Διαγνωστική θύρα OBD
5 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Διαγνωστική θύρα OBD
Είμαι καινούργιος μέλος στο forum σας και θα παρακαλούσα πολύ αν ξέρει κάποιος να μου πει με πιο τρόπο θα μπορούσα να διαβάσω τα errors από check engine ?
Είμαι κάτοχος ενός niva 1.7i μονού ψεκασμού. ( με 68.000 χλμ)
Το αγόρασα καινούργιο το 2000 και μέχρι πριν από ένα μηνά περίπου μου είχε ανάψει μόνο μια φορά το check engine, όταν ήθελε να συμπληρώσω υγρά φρένου.
Όμως εδώ και ένα μηνά με τη εκκίνηση του κινητήρα ανεβάζει περίπου 1500 στροφές και μετά από λίγο ανάβει το check engine και ρίχνει απότομα τις στροφές .(Σε δυο-τρεις περιπτώσεις έσβησε το κινητήρα) Το πείρα σε μηχανικό και μου είπε ότι μάλλον το πρόβλημα είναι ένας αισθητήρας που είναι κοντά στο στρόφαλο. Αφού με έστειλε και τον αγόρασα τον τοποθέτησε αλλά το πρόβλημα παρέμεινε το ίδιο….
Διαβάζοντας κάποιες σελίδες στο διαδίκτυο είδα ότι υπάρχουν κάποια προγράμματα που μπορούν να δώσουν το κωδικό του προβλήματος συνδέοντας μέσω καλωδίου στη διαγνωστική θύρα OBD που βρίσκετε αριστερά κοντά στα κουτιά με τις ασφάλειες . Βρήκα τη θύρα αλλά η συγκεκριμένη θύρα έχει 12 pin ενώ έπρεπε να έχει 16 pin.
Για αυτό ζητώ τη βοήθεια σας !
Ευχαριστώ !
Είμαι κάτοχος ενός niva 1.7i μονού ψεκασμού. ( με 68.000 χλμ)
Το αγόρασα καινούργιο το 2000 και μέχρι πριν από ένα μηνά περίπου μου είχε ανάψει μόνο μια φορά το check engine, όταν ήθελε να συμπληρώσω υγρά φρένου.
Όμως εδώ και ένα μηνά με τη εκκίνηση του κινητήρα ανεβάζει περίπου 1500 στροφές και μετά από λίγο ανάβει το check engine και ρίχνει απότομα τις στροφές .(Σε δυο-τρεις περιπτώσεις έσβησε το κινητήρα) Το πείρα σε μηχανικό και μου είπε ότι μάλλον το πρόβλημα είναι ένας αισθητήρας που είναι κοντά στο στρόφαλο. Αφού με έστειλε και τον αγόρασα τον τοποθέτησε αλλά το πρόβλημα παρέμεινε το ίδιο….
Διαβάζοντας κάποιες σελίδες στο διαδίκτυο είδα ότι υπάρχουν κάποια προγράμματα που μπορούν να δώσουν το κωδικό του προβλήματος συνδέοντας μέσω καλωδίου στη διαγνωστική θύρα OBD που βρίσκετε αριστερά κοντά στα κουτιά με τις ασφάλειες . Βρήκα τη θύρα αλλά η συγκεκριμένη θύρα έχει 12 pin ενώ έπρεπε να έχει 16 pin.
Για αυτό ζητώ τη βοήθεια σας !
Ευχαριστώ !
rho_64- Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 15/04/2010
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
Δεν ειμαι σιγουρος για το αν κανει αυτοδιαγνωση απο την OBD, καλυτερα αν υπαρχει προσβαση σε καποιο εξουσιοδοτημενο να πας εκει για να το διαβασει στο διαγνωστικο. Κατα μεγαλο ποσοστο παντως (αν σου κραταει υψηλες στροφες και αναβει το τσεκ κατα την κινηση, οταν περνας τα 40 kmh περιπου) να φταιει και ο αισθητηρας ταχυτητας στο κεντρικο διαφορικο.
Βεβαια την σωστη αιτια θα την δει το διαγνωστικο.
Βεβαια την σωστη αιτια θα την δει το διαγνωστικο.
MASTORAS- Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 58
Τόπος : aerovolo.gr
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
Ευχαριστώ πολύ mastora για τη γρήγορη απάντηση σου.
Θα ήθελα να γνώριζα όμως αν υπάρχει κάποιος τρόπος αυτοδιάγνωσης με κάποιο kit ?
Θα ήθελα να γνώριζα όμως αν υπάρχει κάποιος τρόπος αυτοδιάγνωσης με κάποιο kit ?
rho_64- Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 15/04/2010
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
rho_64 έγραψε:Είμαι καινούργιος μέλος στο forum σας και θα παρακαλούσα πολύ αν ξέρει κάποιος να μου πει με πιο τρόπο θα μπορούσα να διαβάσω τα errors από check engine ?
Είμαι κάτοχος ενός niva 1.7i μονού ψεκασμού. ( με 68.000 χλμ)
Το αγόρασα καινούργιο το 2000 και μέχρι πριν από ένα μηνά περίπου μου είχε ανάψει μόνο μια φορά το check engine, όταν ήθελε να συμπληρώσω υγρά φρένου.
Όμως εδώ και ένα μηνά με τη εκκίνηση του κινητήρα ανεβάζει περίπου 1500 στροφές και μετά από λίγο ανάβει το check engine και ρίχνει απότομα τις στροφές .(Σε δυο-τρεις περιπτώσεις έσβησε το κινητήρα) Το πείρα σε μηχανικό και μου είπε ότι μάλλον το πρόβλημα είναι ένας αισθητήρας που είναι κοντά στο στρόφαλο. Αφού με έστειλε και τον αγόρασα τον τοποθέτησε αλλά το πρόβλημα παρέμεινε το ίδιο….
Διαβάζοντας κάποιες σελίδες στο διαδίκτυο είδα ότι υπάρχουν κάποια προγράμματα που μπορούν να δώσουν το κωδικό του προβλήματος συνδέοντας μέσω καλωδίου στη διαγνωστική θύρα OBD που βρίσκετε αριστερά κοντά στα κουτιά με τις ασφάλειες . Βρήκα τη θύρα αλλά η συγκεκριμένη θύρα έχει 12 pin ενώ έπρεπε να έχει 16 pin.
Για αυτό ζητώ τη βοήθεια σας !
Ευχαριστώ !
1) Κατ αρχήν δεν θα έπρεπε να έχει 16pin όπως λες. 16 έχουν τα OBD2 αυτοκίνητα και τα μεταγενέστερα OBD1 ενώ εσένα είναι OBD1 παλαιού τύπου οπότε καλώς έχει 12pin.
2) Χρειάζεσαι διαγνωστικό για 12pin OBD1. Όπως υπάρχουν στην αγορά διαγνωστικά για OBD2 υπάρχουν και για OBD1. Το βάζεις πάνω τσεκάρεις τι κωδικό σου βγάζει. Κοιτάς τη λίστα με τους κωδικούς του NIVA και ξέρεις τι βλάβη έχεις. Αν θες να κατασκευάσεις κάποιο κιτ και όχι έτοιμο διαγνωστικό θα το βρεις εδώ:
www.turbo-nutter.com/niva_tbi.pdf
Θα χρειαστείς και laptop όμως.
3) Ακολουθεί η λίστα με τους κωδικούς του OBD1 Lada Niva στα Αγγλικά (δεν την έχω στα Ελληνικά).
12 No spark pulses at CPU or else good system, no codes
13 Oxygen sensor output remained at .35-.55 volts for more than one
minute after warmup. Possible open circuit.
14 Coolant sensor indicated a temperature above 130C for 3 seconds
after engine ran for 20 seconds. Probably a short
15 Coolant sensor indicated a temperature below -30C for 3 seconds
when MAT > - 13 or engine running over 1 minute. Probably open
circuit
21 Throttle pos sensor above 2.5 volts for 2 seconds when engine speed
below 1600 rpm
22 Throttle pos sensor below .2 volt for 2 seconds while engine running
23 MAT sensor shows < -30 degrees C for 3 seconds after engine running
1 minute or coolant > 30C. Probably an open circuit.
24 No speed sensor pulses when engine between 2000-4000 rpm, throttle
closed, high vacuum, not in neutral and all for 5 seconds
25 MAT sensor showed above 145 degrees C for 2 seconds after engine
ran for over 1 minute. Possible short circuit.
33 MAP sensor voltage too high (> 4.00 v). Possible vacuum leak to
sensor or faulty sensor.
34 MAP sensor voltage too low (< 0.25 v) with ignition on or engine
running >1200 rpm and throttle open >20%
35 Closed throttle idle speed is more than 75 rpm above or below correct
value for more than 45 seconds
41 No Crankshaft reference pulses. Ignition voltage < 11 volts etc.
42 Open or short on EST or BYPASS line to ignition module.
44 O2 sensor showed < 0.250 volt for over 20 seconds while operating
closed loop
45 O2 sensor showed > 0.550 volt for over 50 seconds while in closed
loop with engine running over 1 minute and throttle open more than 2%
51 Check that CALPAK is in place, fully inserted, and no bent pins
53 Car's alternator has produced >16.9 volts for over 2 seconds. Check
charging system
54 Octane adjuster signal too high or too low.
55 ECU A to D error. Check ECU grounds, or excessive input voltage
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
Αγαπητέ διαχειριστή του forum ποτέ δεν θα φανταζόμουν τόσο γρήγορη ανταπόκριση στις ερωτήσεις μου !
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ !
Επειδή λοιπόν μένω στη επαρχία , η τοπική αγορά είναι πολύ φτωχή σε τέτοιου είδους διαγνωστικά συστήματα.
Θα εκτιμούσα πολύ αν μου προτείνατε κάποια συγκεκριμένη συσκευή καθώς και το κατάστημα που μπορώ να τη προμηθευτώ.
Γνωρίσω ότι η δημοσίευση ονομάτων καταστημάτων μπορεί να είναι ενάντια στους κανόνες που έχετε στο forum σας.
Για αυτό αν έχετε την καλοσύνη μπορείτε να μου στείλετε τις απαντήσεις σας με κάποιο e-mail στη διεύθυνση : rho_64@yahoo.gr
Για άλλη μια φορά σας ευχαριστώ πάρα πολύ !
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ !
Επειδή λοιπόν μένω στη επαρχία , η τοπική αγορά είναι πολύ φτωχή σε τέτοιου είδους διαγνωστικά συστήματα.
Θα εκτιμούσα πολύ αν μου προτείνατε κάποια συγκεκριμένη συσκευή καθώς και το κατάστημα που μπορώ να τη προμηθευτώ.
Γνωρίσω ότι η δημοσίευση ονομάτων καταστημάτων μπορεί να είναι ενάντια στους κανόνες που έχετε στο forum σας.
Για αυτό αν έχετε την καλοσύνη μπορείτε να μου στείλετε τις απαντήσεις σας με κάποιο e-mail στη διεύθυνση : rho_64@yahoo.gr
Για άλλη μια φορά σας ευχαριστώ πάρα πολύ !
rho_64- Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 15/04/2010
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
Λοιπόν τελικά μάλλον κατάφερα να βρω τους κωδικούς σφαλμάτων..( 12-22-23-34 ) που έχει το αυτοκίνητο. Μήπως γνωρίζετε τώρα τι χρειάζεται για να το επισκευάσω ?
rho_64- Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 15/04/2010
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
Αdmin αφου οι κωδικοι υπαρχουν στα Ελληνικα εδω http://nivagr.forumotion.com/forum-f3/topic-t7.htm
Dachar- Αριθμός μηνυμάτων : 25
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 35
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
Φίλε μου νομίζω ότι οι κωδικοί που αναφέρεις αφορούν το LADA NIVA 1.7 i πολλαπλού ψεκασμού. ( Το δικό μου είναι μονού ) Και από ότι βλέπω στη λίστα δεν υπάρχουν κωδικοί με νούμερο 12-22-23-34 !
Όπως αναφέρεις σε παλαιότερο ( post Παρ Apr 16, 2010 2:58 ) οι κωδικοί και η ερμηνεία τους είναι αυτoi :
12 No spark pulses at CPU or else good system, no codes
22 Throttle pos sensor below .2 volt for 2 seconds while engine running
23 MAT sensor shows < -30 degrees C for 3 seconds after engine running
34 MAP sensor voltage too low (< 0.25 v) with ignition on or engine
running >1200 rpm and throttle open >20%
Το θέμα είναι τώρα αν γνωρίζει κάποιος να μου πει αν φταίει κάποιος συγκεκριμένος αισθητήρας που βγάζει τα παραπάνω προβλήματα
Όπως αναφέρεις σε παλαιότερο ( post Παρ Apr 16, 2010 2:58 ) οι κωδικοί και η ερμηνεία τους είναι αυτoi :
12 No spark pulses at CPU or else good system, no codes
22 Throttle pos sensor below .2 volt for 2 seconds while engine running
23 MAT sensor shows < -30 degrees C for 3 seconds after engine running
34 MAP sensor voltage too low (< 0.25 v) with ignition on or engine
running >1200 rpm and throttle open >20%
Το θέμα είναι τώρα αν γνωρίζει κάποιος να μου πει αν φταίει κάποιος συγκεκριμένος αισθητήρας που βγάζει τα παραπάνω προβλήματα
rho_64- Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 15/04/2010
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
τωρα καταλαβα..δικο μου λαθος
Dachar- Αριθμός μηνυμάτων : 25
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 35
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
Γεια σας πάλι. Τώρα έχω να αντιμετωπίσω άλλο πρόβλημα. Όποτε μείνει ο κινητήρας κλειστός πάνω από τρεις-τέσσερεις ώρες η μπαταρία αδειάζει, και μετά δεν έχει αρκετή ενεργεία για να ξεκινήσει τον κινητήρα πάλι. Πείρα το αυτοκίνητο σε ηλεκτρολόγο το έκανε έλεγχο και βρήκε ότι ο δυναμός φορτώνει κανονικά την μπαταρία και όταν ο κινητήρας είναι απενεργοποιημένος η μπαταρία δεν έχει απώλειες ρεύματος. Εδώ να πω ότι η μπαταρία είναι 65 amp καινούργια .
Μήπως γνωρίζετε τι μπορεί να συμβαίνει ?
Μήπως γνωρίζετε τι μπορεί να συμβαίνει ?
rho_64- Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 15/04/2010
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
rho_64 έγραψε:Γεια σας πάλι. Τώρα έχω να αντιμετωπίσω άλλο πρόβλημα. Όποτε μείνει ο κινητήρας κλειστός πάνω από τρεις-τέσσερεις ώρες η μπαταρία αδειάζει, και μετά δεν έχει αρκετή ενεργεία για να ξεκινήσει τον κινητήρα πάλι. Πείρα το αυτοκίνητο σε ηλεκτρολόγο το έκανε έλεγχο και βρήκε ότι ο δυναμός φορτώνει κανονικά την μπαταρία και όταν ο κινητήρας είναι απενεργοποιημένος η μπαταρία δεν έχει απώλειες ρεύματος. Εδώ να πω ότι η μπαταρία είναι 65 amp καινούργια .
Μήπως γνωρίζετε τι μπορεί να συμβαίνει ?
Αν ειναι σιγουρη η διαγνωση του ηλεκτρολογου και δεν ξεχνας εσυ κατι αναμενο, τοτε ελεγξε και την μπαταρια μηπως εχει βραχυκυκλωμενο στοιχειο και αδειαζει μονη της. Για να την ελεγξεις ευκολα οταν σβησεις το αυτοκινητο βγαλε εναν πολο (κατα προτιμηση τον αρνητικο -) και μετα απο 4 ωρες βαλε τον και βαλε μπρος, αν παρει φταιει κατι στο αυτοκινητο, αν δεν παρει φταιει η μπαταρια.
MASTORAS- Αριθμός μηνυμάτων : 57
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2010
Ηλικία : 58
Τόπος : aerovolo.gr
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
Ευχαριστώ Μάστορα για την απάντηση σου.
Ναι το έχω κάνει αυτό. Έβγαλα τον αρνητικό πόλο από νωρίς το απόγευμα και την άλλη μέρα το πρωί τον ξανάβαλα και χτύπησε μίζα κανονικά !
Ναι το έχω κάνει αυτό. Έβγαλα τον αρνητικό πόλο από νωρίς το απόγευμα και την άλλη μέρα το πρωί τον ξανάβαλα και χτύπησε μίζα κανονικά !
rho_64- Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 15/04/2010
obd 2
Καλημερα , ειμαι νεος στο forum και εχω μια απορια , που βρισκεται η φυσα obd2 στο niva 1.7 mpi? το εχω απο το 2004 και για πρωτη φορα χριαζομαι διαγνωση . Ευχαριστω .
iggorr- Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 22/10/2010
Απ: Διαγνωστική θύρα OBD
iggorr έγραψε:Καλημερα , ειμαι νεος στο forum και εχω μια απορια , που βρισκεται η φυσα obd2 στο niva 1.7 mpi? το εχω απο το 2004 και για πρωτη φορα χριαζομαι διαγνωση . Ευχαριστω .
Βρίσκεται κάτω αριστερά από τα πόδια του οδηγού. Έχει ένα καπάκι με 2 βίδες και έχει απέξω το σηματάκι του check engine.
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|