αυτα που ζηταω εχω καταλαβει εγω τα περισσοτερα απο αυτα που λετε εκτος απο αυτα τα εξωτερικα γρασσαδορακια αλλα καποιος που δεν ξερει και πολλα μπορει να μην καταλαβενει και τιποτα.!!
Exει πανω το θηριο απο την μανα του γρασσαδορους?Εχω ακουσει οτι εχει 6..!Το δικο μου ειναι μοντελο του 4..!
Φιλικα Αποστολης.!
Συγγνωμη για αυτα που ζηταω εχω καταλαβει εγω τα περισσοτερα απο αυτα που λετε εκτος απο αυτα τα εξωτερικα γρασσαδορακια αλλα καποιος που δεν ξερει και πολλα μπορει να μην καταλαβενει και τιποτα.!!
Exει πανω το θηριο απο την μανα του γρασσαδορους?Εχω ακουσει οτι εχει 6..!Το δικο μου ειναι μοντελο του 4..!
Φιλικα Αποστολης.!
totso- Αριθμός μηνυμάτων : 13
Ημερομηνία εγγραφής : 10/03/2012
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
dimitris_tl έγραψε:Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο σου και την φωτογραφία, εύχομαι να ξεμπέρδεψες με τις επισκευές...
Αλήθεια πως πάει το Νίβα με τον πυκνωτή στην ανάφλεξη τώρα που το έχεις δοκιμάσει για τόσο καιρό?
Για την ώρα τελείωσα!!!!!
Ο πυκνωτής παραμένει στην θέση του.......αλλά δεν έχω κάνει μέτρηση και γι αυτό δεν έχω γράψει κάτι.
Το σασμάν είχε αρχίσει εδώ και δύο μήνες να ψιλό βουίζει και όταν ήταν παγωμένο έκανε κάτι κρρ κρρ κρρ τα οποία σταματούσαν όταν πάταγα τον συμπλέκτη.
Δες ποιος ήταν ο βασικός λόγος
Άλλαξα όλα τα ρουλεμάν (προληπτικά), όλες τις τσιμούχες, σετ φλάντζες, σετ δίσκου, τσιμούχα στροφάλου πίσω, ελαστικό σύνδεσμο (doughnut)....και πίσω κυλινδράκια φρένων.
Το σασμάν αυτό έχει 180.000 χιλ.....και κατά τα άλλα (φουρκέτες, γρανάζια κλπ) είναι σαν καινούργιο.....
Αυτό είναι το δεύτερο σασμάν του Νίβα μου.....αυτό που είχε όταν το αγόρασα καταστράφηκε όταν είχε 40-50.000χιλ..... έσπασε και φράκαρε το ίδιο ακριβώς ρουλεμάν , με αποτέλεσμα να γυρίσει μέσα στην "φωλιά του"........και επειδή τότε δεν μπόρεσα να βρω ένα "κουφάρι" για να το επισκευάσω........πλήρωσα 130.000 δρχ .....τότε!!!!!
Αυτά τα ρουλεμάν που έδειξες δεν τα ήξερα.....αν χρειαστώ κάτι θα μου πεις που και ποιος......και φυσικά ευχαριστώ για την ενημέρωση.......
Αποστόλη ο γρασαδόρος πάνω στον μπιλιοφόρο ......είναι "πατέντα" για να μπορούμε να τον γρασάρουμε χωρίς να λυθεί.....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την dimitris_patra στις Πεμ Μαρ 15, 2012 4:20 pm, 1 φορά
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Ξερετε να μας κατατοπισετε που εχει γρασσαδορους το θηριο..?
totso- Αριθμός μηνυμάτων : 13
Ημερομηνία εγγραφής : 10/03/2012
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
totso έγραψε:Ξερετε να μας κατατοπισετε που εχει γρασσαδορους το θηριο..?
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Εχουν ολα απο την μανα τους?
Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση..!Βαζω την μυτη του γρασαδορου και πιεζω ?Ειναι ανοιχτες οι τρυπες η πρεπει να κανω κατι πριν βαλω γρασσο?
Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση..!Βαζω την μυτη του γρασαδορου και πιεζω ?Ειναι ανοιχτες οι τρυπες η πρεπει να κανω κατι πριν βαλω γρασσο?
totso- Αριθμός μηνυμάτων : 13
Ημερομηνία εγγραφής : 10/03/2012
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/38/360sinergeio.jpg/
Εχω ενα παρομοιο γρασσαδορο και μου εχουν πει οτι κανει δουλεια ισχυει?Εχει πολυ λεπτη μυτη Δηλαδη ειναι λιγο ποιο λεπτη απο μια γοπα τσιγαρου.!
Εχω ενα παρομοιο γρασσαδορο και μου εχουν πει οτι κανει δουλεια ισχυει?Εχει πολυ λεπτη μυτη Δηλαδη ειναι λιγο ποιο λεπτη απο μια γοπα τσιγαρου.!
totso- Αριθμός μηνυμάτων : 13
Ημερομηνία εγγραφής : 10/03/2012
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
totso έγραψε:https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/38/360sinergeio.jpg/
Εχω ενα παρομοιο γρασσαδορο και μου εχουν πει οτι κανει δουλεια ισχυει?Εχει πολυ λεπτη μυτη Δηλαδη ειναι λιγο ποιο λεπτη απο μια γοπα τσιγαρου.!
........αφού τον έχεις, γιατί δεν τον δοκιμάζεις να δεις αν κάνει.... .....
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Δημήτρη χαίρομαι που ξεμπέρδεψες με το σασμάν, και εγώ έχω αλλάξει σασμάν στα 120.000 χιλμ, πέταγε την 4η οπότε αντί να μπω στην διαδικασία να πληρώσω επισκευή και αναβάθμιση, έδωσα κάτι παραπάνω και έβαλα ένα καινούργιο νέου τύπου. Από το παλιό χρησιμοποιώ το πρεντιρέκτ για να κεντράρω τον δίσκο όταν επεμβαίνω εκεί...
Αλλά τώρα που το ανέφερες και εγώ ακούω κάτι παρόμοιο αλλά πολύ ελαφρά στο ρελαντί και θα το κοιτάξω αύριο.
Στηθοσκόπιο από γιατρό που είχα αγοράσει εδώ και χρόνια για αυτό το σκοπό
η τα ειδικά ακουστικά που βλέπετε από πάνω και προσεκτική ακρόαση στο σασμάν αφού ξεμονταριστεί η "πλαστικούρα" στο τούνελ από πάνω ....
Είναι γεγονός ότι τα Ρώσικα ρουλεμάν υστερούν από τα SKF και αμα είναι και ημιτασιόν από Γιουκοσλαβία, άστα να πάνε...
Πάντως για τα ρουλεμαν κιτ για τους άξονες υπάρχουν και τα Γερμανικά τα Master Sport που τα φέρνουν αρκετοί,
μεταξύ αυτών και ένας φίλος αλλά δυστυχώς δεν είχε κιτ για τους άξονες τους δικούς μου αλλά για τα νέα Νίβα που έχουν ποιο χοντρούς άξονες.
Θα σου πω τι μου συνέβη κατά την αγορά των κιτ για να προσέχουν και οι υπόλοιποι από τα λαμόγια που κυκλοφορούν....
Λοιπόν αφού ο γνωστός μου δεν είχε τα κιτ σε Master Sport πήγα σε ένα κατάστημα που συνεργάζεται με την SKF και τα ζήτησα, μου έφεραν δύο κιτ που δεν είχαν τις ασφάλεια μέσα και τα υλικά ήταν ξεσφράγιστα, τους δείχνω την φωτογραφία που είχα τυπώσει από το διαδίκτυο και τους λέω τα κιτ περιέχουν και τις ασφάλειες, πάρτε τα πίσω και φέρτε τα σωστά...
Πηγαίνει ο υπάλληλος στην αποθήκη του και μου φέρνει δύο καινούργια στο ένα κιτ τα υλικά ήταν σε διάφανες σακουλάκι σφραγισμένα και στο άλλο ήταν χύμα... Του λέω αυτό που είναι τα υλικά χύμα δεν το παίρνω διότι πρέπει να είναι σφραγισμένα από το εργοστάσιο και δεν έχω εμπιστοσύνη στην ασφάλεια που θα συγκρατεί τον άξονα με το ρουλεμάν!!! Πάρτε το πίσω και φέρε το σωστό!!!
Φυσικά το πήρε και μου έφεραν ένα με σφραγισμένα τα υλικά σε διαφανή σακούλα όπως το άλλο, αφού φυσικά μου ζήτησε συγνώμη........
Δυστυχώς προσπαθούν να εξαπατήσουν όπου τους παίρνει, για αυτό παιδιά προσοχή!!!!! Ευτυχώς υπάρχει το διαδίκτυο που μας βοηθάει σε τέτοιες περιπτώσεις
Εδώ είναι το κιτ για τους πίσω τροχούς σε Master Sport
Κατι άλλο τώρα με τα γρασαδοράκια,
εγώ επιπλέον έχω βάλει δύο γωνιακά γρασαδοράκια στο παρατίμονο που είναι με ρουλεμάν και τα γρασσάρω από καιρό σε καιρό...
Αλλά τώρα που το ανέφερες και εγώ ακούω κάτι παρόμοιο αλλά πολύ ελαφρά στο ρελαντί και θα το κοιτάξω αύριο.
Στηθοσκόπιο από γιατρό που είχα αγοράσει εδώ και χρόνια για αυτό το σκοπό
η τα ειδικά ακουστικά που βλέπετε από πάνω και προσεκτική ακρόαση στο σασμάν αφού ξεμονταριστεί η "πλαστικούρα" στο τούνελ από πάνω ....
Είναι γεγονός ότι τα Ρώσικα ρουλεμάν υστερούν από τα SKF και αμα είναι και ημιτασιόν από Γιουκοσλαβία, άστα να πάνε...
Πάντως για τα ρουλεμαν κιτ για τους άξονες υπάρχουν και τα Γερμανικά τα Master Sport που τα φέρνουν αρκετοί,
μεταξύ αυτών και ένας φίλος αλλά δυστυχώς δεν είχε κιτ για τους άξονες τους δικούς μου αλλά για τα νέα Νίβα που έχουν ποιο χοντρούς άξονες.
Θα σου πω τι μου συνέβη κατά την αγορά των κιτ για να προσέχουν και οι υπόλοιποι από τα λαμόγια που κυκλοφορούν....
Λοιπόν αφού ο γνωστός μου δεν είχε τα κιτ σε Master Sport πήγα σε ένα κατάστημα που συνεργάζεται με την SKF και τα ζήτησα, μου έφεραν δύο κιτ που δεν είχαν τις ασφάλεια μέσα και τα υλικά ήταν ξεσφράγιστα, τους δείχνω την φωτογραφία που είχα τυπώσει από το διαδίκτυο και τους λέω τα κιτ περιέχουν και τις ασφάλειες, πάρτε τα πίσω και φέρτε τα σωστά...
Πηγαίνει ο υπάλληλος στην αποθήκη του και μου φέρνει δύο καινούργια στο ένα κιτ τα υλικά ήταν σε διάφανες σακουλάκι σφραγισμένα και στο άλλο ήταν χύμα... Του λέω αυτό που είναι τα υλικά χύμα δεν το παίρνω διότι πρέπει να είναι σφραγισμένα από το εργοστάσιο και δεν έχω εμπιστοσύνη στην ασφάλεια που θα συγκρατεί τον άξονα με το ρουλεμάν!!! Πάρτε το πίσω και φέρε το σωστό!!!
Φυσικά το πήρε και μου έφεραν ένα με σφραγισμένα τα υλικά σε διαφανή σακούλα όπως το άλλο, αφού φυσικά μου ζήτησε συγνώμη........
Δυστυχώς προσπαθούν να εξαπατήσουν όπου τους παίρνει, για αυτό παιδιά προσοχή!!!!! Ευτυχώς υπάρχει το διαδίκτυο που μας βοηθάει σε τέτοιες περιπτώσεις
Εδώ είναι το κιτ για τους πίσω τροχούς σε Master Sport
Κατι άλλο τώρα με τα γρασαδοράκια,
εγώ επιπλέον έχω βάλει δύο γωνιακά γρασαδοράκια στο παρατίμονο που είναι με ρουλεμάν και τα γρασσάρω από καιρό σε καιρό...
dimitris_tl- Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Δημήτρη πριν την επισκευή είχα και εγώ το δίλημμα........επισκευή ή καινούριο
Όμως όταν το έλυσα και είδα πως ήταν μέσα.....μου ήταν αδύνατο να το πετάξω.....
Τώρα όσο αφορά τα ανταλλακτικά γενικώς....... άστα να πάνε, προσωπικά είμαι μπερδεμένος....αγοράζεις κάτι ακριβότερο και επώνυμο και πολλές φορές είναι "πατάτα",
παίρνεις φθηνό πάλι "πατάτα"......
Εγώ πάντως μετά από τις συμβουλές και υποδείξεις γνωστού μου μηχανικού και με μεγάλη εμπειρία στο νίβα......αντικατέστησα το ρουλεμάν που έδειξα στην φωτο με FAG....και όλα τα υπόλοιπα με ρώσικα!!!!!
Ο χρόνος θα δείξει αν έκανα καλά ή όχι....... αν βουίζει πάλι σε καμιά 20.000χιλ.......θα δοκιμάσω άλλη μάρκα!!!!!!
ΥΓ. αν μπορέσεις κάποια στιγμή βγάλε καμιά φωτό το παρατίμονο να δω πως έχεις βάλει τους γρασαδόρους.....παρ ότι ξέρω ότι είναι δύσκολο στο σημείο που βρίσκεται ......
Όμως όταν το έλυσα και είδα πως ήταν μέσα.....μου ήταν αδύνατο να το πετάξω.....
Τώρα όσο αφορά τα ανταλλακτικά γενικώς....... άστα να πάνε, προσωπικά είμαι μπερδεμένος....αγοράζεις κάτι ακριβότερο και επώνυμο και πολλές φορές είναι "πατάτα",
παίρνεις φθηνό πάλι "πατάτα"......
Εγώ πάντως μετά από τις συμβουλές και υποδείξεις γνωστού μου μηχανικού και με μεγάλη εμπειρία στο νίβα......αντικατέστησα το ρουλεμάν που έδειξα στην φωτο με FAG....και όλα τα υπόλοιπα με ρώσικα!!!!!
Ο χρόνος θα δείξει αν έκανα καλά ή όχι....... αν βουίζει πάλι σε καμιά 20.000χιλ.......θα δοκιμάσω άλλη μάρκα!!!!!!
ΥΓ. αν μπορέσεις κάποια στιγμή βγάλε καμιά φωτό το παρατίμονο να δω πως έχεις βάλει τους γρασαδόρους.....παρ ότι ξέρω ότι είναι δύσκολο στο σημείο που βρίσκεται ......
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
Λοιπόν Δημήτρη είναι πολύ εύκολο να βάλεις τα γωνιακά γρασαδοράκια, όπως βλέπεις στο παρατίμονο, αυτό μου είναι με ρουλεμάν έχει στην μπροστινή του όψη δύο βίδες Μ6 αυτές λοιπόν τις ξεβιδώνεις και τοποθετείς τα γωνιακά γρασαδοράκια διότι η τρύπα που βιδώνουν επικοινωνεί με το εσωτερικό και πραγματικά ο μόνος λόγος της ύπαρξης των βιδών εκεί είναι για τάπες διότι δεν στηρίζουν απολύτως τίποτα!!!
Οπότε βάζεις γωνιακά διότι με τα ίσια δεν δίνει χέρι για να γρασάρεις όταν είναι τοποθετημένο το παρατίμονο στο Νίβα
Αυτός είναι ο κατάλογος με τις διαστάσεις και τους κωδικούς των βιδών για όσους
δεν γνωρίζουν....
dimitris_tl- Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011
Απ: ένας άλλος θόρυβος του νίβα
......κατάλαβα!!!
Βγήκα τώρα και το έψαξα με το χέρι.....και βρίσκω μία βίδα.Ίσως το δικό μου έχει μία
Όμως πιάστηκα και εγώ κορόιδο .....όπως και εσύ με τον μπιλιοφόρο.....προχθές που είχα βγάλει το σασμάν θα ήταν εύκολο να βάλω τον γρασαδόρο..... τώρα το βλέπω πολύ δύσκολο.....δεν υπάρχει χώρος!!!!
Σ' ευχαριστώ!!!!
Βγήκα τώρα και το έψαξα με το χέρι.....και βρίσκω μία βίδα.Ίσως το δικό μου έχει μία
Όμως πιάστηκα και εγώ κορόιδο .....όπως και εσύ με τον μπιλιοφόρο.....προχθές που είχα βγάλει το σασμάν θα ήταν εύκολο να βάλω τον γρασαδόρο..... τώρα το βλέπω πολύ δύσκολο.....δεν υπάρχει χώρος!!!!
Σ' ευχαριστώ!!!!
dimitris_patra- Αριθμός μηνυμάτων : 130
Ημερομηνία εγγραφής : 11/01/2012
Τόπος : Πάτρα
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ
» θορυβος στις δεξιες στροφες!!!
» χτύπος στο νίβα
» νίβα (θερμοστάτης κ ά.)
» συζήτησης συνέχεια για το νίβα
» θορυβος στις δεξιες στροφες!!!
» χτύπος στο νίβα
» νίβα (θερμοστάτης κ ά.)
» συζήτησης συνέχεια για το νίβα
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|