ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ
Το κοντερ γραφει 19200 χιλιομετρα.
Αρχισα μερικες μερες πριν, να διαβαζω για την αλλαγη στις βαλβολινες σε ντοπια και ξενα
forum και κατεληξα να αγορασω Γερμανικες 75-90 (4 λιτρα) για τα διαφορικα-κεντρικο
και 85-90 (2 λιτρα)για το σασμαν μιας και αυτη η μαρκα δεν βγαζει 80-90.Τα αρχικα της ειναι
(ας μου επιτραπει για να μην θεωρηθει διαφημηση) L-M.
Απο το καταστημα που τις προμηθευτηκα μου ειπαν πως εχουν ζωη για 100000 χιλ.
Ειναι δυνατον να συμβει αυτο?
Εαν βαλω και τα προσθετα που λεει η μαμα Lada θα οφελησουν ή οχι ???
Σημ: To αυτ/το ειναι ακομη στην εγγυηση.(Για δικους μου λογους δεν το παω στο εδω εξ.
service).
Καθε συμβουλη δεκτη.
Αρχισα μερικες μερες πριν, να διαβαζω για την αλλαγη στις βαλβολινες σε ντοπια και ξενα
forum και κατεληξα να αγορασω Γερμανικες 75-90 (4 λιτρα) για τα διαφορικα-κεντρικο
και 85-90 (2 λιτρα)για το σασμαν μιας και αυτη η μαρκα δεν βγαζει 80-90.Τα αρχικα της ειναι
(ας μου επιτραπει για να μην θεωρηθει διαφημηση) L-M.
Απο το καταστημα που τις προμηθευτηκα μου ειπαν πως εχουν ζωη για 100000 χιλ.
Ειναι δυνατον να συμβει αυτο?
Εαν βαλω και τα προσθετα που λεει η μαμα Lada θα οφελησουν ή οχι ???
Σημ: To αυτ/το ειναι ακομη στην εγγυηση.(Για δικους μου λογους δεν το παω στο εδω εξ.
service).
Καθε συμβουλη δεκτη.
leonivas- Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 60
Τόπος : Βολος
Απ: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ
Από όσο ξέρω από την αντιπροσωπεία, οι συγκεκριμένες βαλβολίνες (ίδιες βάζω και γώ), αλλάζουν κάθε 30.000Km.
NIKVILLIOTIS- Αριθμός μηνυμάτων : 90
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
Ηλικία : 65
Τόπος : Μικροχώρι-ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ
Απ: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ
Οκ. NIKVILLIOTIS, δεν με νοιαζουν και τοσο τα χιλιομετρα , αλλοστε σε αλλα αυτοκινητα που ειχα
πριν απο το niva comfort (polo,askona,rover,corsa,και ενα niva 1600 του "91) ειμουν και ειμαι υπερ των
συχνων αλλαγων ( καθε 5000 χιλ. λαδια και καθε 10000 ολα τα υπολοιπα).
Δεν εξεταζω τη δαπανη της συντηρισης για να εχω παντα το κεφαλι μου ησυχο.
Τωρα οσον αφορα τα προσθετα που λεει το εξ. service τι να κανω δεν ξερω.
Eιναι πραγματι χρησιμα με αυτη τη μαρκα βαλβολινες ή οχι;;
πριν απο το niva comfort (polo,askona,rover,corsa,και ενα niva 1600 του "91) ειμουν και ειμαι υπερ των
συχνων αλλαγων ( καθε 5000 χιλ. λαδια και καθε 10000 ολα τα υπολοιπα).
Δεν εξεταζω τη δαπανη της συντηρισης για να εχω παντα το κεφαλι μου ησυχο.
Τωρα οσον αφορα τα προσθετα που λεει το εξ. service τι να κανω δεν ξερω.
Eιναι πραγματι χρησιμα με αυτη τη μαρκα βαλβολινες ή οχι;;
leonivas- Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 60
Τόπος : Βολος
Απ: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ
Κακό δεν κάνει να τις αλλάζεις κάθε 30.000Km!!!!
...και κάθε 10.000Km νά γρασσάρεις τους 'αξονες και τα διαφορικά.
...και κάθε 10.000Km νά γρασσάρεις τους 'αξονες και τα διαφορικά.
NIKVILLIOTIS- Αριθμός μηνυμάτων : 90
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
Ηλικία : 65
Τόπος : Μικροχώρι-ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ
Απ: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ
Οκ. NIKVILLIOTIS, ευχαριστω για την διευκρυνηση.
Μιας και γινετε λογος για το γρασαρισμα των αξονων και των διαφορικων,
αγορασα ενα κουτι γρασο SKF για να γρασαρω τα ρουλεμαν στους μπροστινους
τροχους.
Κανει το ιδιο γρασο για τα διαφορικα και τους αξονες;
Ο πωλητης μου ειπε πως δεν κανει.
Μηπως το ειπε για να πουλησει κι αλλο γρασο... Μπερδευτηκα λιγο.
Σημ: πρεπει να καθαριστει το παλιο (μαυρισμενο) γρασο ή να συμπληρωσω και αλλο πανω απο
το παλιο;; Ποση ειναι η δοσολογια; Υπαρχει καποιο μετρο που γινετε αυτο;
Μιας και γινετε λογος για το γρασαρισμα των αξονων και των διαφορικων,
αγορασα ενα κουτι γρασο SKF για να γρασαρω τα ρουλεμαν στους μπροστινους
τροχους.
Κανει το ιδιο γρασο για τα διαφορικα και τους αξονες;
Ο πωλητης μου ειπε πως δεν κανει.
Μηπως το ειπε για να πουλησει κι αλλο γρασο... Μπερδευτηκα λιγο.
Σημ: πρεπει να καθαριστει το παλιο (μαυρισμενο) γρασο ή να συμπληρωσω και αλλο πανω απο
το παλιο;; Ποση ειναι η δοσολογια; Υπαρχει καποιο μετρο που γινετε αυτο;
leonivas- Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 60
Τόπος : Βολος
Απ: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ
Λεωνίδα δεν σε κορόιδεψε. Άλλο γράσσο για τα ρουλεμάν(ψιλό) και άλλο για τους άξονες.leonivas έγραψε:Οκ. NIKVILLIOTIS, ευχαριστω για την διευκρυνηση.
Μιας και γινετε λογος για το γρασαρισμα των αξονων και των διαφορικων,
αγορασα ενα κουτι γρασο SKF για να γρασαρω τα ρουλεμαν στους μπροστινους
τροχους.
Κανει το ιδιο γρασο για τα διαφορικα και τους αξονες;
Ο πωλητης μου ειπε πως δεν κανει.
Μηπως το ειπε για να πουλησει κι αλλο γρασο... Μπερδευτηκα λιγο.
Σημ: πρεπει να καθαριστει το παλιο (μαυρισμενο) γρασο ή να συμπληρωσω και αλλο πανω απο
το παλιο;; Ποση ειναι η δοσολογια; Υπαρχει καποιο μετρο που γινετε αυτο;
Πάρε τ/φ στην αντιπροσωπεία(service) και ρώτησε τους ,γιατί και γώ δεν θυμάμαι τον τύπο...ή αν διαβάσει ο "mastoras" και θυμάται ας μας το γράψει.
Συμπληρώνεις από τους γρασσαδόρους , μέχρι να σου κάνει υπερχείλιση.
NIKVILLIOTIS- Αριθμός μηνυμάτων : 90
Ημερομηνία εγγραφής : 24/02/2010
Ηλικία : 65
Τόπος : Μικροχώρι-ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ
Απ: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ
Στα ρουλεμαν των μπροστινων τροχων ποσο;
leonivas- Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2010
Ηλικία : 60
Τόπος : Βολος
Απ: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ
Καλησπέρα,
Εγώ χρησιμοποιώ τις συνθετικές βαλβολίνες MOTUL οι οποίες είναι με προδιαγραφές "GL5"
και χρησιμοποιούν το πρόσθετο Alcylαmine* σαν υποκατάστατο της Θειαδιαζόλης
(προφανώς για αποφυγή της διάβρωσης που προκαλεί η θειαδιαζόλη στα μπρούτζινα τμήματα στα κιβώτια ταχυτήτων...)
Διαβάστε τι γράφει η συσκευασία στο πίσω μέρος επί τούτου....
Αυτή εδώ είναι
για το κιβώτιο ταχυτήτων
και αυτή εδώ είναι
για τα υπόλοιπα διαφορικά ...
Σημειώσεις:
* Alcylamine (¦al·kəl·ə¦mēn)
(organic chemistry) A compound consisting of an alkyl group attached to the nitrogen of an amine; an example is ethylamine, C2H5NH2.
Read more: http://www.answers.com/topic/alkylamine#ixzz1TbHTjPwx
** Θειαδιαζόλη (thī'ə-zōl') pronunciation
A colorless or pale yellow liquid, C3H3NS, containing a five-member ring composed of a nitrogen atom, a sulfur atom, and three carbon atoms, used in making dyes and fungicides.
Any of various derivatives of this compound.
Read more: http://www.answers.com/topic/thiazole#ixzz1TbLbHOfH
Εγώ χρησιμοποιώ τις συνθετικές βαλβολίνες MOTUL οι οποίες είναι με προδιαγραφές "GL5"
και χρησιμοποιούν το πρόσθετο Alcylαmine* σαν υποκατάστατο της Θειαδιαζόλης
(προφανώς για αποφυγή της διάβρωσης που προκαλεί η θειαδιαζόλη στα μπρούτζινα τμήματα στα κιβώτια ταχυτήτων...)
Διαβάστε τι γράφει η συσκευασία στο πίσω μέρος επί τούτου....
Αυτή εδώ είναι
για το κιβώτιο ταχυτήτων
και αυτή εδώ είναι
για τα υπόλοιπα διαφορικά ...
Σημειώσεις:
* Alcylamine (¦al·kəl·ə¦mēn)
(organic chemistry) A compound consisting of an alkyl group attached to the nitrogen of an amine; an example is ethylamine, C2H5NH2.
Read more: http://www.answers.com/topic/alkylamine#ixzz1TbHTjPwx
** Θειαδιαζόλη (thī'ə-zōl') pronunciation
A colorless or pale yellow liquid, C3H3NS, containing a five-member ring composed of a nitrogen atom, a sulfur atom, and three carbon atoms, used in making dyes and fungicides.
Any of various derivatives of this compound.
Read more: http://www.answers.com/topic/thiazole#ixzz1TbLbHOfH
dimitris_tl- Αριθμός μηνυμάτων : 137
Ημερομηνία εγγραφής : 13/07/2011
Απ: ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ
Καλησπέρα, και εγώ χρησιμοποιώ τις ίδιες (ΜotylGear 75w90 για κιβώτιο, και HD 80w90 για τα υπόλοιπα και μέχρι τώρα όλα καλά. Βέβαια ψάχνοντας βρήκα ότι και η SHELL SPIRAX S6 75w90 έχει και αυτή alkylamine (http://www.epc.shell.com/Docs/GSAP_msds_00322570.PDF & http://www.epc.shell.com/Docs/GPCDOC_Local_TDS_United_Kingdom_Shell_Spirax_S6_AXME_75W-90_%28en-GB%29_TDS_v1.pdf)
όπως και η SHELL SPIRAX S2 A 80w90 (http://www.epc.shell.com/Docs/GPCDOC_Local_TDS_United_Kingdom_Shell_Spirax_S2_A_80W-90_%28en-GB%29_TDS_v1.pdf & http://www.epc.shell.com/Docs/GSAP_msds_00322725.PDF)
και σκέφτομαι στην επόμενη αλλαγή να χρησιμοποιήσω αυτές.
SHELL SPIRAX S6 75w90 ( GL-5, MT-1, SAE J2360, MIL-PRF-2105E)
SHELL SPIRAX S2 A 80w90 (GL-5)
ΜotylGear 75w90 (GL 4/5 MIL-2105D)
Motul HD 80w90 (GL 4/5 MIL-2105D).
Αυτό γιατί ειδικά η Shell 75w90 υπερκαλύπτει περισσότερα standard όσο αφορά το ASTM D 130 (Copper corrosion test- Τεστ διάβρωσης χαλκού) όπου σύμφωνα με την κατηγορία MIL-2105E έχει όριο 2α ενώ η MIL 2105D έχει όριο 3. (η κλίμακα είναι 1a,1b,2a,2b,2c,2d,2e,3a,3b,3c,4a,4b. ;Όσο πιο μικρό νούμερο τόσο το καλύτερο.
Ευχαριστώ.
όπως και η SHELL SPIRAX S2 A 80w90 (http://www.epc.shell.com/Docs/GPCDOC_Local_TDS_United_Kingdom_Shell_Spirax_S2_A_80W-90_%28en-GB%29_TDS_v1.pdf & http://www.epc.shell.com/Docs/GSAP_msds_00322725.PDF)
και σκέφτομαι στην επόμενη αλλαγή να χρησιμοποιήσω αυτές.
SHELL SPIRAX S6 75w90 ( GL-5, MT-1, SAE J2360, MIL-PRF-2105E)
SHELL SPIRAX S2 A 80w90 (GL-5)
ΜotylGear 75w90 (GL 4/5 MIL-2105D)
Motul HD 80w90 (GL 4/5 MIL-2105D).
Αυτό γιατί ειδικά η Shell 75w90 υπερκαλύπτει περισσότερα standard όσο αφορά το ASTM D 130 (Copper corrosion test- Τεστ διάβρωσης χαλκού) όπου σύμφωνα με την κατηγορία MIL-2105E έχει όριο 2α ενώ η MIL 2105D έχει όριο 3. (η κλίμακα είναι 1a,1b,2a,2b,2c,2d,2e,3a,3b,3c,4a,4b. ;Όσο πιο μικρό νούμερο τόσο το καλύτερο.
Ευχαριστώ.
nisafourar- Αριθμός μηνυμάτων : 5
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|